EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

mining drones

Post new topicReply to topic
Author Message
MrBramme
‍

belgium.gif

PostPosted: 05.02.2007, 12:43 Reply with quoteBack to top

ze brengen niet veel in het laatje, maar toch gebruik ik ze omdat ze op lange termijn wel kunnen bijdragen aan het totaal (vb na een uurtje jetcan mining).
ik gebruik echter wel de miner I drones ... die harvester drone zou o zo goed zijn maar als ik naar de attributes kijk en de prijs vergelijk weet ik toch niet of dit een goede investering is... meningen?
OfflineView user's profileSend private message
horad
‍

belgium.gif

PostPosted: 05.02.2007, 13:32 Reply with quoteBack to top

harvesters zijn totaal nutteloos. Als je dan echt wilt investeren in miningdrones, zou ik skillen voor mining II drones. En natuurlijk ook drone interfacing skillen. Die laatste is wel een rank V maar naar mijn mening onontbeerlik voor drone-freaks.
redrevenge
‍

belgium.gif

PostPosted: 05.02.2007, 15:36 Reply with quoteBack to top

Je zou best de mining guide van op het forum is downloaden. Helpt je goed op weg en beantwoord zo goed als al je vragen. Heeft mij ook veel geholpen.

Grtz R.R.

Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 05.02.2007, 16:17 Reply with quoteBack to top

« horad » wrote:
harvesters zijn totaal nutteloos. Als je dan echt wilt investeren in miningdrones, zou ik skillen voor mining II drones. En natuurlijk ook drone interfacing skillen. Die laatste is wel een rank V maar naar mijn mening onontbeerlik voor drone-freaks.

of carrier freaks Razz

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Doornroosje
‍

Race: Gallente
Corporation: Talocan Vanguard [TALVA]
Alliance: Talocan United

belgium.gif

PostPosted: 23.08.2007, 10:50 Reply with quoteBack to top

15 t2 mining drones 4tw wink
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
Iconlast
‍

Race: Caldari

blank.gif

PostPosted: 12.10.2009, 08:49 Reply with quoteBack to top

15 Neutral woooow
Uwi M'bawehp
‍

Race: Minmatar
Corporation: Viperfleet Inc.
Alliance: Narwhals Ate My Duck

belgium.gif

PostPosted: 12.10.2009, 10:02 Reply with quoteBack to top

T1 mining drones zijn meer een last dan een deugd, daar deze veel te snel de geest geven.
T2 mining drones daarentegen zijn een goede aanvulling voor zij die het maximum willen halen uit hun mining barge - exhumer. Met drone interfacing op V, en een relatief korte afstand tot de asteroid, zijn 5 T2 drones het equivalent van een 4e strip miner.

edit: let wel op, de T2 varianten van de mining drones zijn dan wel steviger dan de T1 equivalent, maar ze zijn niet onverwoestbaar. Voor degenen die graag half slaperig/bezopen (of ander moment van verzwakte waakzaamheid naar keuze in te vullen) liggen te minen: vergeet de mining drones...ze zullen u meer geld gaan kosten dan opbrengen.

Last edited by Uwi M'bawehp on 12.10.2009, 13:05; edited 3 times in total
Iconlast
‍

Race: Caldari

blank.gif

PostPosted: 12.10.2009, 12:53 Reply with quoteBack to top

interessant ;D
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.