EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

5 'rats' van systeem naar systeem!?

Post new topicReply to topic
Author Message
Beautifull Death
‍

netherlands.gif

PostPosted: 19.12.2006, 14:17 Reply with quoteBack to top

Ik weet niet of dit hier hoort, maar dat hoor ik dan wel weer.

Gisteren was ik in X-70, gate campen (in mijn eentje, de rest zat aan de andere kant). Doet er ook niet toe, opeens zie ik 5 neutrals in system komen ik info er eentje, zie ik het DG logo bij zijn corp en 22 jaar en nog wat maanden als member, ik bekijk de employment history en zie dat ie nooit in iets anders heeft gezeten, de andere 4 precies het zelfde (alleen minder lang member, maar voor de rest het zelfde). Helaas kwamen ze niet door mijn gate, en er waren 6 in dat systeem dus rond warpen in een BS schiet ook niet op.

Maar wat was dat in godsnaam? Wat deden die 'rats'? Weet iemand dat want ik ben wel razend benieuwd. Ik dacht meteen aan die nieuws fragmenten (bv dat MC een ORE convoy heeft onderschept en gewoon een Freighter aan minerals heeft verloren ofzo...).

Gebeurd zoiets vaak? Wordt dat ergens aangekondigd? Of is dat nog zeldzamer dan bv een Officer Spawn? En zijn de routes altijd het zelfde?
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
Sokratesz
‍

Race: Caldari
Corporation: Rionnag Alba
Alliance: Triumvirate.

netherlands.gif

PostPosted: 11.01.2007, 13:28 Reply with quoteBack to top

wat waren hun namen...officers?

misschien was het een event

netherlands.gif

PostPosted: 16.01.2007, 19:20 Reply with quoteBack to top

Sorry dat het zolang duurde lol. Zijn naam was Hakin Oshomi, op moment van schrijven is hij 22 jaar, 1 maand en 24 dagen in Guristas. Er waren nog 4 anderen maar die namen weet ik niet meer.

Wat houden die events zowieso in?
Erai
‍

netherlands.gif

PostPosted: 17.01.2007, 16:29 Reply with quoteBack to top

Ahja, da's wel leuk- meestal worden er, heb ik begrepen, her en der in wat local en andere channels, en vooral richting wat rp-alliances, hints gedropt day er iets te gebeuren staat, of een groeppie spelers krijgt een verzoek van de een of andere hotemetoot om iets te doen. En daar kan je dan mee aan de gang.

Ik heb in totaal maar aan een paar events mee kunnen doen, ik weet nooit waar ik moet zijn. Twee daarvan bestonden uit wat amusant heen en weer gevlieg voor Vika Kuvakei (het lieffie van Vremja Idama) en daar hielden we een paar eenvoudige implantjes aan over, één was iets met de orde van Tetrimon, en eervorige week was er een echte klassieker: vraag aan een groep Amarrian paramilitaire organisaties of ze een slaventransport willen beschermen, en fluister dan een groep Minmatar vrijheidsstrijders in dat er dan en dan een slaventransport van daar naar daar verscheept gaat worden, en let chaos ensue Smile
HiddenView user's profileSend private message
sandshark
Admin
Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 17.01.2007, 16:36 Reply with quoteBack to top

http://www.eve-bnl.be/viewtopic.php?t=536
Kijk hier eens naar, ik denk dat het hier iets mee te maken kan hebben Smile

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Beautifull Death
‍

netherlands.gif

PostPosted: 17.01.2007, 22:20 Reply with quoteBack to top

Oh wtf, dat komt wel overeen ja Laughing.

Maar stel nou dat ik door die Guristas/Mordus fleet heen was gevlogen? Niet vechten ofzo, gewoon 'zien', zouden ze mij engagen? En zoals ik het lees zijn het niet echt NPC's zoals rats? Aangezien ze een CNR en Vulture gebruiken. Het is dus echt iets om met een groep te doen?
sandshark
Admin
Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 17.01.2007, 23:15 Reply with quoteBack to top

Het zijn mensen van POLARIS die daar meestal in vliegen, dit zijn vrijwilligers die hiermee al role-playend vliegen.
(niet onder hun echte in-game naam natuurlijk)
Hangt er vanaf aan welke kant je staat denk ik, of ze je engagen of niet Smile

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.