EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

brutix

Post new topicReply to topic
Author Message
MrBramme
‍

belgium.gif

PostPosted: 05.02.2007, 12:40 Reply with quoteBack to top

momenteel heb ik deze gefit als mining ship met behulp van cpu enhancers etc ... maar ik vroeg me af: hoe zouden jullie hem fitten voor gevechten?
ik gebruik meestal een combinatie van railguns en blasters (en 1 slot voor salvager). in med slots gebruik ik shield booster, afterburner, webifier & sensor booster om die targetting tijd te verkorten.
low slots: med armor repair, verscheidene armor plating, warpcore stabilizer
qua drones gebruik ik dan nog medium scout drones
OfflineView user's profileSend private message
horad
‍

belgium.gif

PostPosted: 05.02.2007, 13:13 Reply with quoteBack to top

pvp? of pve?

anyway, ofwel kies je voor railguns ofwel voor blasters, anders kan je telkens maar de helft van je guns gebruiken.

same voor shield booster en armor repairer. In geval van brutix zou ik voorkeur geven aan armor repairer en zelfs een dual armor repairer. En die plating laat die ook maar vallen. Eventueel ééntje maar zeker uw lowslots niet opvullen. Ge gaat nog trager vlieger en echt een voordeel haal je er niet mee uit (tov shield extenders). Armor hardeners gaan u veel verder helpen.

en haal die wcs eraf dan heb je ook geen problemen meer met je locking time!

Last edited by horad on 05.02.2007, 13:18; edited 1 time in total
MrBramme
‍

belgium.gif

PostPosted: 05.02.2007, 13:18 Reply with quoteBack to top

outfitten voor pvp. npc's veroorzaken me weinig last.

maar het punt is dat ze de ene moment kortbij komen (dus blasters erop), en de andere moment blijven ze verder, buiten men web range maar binnen railgun range.

is die wcs dan slecht ofzo? :p

belgium.gif

PostPosted: 05.02.2007, 13:22 Reply with quoteBack to top

eer je ooit je tegenstander hebt gelocked, ben je er al half aan waarschijnlijk.

als je daarbij nog een sensor dampeners op u zitten, duurt uw lock eindeloos.

eventueel kan je railguns nemen met dual webber. Als het geen inty's zijn, moeten ze te pakken zijn met railguns.

Voor pvp eventueel ook nosferatu overwegen.
Sokratesz
‍

Race: Caldari
Corporation: Rionnag Alba
Alliance: Triumvirate.

netherlands.gif

PostPosted: 06.02.2007, 18:44 Reply with quoteBack to top

Kies voor één soort guns en één soort tank, verdelen van je slots werkt per definitie niet.

Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 06.02.2007, 22:06 Reply with quoteBack to top

dual rep, hardeners en blasters & nos zou ik erop steken...
med, web, scram..

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Endo Dy
‍

netherlands.gif

PostPosted: 15.02.2007, 15:22 Reply with quoteBack to top

« sandshark » wrote:
dual rep, hardeners en blasters & nos zou ik erop steken...
med, web, scram..

Repper droppen en dmg mod steken is ook een optie Twisted Evil
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's website
sandshark
Admin
Admin<br>

Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 15.02.2007, 17:40 Reply with quoteBack to top

zeker wel Smile

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Jukio
‍

Race: Gallente Minmatar Caldari traitor
Corporation: The Executives
Alliance: IT

belgium.gif

PostPosted: 19.02.2007, 12:38 Reply with quoteBack to top

Kijk naar bonussen die een schip geeft, bouw daarop verder met in gedachten houden dat je beperkingen hebt qua skills, een Blaster Brutix kan een hevig bootje zijn Smile

MrBramme
‍

belgium.gif

PostPosted: 19.02.2007, 17:53 Reply with quoteBack to top

even een vraagje in verband met Smartbombs op een brutix, ik gebruik deze graag op missies aangezien ik nog redelijk nieuw ben en dus in vele gevallen een lvl I agent moet nemen en deze rats altijd wel kortbij komen (ik let wel altijd op voor het gebruiken ervan in empire space wink )
ik heb men brutix nog niet in een smartbomb schip omgetoverd (wel een 2 tal smartbombs) maar denk om dat eens te doen. had zoiets als het volgende in gedachte:
Medium 'Notos' Explosive Charge I
Medium 'Vehemence' I Shockwave Charge
Medium Rudimentary Concussion Bomb I
Medium YF-12a Smartbomb
Medium 'Knave' I Energy Drain
Small tractor beam
Salvager I

Medium F-RX Prototype I Capacitor Boost
'Langour' Drive Disruptor I
'Langour' Drive Disruptor I
Alumel-Wired I Sensor Augmentation

low slots ben ik niet zeker over. al zeker een armor repairer maar voor de rest armor plates of hardeners, ben niet zeker

Heb het ook nog niet berekend qua wat de powergrid aankan, maar dit is een ideetje dat in men hoofd speelt. en ik weet dat dit overkill is voor lvl I agents (meestal zijn de rats dood na 1 blast) maar wil de config kunnen meenemen naar lvl II Smile ohja, men skill voor drones laat max 4 medium scout drones toe die dus dienen voor de rats die op afstand blijven. (miss een ab nodig?)

netherlands.gif

PostPosted: 19.02.2007, 20:59 Reply with quoteBack to top

Smartombs fitten in empire is wel een beetje link, beschadig je per ongeluk net even het verkeerde object of schip dan springt Concord acuut op je nek, en da's dan best jammer enzo. Maar goed, als je een beetje voorzichtig opereert moet daar ook wel omheen te werken zijn.

De sensor augmentation dinges lijkt me een beetje vreemd tussen de midslots hangen, je hoeft met deze setup immers toch niet te targeten. Maar misschien dat je plannen had om er toch nog een kanonnetje bij te doen om aggro te trekken, dan zou ik 'em er inderdaad ook op zetten.

Het grootste probleem wat ik voorzie is dat Gallente schepen relatief onvriendelijk zijn op de cap, ik zou niet zo geneigd zijn om juist daarop sb's te zetten. Plus, je zit met je drones he, die combineren toch vrij matig met bommetjes wink
HiddenView user's profileSend private message
Jukio
‍

belgium.gif

PostPosted: 20.02.2007, 07:28 Reply with quoteBack to top

Veiliger imho (en plezanter) is blasters en webber/target painter, gaat goed vooruit en geen risico om Concordokened te worden.

Ook al omdat smartbombs ook je eigen drones beschadigen.

MrBramme
‍

belgium.gif

PostPosted: 20.02.2007, 12:10 Reply with quoteBack to top

ik ken de gevaren er zeker van, ik ben heeeeeeel voorzichtig bij het lanceren van een smartbomb in empire space :p
ik zal straks eens een fitting voor een blaster brutix maken en dan laat ik zeker eens weten wat ik ervan heb gemaakt (met mijn skill niveau) Vind het gewoon fijn om smartbombs te gebruiken :p coole effecten, net als die energy vampires Very Happy /me likes shiny things :p

belgium.gif

PostPosted: 05.03.2007, 13:20 Reply with quoteBack to top

ok, nog een vraagje ivm met men brutix fitting. Heb nog niet getest hoe zwaar de tegenstand er is maar heb enkele lvl III agents beschikbaar die ik best eens wil bezoeken. Maar ik vraag me af of men brutix dit aankan? Heb al wel wat vechtervaring nu en ben vooral aan het armor tanken met dual tech II med armor repairers. ik vermoed wel dat ik de missies zou aan kunnen omdat ik geregeld tegen BS'es vecht in COSMOS complexes, maarja, dat is met backup natuurlijk Smile
ook dacht ik om er een railgun fitting op te gooien om zoveel mogelijk schade op afstand te halen, blasters zijn wel fijn maar toch heb ik een voorkeur om de vijand neer te halen op lange afstand
enige commentaren/verbeteringen? Smile
thx

belgium.gif

PostPosted: 05.03.2007, 14:26 Reply with quoteBack to top

Voor LvL drie missies is de brutix zeker geschikt, met railguns en drones zou je er wel moeten geraken;), wel opletten dat je tank het uithoudt.

Als ik trug LvL 3 missies zou doen om ergens factie te halen, zou ik Ferox vliegen ook met rails, en de andere twee highslots me missiles, en eventueel wa drones om de rest af te maken.

RiotRick
‍

Corporation: Red Federation
Alliance: RvB - RED Federation

netherlands.gif

PostPosted: 06.03.2007, 09:33 Reply with quoteBack to top

Lvl 3 missies in een brutix zijn prima te doen. Ik gebruikte er de volgende setup voor:

High
-----
5 x 200mm Compressed Coil Gun I
1 x E50 Prototype Energy Vampire
1 x Drone Link Augmentor

Med
-----
1 x 10MN Afterburner II
3 x Eutectic Capacitor Charge Array

Low
-----
2 x Medium Armor Repairer II
1 x Damage Control Unit
2 x Energized Adaptive Nano Membrane I

Drones
---------
5 x T2 Med Scout Drones

Ik had nooit zin om tegen bepaalde damage types te fitten voor een missie. En Met deze setup waren alle lvl3's prima te doen.

belgium.gif

PostPosted: 06.03.2007, 12:18 Reply with quoteBack to top

thx ! :-D zal deze avond zeker eens checken om deze fitting te gebruiken. weet wel niet zo zeker over die drone augmentor omdat ik slechts lvl IV drones heb (wat een schande) maar zal wel zien wanneer ik online ben Smile

belgium.gif

PostPosted: 06.03.2007, 19:20 Reply with quoteBack to top

RiotRick, is dit niet een penalty in armor? =>
1 x Damage Control Unit
2 x Energized Adaptive Nano Membrane I

weet niet goed hoe dat zit maar die beinvloeden toch hetzelfde?

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.