EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

NPC hunting & chaining

Post new topicReply to topic
Author Message
Alvonx
‍

blank.gif

PostPosted: 12.01.2007, 12:31 Reply with quoteBack to top

ik ben nu reeds enkele dagen begonnen met belts af te schuimen om npc pirates neer te halen. Dit is een tijdrovende en niet echt boeiende bezigheid. Zijne er hier trucjes voor? Ik heb al gehoord dat er zoiets bestaat als chaining maar hoe werkt dat nu precies? Andere hints zijn ook welkom...

alvast bedankt

ps: weet er iemand waar ik best/makkelijkst blood raiders tegenkom?
OfflineView user's profileSend private message
sandshark
Admin
Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 12.01.2007, 12:35 Reply with quoteBack to top

Je kan "chainen" door de support te laten leven.
Dus laat frigs/cruisers leven als je die spawn wil terugkrijgen.

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Balrog
‍

netherlands.gif

PostPosted: 12.01.2007, 13:21 Reply with quoteBack to top

Dit kost tijd maar kill alle spawns behalve de goede daar laat je 1 frig of cruiser van leven. Na een tijd heb je dus bijna in elke belt een goede spawn. Tis saai maar goed voor isk.

Je kan ook alles blijven killen en hopen dat er een named spawn terug komt.
Het echte chainen was in castor ( 2/3 jaar geleden) er kwamen dan steeds meer npc`s terug zodat je na een tijd wel 20 npc bs had. Was dacht ik een exploit? als iemand het nog herrinerd

Blood raiders vind je in Querious regio en dacht ook in delve en peroid base.
Maar dat zijn 0.0 regio ik denk dat jij het over empire hebt
Have fun Twisted Evil

belgium.gif

PostPosted: 13.01.2007, 16:18 Reply with quoteBack to top

Belt hunten is een kunst .

Als de isk's te hard in je ogen blinken hunt je minder effectief en word het boring...

Persoonlijk record : 13 uur non stop hunten tegen ratio 30 M per uur
30 K loot / 4 officers inclusief

Yes , indeed 390 M

studie your ratting Wink
OfflineView user's profileSend private messageSend e-mail
Alvonx
‍

blank.gif

PostPosted: 13.01.2007, 18:45 Reply with quoteBack to top

« Black Mirror » wrote:
Belt hunten is een kunst .

enige interesse om deze kunst een beetje uit te leggen? De kneepjes van het vak door te geven :p ?

btw over welke sec spreken we hier allemaal?
OfflineView user's profileSend private message
sandshark
Admin
Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 14.01.2007, 00:27 Reply with quoteBack to top

0.0 denk ik dat de meesten het zullen over hebben.

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Jukio
‍

Race: Gallente Minmatar Caldari traitor
Corporation: The Executives
Alliance: IT

belgium.gif

PostPosted: 15.01.2007, 08:15 Reply with quoteBack to top

^^ 0.0 en ik knal altijd alles af, kwestie van meer Dom/dread/dhadow etc spawns te krijgen;, Industrieel blethunten heet dat, ik met main alles afknallen, alt die rondvliegt om te loot te scoopen en te salvagen:) is wel vrij intensief alt-tabben voor mij, maar brengt over t algemeen goed op Smile

OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's website
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.