EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Stoic Assembly Lines rekruteert

Post new topicReply to topic
Author Message
Tosti
‍

netherlands.gif

PostPosted: 05.05.2012, 16:05 Reply with quoteBack to top

Yo,

Ik ben van de corp genaamd Stoic Assembly Lines en wij zijn op zoek naar EU leden. Ik kwam zelf per toeval op dit forum en aangezien ik zelf nederlands ben leek dit mij een goede gelegenheid om hier een aantal leden te werven.

Wie zijn wij eigenlijk?

De corp bestaat voornamelijk uit US en EU leden en voornamelijk uit zijn om te winnen en voor de lol natuurlijk. Er zijn bijna altijd wel leden online en het is nooit stil in de chat. Wij houden ons met een hoop zooi bezig en zijn nooit geheel geconcentreerd op maar één ding. Wij hebben regelmatig mining OP's, small PvP ganks samen met een andere corp en er zijn labs aanwezig voor de genen die graag spul researchen en manifacturen. Af en toe zoeken we ruzie, gewoon omdat het leuk is.

Wie zoeken wij precies?

Onze corp stelt geen eisen aan een minimum skill points, alhoewel we veteranen uitstekend kunnen gebruiken. Sterker nog, wij verwelkomen juist nieuwe spelers graag. Je moet wel de juiste mentaliteit hebben. Als je alleen van minen houdt, of alleen van PvP zit je helaas niet goed, want we kunnen van beiden geen constant aanbod geven. Voor alle activiteiten komen wel maandelijks gelegenheden om mee te doen.

Even alles op een rijtje:
-Internationale corp (engelstalig en noord-amerikaans/europese tijdzones actief)
-Zowel oude als nieuwe spelers welkom
-Orca ondersteuning en mineral buyback
-Regelmatige mining en PvP ops
-Toegang tot low sec PI
-Volwassen corp, waarbij de "Real-life" voor op komt
-Maandelijkse loterijen waarbij coole zooi wordt verloot
-Nieuwe Eve spelers krijgen een pakket met gratis items, zoals skillbooks bv.

Ben je geïnteresseerd?

Stuur mij ingame een mailtje, of convo mij op Tosti Corrino. Je kunt ook contact op nemen voor vragen, of laat hier een berichtje achter.

En voor verdere informatie kun je onze website checken.
http://sto1c.blogspot.com/p/home.html

Groetjes,
Tosti
OfflineView user's profileSend private message
L-T-B unlimmitedz
‍

netherlands.gif

PostPosted: 13.05.2012, 15:43 Reply with quoteBack to top

Hoeveel mensen hebben jullie missschien handig om te vermelden, en hoe actief zijn jullie?
Tosti
‍

netherlands.gif

PostPosted: 14.05.2012, 12:57 Reply with quoteBack to top

We hebben op het moment 49 leden, waarvan ongv. 12 alts (tja Eve en zijn alts). Op het moment zijn we erg actief, vooral na 18:00 onze tijd. Dit is ook de reden waarom we iets meer EU members nodig hebben, want vaak ben ik in de middag online en dan zijn er niet veel andere mensen. Ik ben niet de CEO btw.
L-T-B unlimmitedz
‍

netherlands.gif

PostPosted: 14.05.2012, 13:49 Reply with quoteBack to top

oke succes, ben zelf CEO van een 0.0 corp met 40 man denk ik en 30 alts:P.
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.