EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

gas en ice mining

Post new topicReply to topic
Author Message
MrBramme
‍

belgium.gif

PostPosted: 05.02.2007, 12:34 Reply with quoteBack to top

ik heb al eens gechecked bij men corp hierover, maar ik wou jullie eens vragen wat jullie mening is over gas en ice mining. volgens men corp zou het niet winstgevend zijn op mijn niveau, en kan dat wel begrijpen. momenteel mine ik in een brutix, binnen een paar dagen in een retriever.
Maar is ice mining eigenlijk wel winstgevend tov normaal minen? ik zie nooit iemand in die ice belts als ik er passeer ... en over gas minen weet ik nog minder, weet niet eens waar dat zou zijn :-)
zodus wat info en meningen hierover zou ik zeer fel apprecieren :-)
OfflineView user's profileSend private message
LittleHorror
‍

Race: Caldari

netherlands.gif

PostPosted: 05.02.2007, 13:26 Reply with quoteBack to top

- Ice minen kan je alleen maar met barges en exhumers, omdat hiervoor Ice Harvesters nodig zijn welke alleen gefit kunnen worden op bovengenoemde schip types

Voor Ice mining heb je de skill Ice harvesting nodig welke elke lvl een halve minuut van de totale cycle afhaalt.

standaard duurt ťťn Ice mining cycle 9 minuten, als je tussentijds de cycle afbreekt krijg je geen ice, dus maak cycle af als mogelijk is.

Ice bevat wel mineralen welke nodig zijn voor POS en Capital ships, qua verdiensten hangt dit weer af van vraag.

- Gas Mining, staat nog in de kinderschoenen omdat de skillbooks niet op de markt te verkrijgen zijn en zover ik heb vernomen alleen verkijgbaar zijn via COSMOS agents.
horad
‍

belgium.gif

PostPosted: 05.02.2007, 13:27 Reply with quoteBack to top

welke corp zit je eigenlijk?

ooit al eens ice gemined? nog saaier als mining, naar mijn mening.
LittleHorror
‍

Race: Caldari

netherlands.gif

PostPosted: 05.02.2007, 13:28 Reply with quoteBack to top

Helemaal mee eens Horad.
MrBramme
‍

belgium.gif

PostPosted: 05.02.2007, 13:31 Reply with quoteBack to top

ik zit in Moron Inc, nog niet gaan ice minen omdat men CEO ook vind dat het saai is en voor mij zeker niet winstgevend tov normaal mining. skill is nog niet zo hoog, zit nog maar 2 maand en half in EVE. maarja, ik ben toch nog steeds nieuwsgierig wink

belgium.gif

PostPosted: 05.02.2007, 14:01 Reply with quoteBack to top

ik denk dat icemining alleen een optie is, als uw corp eigen posses in bezit heeft. Of in het andere geval een vet contract kunnen binnenslepen.
flashfreak
‍

Race: Gallente
Corporation: LFC
Alliance: Executive Outcomes

belgium.gif

PostPosted: 07.02.2007, 21:31 Reply with quoteBack to top

Gas Mining is wrs een no-go, de skills zijn geseed, de gas harvesters krijg je van COSMOS agents, en je moet in een COSMOS (0.0) region zitten om het Archaeologyplex te doen, daarbinnen bevindt zich het gas, maar met het gas ben je nix, of je moet een booster BPC hebben, alvast succes

OfflineView user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's website
MrBramme
‍

belgium.gif

PostPosted: 08.02.2007, 11:00 Reply with quoteBack to top

thx voor de info. ben dus volledig afgestapt van deze ideeŽn voor de moment :-) nu maar verder trainen voor modulated strip miners op men retriever ... ik outmine die met strip miner I t.o.v. men brutix met 7 miner II's :p

netherlands.gif

PostPosted: 03.03.2007, 11:57 Reply with quoteBack to top

Idd zou zeggen train nog verder door wink en je hebt nog meer voordeel Strip Miner II met crystal's II
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN Messenger
Corto
‍

belgium.gif

PostPosted: 04.03.2007, 21:15 Reply with quoteBack to top

« horad » wrote:
welke corp zit je eigenlijk?

ooit al eens ice gemined? nog saaier als mining, naar mijn mening.

lol horad, post dit niet op het GOLM forum als je weer een corpmine aankondigt! Laughing
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.