EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Nieuwe EVE speler zoekt corp!

Post new topicReply to topic
Author Message
xasnev
‍

netherlands.gif

PostPosted: 06.01.2012, 16:35 Reply with quoteBack to top

Dag iedereen,

Mooi om te zien dat er ook Nederlanders en Belgen dit spel spelen! Ik ben 20 jaar, woon in Eindhoven en studeer daar aan de technische universiteit. Momenteel heb ik zo'n 3,5m skillpoints en houd ik me vooral bezig met minen (kvlieg momenteel een covetor) in high-sec. Ik zou echter graag wat meer van het spel willen zien en zodoende zoek ik een corp!

Ik beschouw mijzelf als een "hardcore gamer", maar de tijd die ik er momenteel in stop heeft meer weg van dat van een casual gamer. Ik zal niet elke avond online kunnen zijn ivm studie of vereniging, maar de verloren uurtjes zullen gespendeerd worden wink

Mag mijn profiel je aanspreken of heb je nog vragen? Stel ze gerust!

Groeten,

Xasnev
OfflineView user's profileSend private message
El muerto
‍

belgium.gif

PostPosted: 09.01.2012, 10:30 Reply with quoteBack to top

Hey Xasnev,
Altijd leuk om een nieuwe speler te zien die het spel wil ontdekken door een corp te joinen Smile

Ik vrees echter dat voor de meeste corps je gaat moeten vermelden wat je graag zou doen, minen, production, missions runnen, wormholes, pvp,...
aangezien je hardcore gamer bent raad ik een 0.0 corp voor, pvp in 0.0 vind ik persoonlijk wat dit spel supper maakt. (al de rest ook ma kom :p )

enjoy Eve and fly safe,

El muerto

ps. mocht ik online zijn, feel free to ask me some questions^^
OfflineView user's profileSend private message
Naois Raghnall
‍

Race: human
Corporation: Rapalje
Alliance: [-E.E-]

netherlands.gif

PostPosted: 09.01.2012, 11:45 Reply with quoteBack to top

corpen genoeg in eve met nederlands talige pilots.

Laat idd even weten wat je wil gaan doen in Eve. Wat zijn je plannen voor de toekomst?

Succes met het vinden van een leuk corp.

Race: Caldari
Corporation: Dark Influence

netherlands.gif

PostPosted: 09.01.2012, 18:26 Reply with quoteBack to top

hop es binnen in ons public channel in eve.
darn public
mij, babbelbob of flabbergast kun je daar zo aanspreken.
we zijn beetje van alle markten thuis en kunnen indien nodig ook nog wat aanscherpen mocht je dat willen.
maar alles is bespreekbaar.
dais
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's website
Uwi M'bawehp
‍

Race: Minmatar
Corporation: Viperfleet Inc.
Alliance: Narwhals Ate My Duck

belgium.gif

PostPosted: 02.03.2012, 13:35 Reply with quoteBack to top

Kom hier eens een kijke nemen http://www.viperfleetinc.com
Je voldoet nog niet aan het gewenste profiel, maar we willen je graag begeleiden in je verdere ontwikkeling in New Eden.
Voor meer informatie kan je best contact opnemen met Corto.

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.