EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

 

De avonturen van Orions Lord


Post new topicReply to topic
Author Message
Orions Lord
‍


Posts: 162

belgium.gif

PostPosted: 21.06.2012, 10:48 Reply with quoteBack to top

Bugger,

We zijn het huis aan het verbouwen al 6 maanden.
Maar goed de PC is verhuist naar boven en heeft vrijwel geen signaal meer van de wireless.

Buiten dat ben ik weer begonnen met enkele cursussen ik doe namelijk technisch duiken en ben hier erg druk mee aan de gang.

De auto van een half jaar oud heeft een kusje gekregen van een terrein auto dit schept ook enige ellende. Hij is wat korter geworden.

Zodoende ben ik terug gegaan naar een NPC corp misschien dat ik na de zomer weer actief ga worden op EVE als alles weer rustig is en werkt.

_________________
OfflineView user's profileSend private message
LittleHorror
‍


Posts: 236
Race: Caldari

netherlands.gif

PostPosted: 21.06.2012, 19:17 Reply with quoteBack to top

Succes met de verbouwing.

Je verhalen zijn leuk om te lezen. Ik hoop dat na de verbouwing de verhalen weer gaan komen.
OfflineView user's profileSend private message
Orions Lord
‍


Posts: 162

belgium.gif

PostPosted: 11.08.2012, 19:27 Reply with quoteBack to top

Kijk uit een Noob

Zit er een retriever en een Armageddon van hetzelfde corp in een belt.
mmmm

Ik open een convo met de retriver piloot en laat de Armageddon links liggen alsof ik niet weet dat ze bij elkaar horen.

[ 2012.08.11 17:39:25 ] Orions Lord > give me al your ore and you can live
[ 2012.08.11 17:39:50 ] Santonium Braktor > Interesting
[ 2012.08.11 17:40:06 ] Santonium Braktor > You're new at pirating right?
[ 2012.08.11 17:40:17 ] Orions Lord > now please
[ 2012.08.11 17:40:52 ] Santonium Braktor > Take care Very Happy

De retriever warped weg.

[ 2012.08.11 17:41:37 ] Orions Lord > ok stay away then
[ 2012.08.11 17:42:30 ] Orions Lord > I will follow you

Ik wil nog wat blabla doen maar mijn doel is bereikt de Armageddon locked me en begint te schieten.

De eerste salvo van hem brengt me gelijk half in mijn shield maar zodra ik rond hem kan cirkelen kan hij me niet meer raken.


http://eve.battleclinic.com/killboard/killmail.php?id=17204301

_________________
OfflineView user's profileSend private message
Orions Lord
‍


Posts: 162

belgium.gif

PostPosted: 14.08.2012, 20:16 Reply with quoteBack to top

Er waren eens 2 hulks en een orca.
De hulk had zijn can naast de orca en ineens was de can weg?

De hulk piloot was droevig en zag dat er een andere can was van een stoute piraat.
Toen hadden ze een plan iedereen gooide een can uit en ja hoor de stoute piraat pakte ook deze cans.

Wat een stoute dief zeg.

Nou de hulks en de orca begonnen toch met hun drones te knallen. Zo die piraat gaat ervan lusten.
Maar ineens kon de orca niet meer wegvliegen wat is dat nu?

En de hulks krijgen allemaal kleine deukjes oei de brave hulks vlogen zo snel als ze konden weg van deze boze piraat.

En alleen de orca bleef over helemaal alleen en zijn vriendjes waren weg.
Toen begon de orca te huilen traantjes vlogen over en weer.

[ 2012.08.14 17:39:04 ] Nendriel > woot ya want ?
[ 2012.08.14 17:39:06 ] Orions Lord > 500 mil please
[ 2012.08.14 17:39:32 ] Nendriel > hmm how long time do i get try to get them ?
[ 2012.08.14 17:39:38 ] Orions Lord > 10 seconds
[ 2012.08.14 17:39:47 ] Nendriel > to bad then i cant help you =(
[ 2012.08.14 17:39:52 ] Orions Lord > k

Ik spring van mijn Merlin in een Myrmiddon

[ 2012.08.14 17:41:27 ] Nendriel > can you give more then 10 sek ?
[ 2012.08.14 17:41:38 ] Orions Lord > try it before you explode
[ 2012.08.14 17:42:44 ] Nendriel > please
[ 2012.08.14 17:42:59 ] Orions Lord > how much do you have
[ 2012.08.14 17:43:05 ] Nendriel > 105
[ 2012.08.14 17:43:13 ] Orions Lord > and a hulk
[ 2012.08.14 17:43:28 ] Nendriel > huh ? i got the orca the hulks aint mine
[ 2012.08.14 17:43:33 ] Orions Lord > 100 mil i stop shooting
[ 2012.08.14 17:43:42 ] Orions Lord > hulk you get your ship back
[ 2012.08.14 17:44:24 ] Orions Lord > 100mil i stop shooting
[ 2012.08.14 17:44:34 ] Nendriel > as i i cant give an hulk i dont have one
[ 2012.08.14 17:44:35 ] Orions Lord > figure out a deal
[ 2012.08.14 17:44:41 ] Nendriel > i just bought the orca today
[ 2012.08.14 17:44:45 ] Nendriel > got 105mil left
[ 2012.08.14 17:45:08 ] Orions Lord > gf
[ 2012.08.14 17:45:31 ] Orions Lord > see ya

http://eve.battleclinic.com/killboard/killmail.php?id=17231569

_________________
OfflineView user's profileSend private message
Orions Lord
‍


Posts: 162

belgium.gif

PostPosted: 16.08.2012, 13:13 Reply with quoteBack to top

Nieuwe warfare regeltjes. Je moet ze wel lezen.

Vroeger toen ik nog klein was moesten de shareholders een war goedkeuren.

Gisteren wat aan het rotzooien met de nieuwe mechanics. Ik tik een alliance in voor een war. Was net geblocked door een van die gasten dus ik verveelde me.

Het systeem vraagt aan mij wil je dit echt en ik ja hoor...

Boem 50mil uit de corp kas en een mailtje is verzonden naar de alliance. Shocked

uuuh hoe zit het met die shareholders ???? mmm ok. Embarassed

Nou, die alliance had net een vloot met mining bootjes die netjes allemaal terug naar het station vlogen Rolling Eyes

Later die avond met de alliance leider een gesprekje gehad. Ik heb natuurlijk laten blijken dat dit allemaal de bedoeling was Wall Bash

Ik was uiteraard bereid de boel te stoppen als ik mijn 50mil terugkreeg Hiding maar daar hadden ze geen zin in.

Nou, tja dan gaan we ons maar voor bereiden om een saaie week gatecampen Make My Day

Ach wie weet knal ik er nog een paar uit hun boot.
De locator agents zijn op de hoogte gesteld de ammunitie gevuld.

_________________
OfflineView user's profileSend private message
Orions Lord
‍


Posts: 162

belgium.gif

PostPosted: 26.08.2012, 20:54 Reply with quoteBack to top

[19:43:19] Gold Aros > this fuker has a combat fitted procurer.....tanks ccp

[19:47:57] Muckra Sharvas > What was going on in Planet 3 belt 1? Amarr cruiser and amarr elite frigate wrecks.

[18:35:26] XxCamping MinerxX > >Orions Lord you watch out

_________________
OfflineView user's profileSend private message
Orions Lord
‍


Posts: 162

belgium.gif

PostPosted: 26.08.2012, 20:57 Reply with quoteBack to top

Aw: Re: Aw: Re: you
From: Julian Animania
Sent: 2012.08.26 19:56
To: Orions Lord,

no you you kill him just for fun Smile

--------------------------------
Re: Aw: Re: you
Von: Orions Lord
Gesendet: 2012.08.26 18:34
An: Julian Animania,

Is he the asshole?

--------------------------------
Aw: Re: you
From: Julian Animania
Sent: 2012.08.26 16:26
To: Orions Lord,

not me my fiend Cyborg

--------------------------------
Re: you
Von: Orions Lord
Gesendet: 2012.08.26 14:06
An: Julian Animania,

So what did I do to you?

--------------------------------
you
From: Julian Animania
Sent: 2012.08.25 22:46
To: Orions Lord,

fucking asshole Smile

_________________
OfflineView user's profileSend private message
Orions Lord
‍


Posts: 162

belgium.gif

PostPosted: 08.09.2012, 14:42 Reply with quoteBack to top

Soms verveel ik me en open ik een chat en laat me inspireren door de dingen om me heen.

[ 2012.09.08 13:25:30 ] Orions Lord > yo
[ 2012.09.08 13:25:40 ] Orions Lord > Are you a president?
[ 2012.09.08 13:25:48 ] Zerfall Preldent > what u mean?
[ 2012.09.08 13:25:56 ] Orions Lord > your name is president
[ 2012.09.08 13:26:20 ] Zerfall Preldent > are u kidding?
[ 2012.09.08 13:26:30 ] Orions Lord > No
[ 2012.09.08 13:26:34 ] Orions Lord > why brother
[ 2012.09.08 13:26:35 ] Zerfall Preldent > u mean corp boss?
[ 2012.09.08 13:26:43 ] Orions Lord > No president
[ 2012.09.08 13:27:02 ] Zerfall Preldent > corp president?
[ 2012.09.08 13:27:19 ] Orions Lord > Pesident big man of all universe and such
[ 2012.09.08 13:27:29 ] Zerfall Preldent > no why
[ 2012.09.08 13:27:29 ] Orions Lord > Like very big
[ 2012.09.08 13:27:35 ] Orions Lord > Thought so
[ 2012.09.08 13:27:37 ] Zerfall Preldent > no
[ 2012.09.08 13:27:46 ] Zerfall Preldent > why u ask?
[ 2012.09.08 13:27:54 ] Orions Lord > Your name president
[ 2012.09.08 13:28:05 ] Zerfall Preldent > preldent
[ 2012.09.08 13:28:16 ] Zerfall Preldent > not president
[ 2012.09.08 13:28:17 ] Orions Lord > No president
[ 2012.09.08 13:28:22 ] Orions Lord > why
[ 2012.09.08 13:28:57 ] Orions Lord > Why are you guys as red as a tomato
[ 2012.09.08 13:29:02 ] Orions Lord > brother
[ 2012.09.08 13:29:05 ] Orions Lord > yo
[ 2012.09.08 13:29:06 ] Zerfall Preldent > lol put ur glasses on m8
[ 2012.09.08 13:29:07 ] Orions Lord > yo
[ 2012.09.08 13:29:24 ] Zerfall Preldent > i am zerfall preldent
[ 2012.09.08 13:29:42 ] Orions Lord > Your own president
[ 2012.09.08 13:29:57 ] Orions Lord > What are you guys doing here
[ 2012.09.08 13:30:45 ] Zerfall Preldent > erm check out what ships we flyin dude
[ 2012.09.08 13:30:59 ] Orions Lord > Big whale ship
[ 2012.09.08 13:31:42 ] Orions Lord > Is that a killer whale so must be a killing ship
[ 2012.09.08 13:31:51 ] Orions Lord > you guys kill
[ 2012.09.08 13:31:55 ] Orions Lord > brother
[ 2012.09.08 13:33:34 ] Orions Lord > Why am i flashing yellow president
[ 2012.09.08 13:33:37 ] Orions Lord > brother
[ 2012.09.08 13:33:39 ] Orions Lord > yo
[ 2012.09.08 13:35:41 ] Orions Lord > There is this tiny ship locking me brother
[ 2012.09.08 13:35:52 ] Orions Lord > what is he up to brother
[ 2012.09.08 13:35:54 ] Orions Lord > yo
[ 2012.09.08 13:36:05 ] Zerfall Preldent > what his name?
[ 2012.09.08 13:36:17 ] Zerfall Preldent > u doin the aggression
[ 2012.09.08 13:36:32 ] Orions Lord > Maulusion
[ 2012.09.08 13:36:39 ] Orions Lord > yo
[ 2012.09.08 13:36:56 ] Orions Lord > I am not doing agression I am a pasifist
[ 2012.09.08 13:37:15 ] Orions Lord > I like whales and greenpeace
[ 2012.09.08 13:37:33 ] Zerfall Preldent > aye with a red history
[ 2012.09.08 13:37:36 ] Orions Lord > I have long hair and smoke joints with whales man
[ 2012.09.08 13:38:14 ] Orions Lord > Whyis he red to me help me brother
[ 2012.09.08 13:38:21 ] Orions Lord > we are like brothers now
[ 2012.09.08 13:39:02 ] Orions Lord > Can you blow water out of your hole?

Hij verlaat chat

_________________
OfflineView user's profileSend private message
Orions Lord
‍


Posts: 162

belgium.gif

PostPosted: 20.09.2012, 08:08 Reply with quoteBack to top

High Sec PvP is voor Noobs? Kom maar naar 0.0

mmm dit hoor je vrijwel altijd.

Nu heb ik pas een corp laten wardeccen die toevallig Nederlands is hallo Doubledutch clan Twisted Evil

De wardec heb ik lekker even laten lopen om alles tot rust te laten komen. Dit corp is een corp voor altjes die in High Sec hun centjes willen verdien om hun 0.0 avonturen te kunnen betalen.

Tenminste dat neem ik aan.

Nadeel hiervan is dat je vrijwel niet kan zien welke members in dit corp zitten en wie een leuke target is.
Maar goed als je goede intel kanalen hebt kom je er zo achter.

Voor dit corp was het erg gemakkelijk om hun NOC lijst te krijgen hierover later misschien meer.
De wardec corp had 2 members die ver van hun carebear systeem in een station waren.
Dus hun locator agents zullen dit aangeven en ze komen ook nooit online dus na een tijdje ga je je ding weer doen. Dat was mijn insteek.

Nu had ik mezelf al aangemeld bij dit corp maar ik nog niet geactiveerd dan kon dus op elk moment zijn wanneer ik dat wil.

Mijn locator agentjes deden hun werk en op een gegeven moment krijg je een bepaald gebied waar men zit en merk je een patroon op.
Dit zijn allemaal 0.0 leet pilots dus bang zijn ze niet.

Een van de wartargets heeft een LVL 4 agent in Frarn dit werd mijn doelwit.
Een scout is naar het systeem gestuurd en had al snel zijn Dominix Navy Issue gevonden.

ID EGP-932 naam Heavy Tank

En zijn Noctis

ID JKG-723 naam noctis

Dit is een zware tank boot actief getankt ik heb neuts nodig en zware DPS.
Ik ben aan het fitten geweest en een scorpion Navy Issue van 1266 DPS leek mij wel wat.
Jammer dat ik maar 1 zware neut kon fitten. Het zou lang gaan duren dus wat EHP was ook nodig.
En als de wartarget een logistic bootje erbij kreeg zou ik het wel erg moeilijk krijgen.
Ik dacht ook nog aan een typhoon fleet issue met meerdere neuts maar ik wilde hem zo snel mogelijk neer hebben zodat er geen hulp kon komen.
DPS dus!!!

Hij zat namelijk 1 jump van Rens en het zou niet onwaarschijnlijk zijn dat er meerder wt's daar zouden zitten.

Maar goed hij had een missie gedaan en was aan het salvagen met zijn noctis. De salvage ging in een tristan naar een ander region ik vermoed een pos.
Hij kwam terug en begon een nieuwe missie in een ander systeem.

Daar had ik op gewacht een rustig systeem 17 man in local wat ook weer een nadeel is want een WT in een rustig systeem valt zo op.

Maar goed scout had een hit een missie zonder gate dus ik kon zo op zijn nek springen.
Dat deed ik dus ook.
De domi deed zijn naam eer aan ik kwam eerst niet door de armor heen maar ik wist dat hij niet cap stable kon zijn. Ik was wel bang voor cap boosters.
Dan zou het nog langer duren. (dan had ik hem niet neer kunnen krijgen op tijd).
Een bs leegzuigen duurt zeker een minuut dat wist ik en hij zou zijn hybrids niet meer kunnen gebruiken. (als hij ze had).

Een minuut is lang voor een PVP gevecht maar ik zag hem langzaam door zijn armor heengaan. (uiteindelijk duurde het bijna 5 minuten).

Uiteindelijk was het teveel voor de domi.

http://eve.battleclinic.com/killboard/killmail.php?id=17537542

Ik had zijn rommel geloot en warpte weg en kwam halverwege tot stilstand ik had geen cap meer. Shocked
Ook waren mijn modules vrijwel geheel uitgebrand dit had niet veel langer moeten duren.

Aan zijn fitting te zien had ik hem niet neer kunnen krijgen zonder de ratjes .
Hij had een resist van 77.9% met de torps die ik aan het schieten was.
Met mijn 1266 dps 1266x.221 = 280 dps dat doorkomt en hij kon met 1 repper 391 dps reppen.
De 2e repper was uitgeschakeld door de neuts.

Mijn dank aan de ratjes.

Zoals je ziet is high sec zo nu en dan ook PVP in optima forma.


Edit:

Zijn EM was zijn zwakste resist 455 DPS zou er doorheen gekomen zijn.
Het is altijd een overweging of doorschieten of kijken wat een ander type ammo doet.
Herladen kost erg veel tijd en uiteindelijk ging hij toch al neer.

_________________
OfflineView user's profileSend private message
Orions Lord
‍


Posts: 162

belgium.gif

PostPosted: 24.09.2012, 08:35 Reply with quoteBack to top

Om te PVPn in de belts met mijn mining vrienden missie schieters en bait collega's heb ik al enorm veel schepen gebruikt.

De eerste was de Tristan daar had ik 104 kills mee.
Daarna had ik de Merlin met een tank waar een drake niet doorheen kwam als de drones weg waren geknald.

Fer de Lance no.4 ofzo van Battleclinic had ik al bijna uit zijn Pilgrim geknald als hij geen reps had gekregen van een miner die me op dat moment niet zo leuk vond.
We hadden een dag ervoor al een PVP gevecht waar we beide niet konden winnen en hij wilde perse mijn fit weten en had daarvoor zijn Pilgrim gepakt.

De Merlin had ik gefit zodat deze ca. 12k ehp had maar nog belangrijker was de shield regeneration. En de signature radius van dat ding.
De all LVL 5 vulture booster zou ook wel geholpen hebben denk ik Embarassed

Nu is de Merlin weer veranderd en kan je hem eigenlijk fitten zoals ik hem al tijden vloog. Dus de verassing is eraf.

De koste van dat ding kwam ongeveer op 10 to 12mil uit. DPS was rond de 100 dacht ik snelheid 900m/s.

Nu heb ik een schip gevonden weer eentje die je niet zou zien als een PVP-Bait boot alhoewel dit nu wel steeds meer naar voren komt.

Ca 100 DPS gaat 400m/s of 500 overheat. Heeft ca 44k EHP Thanks
De DPS komen van drones. Een high slot met een neut en alles cap stable.

[Procurer, Procurer fit copy]

Damage Control II
Overdrive Injector System II

Warp Scrambler II
Stasis Webifier II
Stasis Webifier II
Experimental 10MN Afterburner I

Small Energy Neutralizer II

Medium Ancillary Current Router I
Medium Auxiliary Thrusters I
Medium Auxiliary Thrusters I


Hobgoblin II x5




Hij is gefit op snelheid, de eerste targets vlogen gewoon van me weg vandaar ook de dubbele web.
Ook wel fijn om rond te kunnen vliegen met wat snelheid.
Hij valt ook niet op in ice belts of mining belts.

Geen enkele defensive modules behalve dan de Damage Control.

4 suicide Moa's die eens losgelaten werden op deze boot kregen hem maar half shield.
En als ze door 44k ehp komen dan ook wel door 70k ehp dus alles gericht op PVP.

Een PVP procurer kan je makkelijk herkennen deze heeft niet die grote strip miner bollen boven en onder het bootje.

_________________
OfflineView user's profileSend private message
Orions Lord
‍


Posts: 162

belgium.gif

PostPosted: 26.09.2012, 07:36 Reply with quoteBack to top

EVE is een sandbox je kan er van maken wat je wilt alles is open binnen de EULA regels.

De regels van het spel worden wel strakker aangetrokken en of bepaalde werkzaamheden erg moeilijk gemaakt.

Zoals Ninja Salvaging dit kan een nieuwe speler enorm veel isk opleveren en lol en PVP ervaring. Ook PVE het zijn missies uiteindelijk. Dit beroep is vrijwel uitgestorven.
Maar omdat het enorm verminderd is zijn diegene die het nog wel doen wel weer in het voordeel.

Canflippen wat geacht wordt als het laagste gespuis van EVE zoals ik wordt ook steeds moeilijker. Maar mij hoor je niet zeuren. Ik hoef geen 20 kills op een avond 1 is genoeg vooral als het een PVP gefite boot is die me wel even gaat pakken.

Ik weet dat er mensen zijn die nieuwe dingen uitvinden en er is weer iets nieuws. Iets wat weer tegen de grens van de spelregels aan ligt.
Combineer een leuke babbel met irritant gedrag met een winstoogmerk omdat het anders niet mag en dan krijg je dit.

http://www.minerbumping.com

Dit is dus in mijn ogen een erg slimme zet lachen natuurlijk. Geweldig dat er nog zulke mensen zijn die dit uitvinden en toepassen op grote schaal. Gecombineerd met een vlotte babbel en je hebt prijs.

Ik heb ook mijn steentje bijgedragen.
http://www.minerbumping.com/2012/09/miners-burn-for-new-order.html

Wat ons weer op een nieuw soort EVE baan brengt.
http://www.minerbumping.com/2012/09/agent-murray-meets-space-therapist.html

Dit is EVE zoals het hoort te zijn.

_________________
OfflineView user's profileSend private message
Orions Lord
‍


Posts: 162

belgium.gif

PostPosted: 26.09.2012, 07:54 Reply with quoteBack to top

http://eve.battleclinic.com/killboard/killmail.php?id=17576263

Je komt ze wel vaker tegen stealth bomber die denkt je wel even te pakken.

Als je ze locked zijn ze hun naam stealth al kwijt en heb je alleen nog bomber wat je in high sec niet kan gebruiken.

Wat hou je dan over......

Die dingen zijn niet gemaakt voor high sec of je bent met meerdere piloten op een BC of BS aan het knallen.

_________________
OfflineView user's profileSend private message
Orions Lord
‍


Posts: 162

belgium.gif

PostPosted: 26.09.2012, 07:57 Reply with quoteBack to top

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PL5JPXO7N58

_________________
OfflineView user's profileSend private message
Orions Lord
‍


Posts: 162

belgium.gif

PostPosted: 02.10.2012, 07:38 Reply with quoteBack to top

http://www.minerbumping.com/2012/10/flipping-cans-for-new-order.html

Ik ben beroemd Cool

_________________
OfflineView user's profileSend private message
LittleHorror
‍


Posts: 236
Race: Caldari

netherlands.gif

PostPosted: 02.10.2012, 12:55 Reply with quoteBack to top

Mooie actie Smile
OfflineView user's profileSend private message
Orions Lord
‍


Posts: 162

belgium.gif

PostPosted: 03.10.2012, 15:13 Reply with quoteBack to top

From Massively:


Breaking the law

"This winter, justice will be done. If not by their laws, then by ours."

The main thrust of EVE Online: Retribution is the concept of consequence. In the past, players were free to do whatever they wanted to do, which often included being complete jerks to everyone around them. And while CCP is happy to see piracy, thievery, and general "bad guy" behaviors grow into legitimate in-game professions, the company wasn't satisfied with the way consequences played out for those who chose to skirt the long arm of the law. The current mechanic, in which players are able to set a bounty against someone who has wronged them (assuming they meet a certain security threshold), just wasn't cutting it.

So, CCP dumped the whole thing and started over. Here's how the new bounty system in Retribution works: Any player can, for any reason, create a bounty on another player. Players can also put bounties on corporations (EVE Online's version of guilds) and alliances (groups of corporations). There are no longer limitations on creating bounties; players do not have to be below a certain security rating to qualify. CCP feels that this allows the player community to make its own decisions about what is and isn't acceptable behavior in EVE's dark galaxy. Says Lander, "EVE is such a complex social game that we can't dictate who's bad."



The new bounty system comes complete with redesigned in-space tooltips that help alert players to the other ships in their area. These tooltips, according to Lander and Touberg, help CCP to give every ship a story and to move the game away from the old perception of "spreadsheets in space." Players can also use the tooltips to announce the location of wanted criminals, which in turn helps to turn bounty-hunting into a much more viable in-game profession. In the view of CCP, it should be obvious to all nearby players that someone is a wanted criminal.

After Retribution, being the most wanted player in EVE will no longer be a vanity a player bestows upon himself but a constant threat to his survival.

Making it simple

Along with implementing bounty changes for those interested in either becoming or hunting criminals, CCP has taken a hard look at EVE Online's "aggression" system. At the moment, there are dozens of ways in which the game calculates a person's criminal activities and decides whether those things warrant police action or other consequences (being blocked from docking at stations, for example). And because the system is so complicated, it's quite easy for an experienced player to turn the aggression system to his advantage in order to trick newer players.

There's another major problem with the current method of calculating aggression: Over time, the system has become so complex that it's negatively affecting EVE's performance. When enormous fleets meet for battle, the aggression system performs so many checks and balances that it's having an actual impact on how the game plays. That, combined with complexity so thick that CCP's devs admitted to having to sit down and create an enormous document to figure it out, led to a complete revamp with Retribution.

Under the new system, aggression will be measured by three simple icons: An exclamation point alerts players to danger, a yellow skull marks when other pilots can attack the player without CONCORD intervention, and a red skull indicates when a player is in serious trouble and CONCORD is on its way to deliver a smackdown. It's important to note here that nothing about the new systems makes it harder to attack other players or impairs one's ability to pirate or thieve; these icons and indicators are just in place to help make it easier for less-experienced pilots to understand the consequences of their actions.






In addition to changing the way aggression is displayed, CCP has modified the way in which players flag themselves for repercussions. In Retribution, all ships will be equipped with a safety with three settings: green for PVE/safe actions, yellow for stealing from jetcans or performing other illicit tasks, and red for actions that will result in CONCORD intervention. The safety can be disabled at any time; it's just there so new players don't accidentally get themselves podded by completing an action that they didn't quite understand (a common tactic used by sneaky EVE veterans to con new players into flagging themselves for attack).

The basic idea here is making aggression its consequences more clear to EVE's pilots without limiting the ways in which players interact with the environment or one another.

_________________
OfflineView user's profileSend private message
Orions Lord
‍


Posts: 162

belgium.gif

PostPosted: 03.10.2012, 15:17 Reply with quoteBack to top

Referend naar bovenstaande post en deze http://www.eve-benelux.be/viewtopic.php?p=19017#19017

Ik zal wel wat bounty's naar mijn hoofd krijgen Rolling Eyes
Het duurde zeker 5 minuten voordat ik al een plossing' hiervoor had.

CCP zijn geen domme jongens ze zullen het 'laten afschieten door een alt' wel ondervangen hebben.
Iets met de schade gedaan is de schade vergoed ofzo dus je verliest altijd isk ofzo.

Maar hoe het ook zal gaan ik heb al een oplossing ervoor.

Als ik een hoge bounty heb en ik heb er last van join ik RvB weer en ga weer PvPn met die gasten tot de bounty zo laag is dat ik weer Piet Piraat kan spelen.

Done and Dusted.

_________________
OfflineView user's profileSend private message
Orions Lord
‍


Posts: 162

belgium.gif

PostPosted: 05.10.2012, 09:28 Reply with quoteBack to top

http://www.minerbumping.com/2012/10/minerbumping-party-in-halaima-this.html

Voor wie dan ook.

_________________
OfflineView user's profileSend private message
Orions Lord
‍


Posts: 162

belgium.gif

PostPosted: 05.10.2012, 09:51 Reply with quoteBack to top

Crimewatch...

Nou de meeste hebben het wel gelezen denk ik.

Omdat ik vaak afk ga is can flippen een van de beste dingen die ik kan doen.

Een 0.0 fleet is al bijna onmogelijk als je vaak afk moet gaan. Boosten RR scannen noem maar op je kan moeilijk zeggen ik ben even weg voor 5min ofzo zoek het maar uit.

Mijn speel stijl is daarop aangepast.

Ik can flip meestal zo nu en dan ga ik naar 0.0 of help ik iemand wat dan ook maar can flippen is 80% hetgeen wat ik nu doe.

Ik jat een can en lok een gevecht uit lukt dat niet dan ga ik een systeem verder. De ore wordt opgehaald en als de orca vol gaat deze naar een station. De Ore wordt gedumpt met eventuele modules en op contract geplaatst naar iemand die het ophaald en mij 50% van de waarde geeft.
Deze persoon heeft alle vrijheid en wordt niet gecontroleerd ofzo.

Dit levert ongeveer 20mil per week op aan ore. Soms to 70mil als er veel modules bij zitten.
En mijn assets blijven beperkt ik hoef niets te doen dan te pvpn.

Met de nieuwe regels flip ik een can en de eigenaar kan het gelijk terug pakken zonder zorgen. En ik ben rood voor iedereen in EVE.

Die ore zal mij een zorg zijn dan maar geen 20mil per week. Ik wil pvpn en de miner kwaad maken.
Dus hoe kan ik ervoor zorgen dat de miner geen ore kan terugpakken.
Ik knal de mijn eigen can kapot zodra deze vol is. Twisted Evil

Nou dus dit probleem is dus al opgelost de miner verliest ore door mij en dat was de bedoeling.

Ook was het zo dat zodra ik een belt invloog ik alle wrakken ging looten van zoveel mogelijk piloten zodat ze samen mij konden afknallen. Nu hoef ik dus maar een ding te pakken en ze hebben allemaal een rode Orions Lord op hun overview.
Ook opgelost.

In wat voor situatie bevind ik me als ik wat jat... Nou voor mij ben ik in een soort 0.0 situatie beland. En zal me daar dan ook naar moeten gedragen.

Dit betekend waarschijnlijk weer nieuwe bootjes de procurer zal waarschijnlijk vervangen worden door een andere boot.

Ik zit te denken aan een snelle boot eentje waar ik een eventuele boze schietende piloot los kan trekken van de andere piloten.
Een beetje het principe zoals bij een gate camp inspringen en de tacklers mee trekken naar een locatie op ca 100km weg om ze af te knallen. Je kan namelijk pas inwarpen na 150km.

Of een zwaar getankte boot dan kan ik de miners afknallen voordat ik er zelf aanga.

Iedereen kan me killen de miners zullen in local gaan bleren dat er een rode boot in belt ligt klaar om af geknald te worden.
Ook al enigzins iets op bedacht.

Wat doe jij al er in local staat. RED ORCA IN BELT VI-6 en je bent een knaller je gaat daarheen.
Nou ik kan mijn orca daar stallen zonder dat hij rood is natuurlijk om te kijken wie er langskomt om te bepalen hoe de situatie gaat zijn.
Of ik laat een goedkoope alt daar heen gaan met een snelle boot en jat wat en vlieg met 3000 m/s rondjes in een shit frig ofzo. Om tijd te winnen.

Zo zie je maar weer genoeg truckjes weer.

Maar goed we zien wel we komen er wel aan uit uiteindelijk.

Zoalang die sec hit niet van toepassing is is het voor mij goed.

_________________
OfflineView user's profileSend private message
BullyDolan
‍


Posts: 16

netherlands.gif

PostPosted: 05.10.2012, 21:20 Reply with quoteBack to top

reageer normaliter zelden maar nu jeuken de vingertjes toch heel erg.

Heb maar al te vaak in het verleden & heden gezien/beleefd dat CONCORD zelf degenen waren die afgeknald werden door een groepje piraten zonder dat deze zelf het loodje legden.

can-flippen zal intussen wel een zeldzaamheid geworden zijn aangezien er rets & macks zijn die geen can meer nodig hebben, dan is 1 keer dumpen in een can die gelijk overgenomen wordt door een industrial ook gelijk nagenoeg onmogelijk geworden.

voor zover ik het begrepen heb, is als men ECHT ROOD staat dan is van bootje verwisselen al onmogelijk, laat staan gate-jumpen, laat staan dat men kan docken behalve in eigen stations. Enigste uitzondering is dat als men al in een pod zit (schip is afgeknald) dat men dan wel in een bootje kan springen, maar dan heeft men weer te maken met de limitations qua ROOD.
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
Orions Lord
‍


Posts: 162

belgium.gif

PostPosted: 06.10.2012, 12:32 Reply with quoteBack to top

Can flippen is al moeilijker steeds minder spelers doen het wat ook weer gunstig is voor diegene die het volhouden.

Ook is het steeds meer een bait waar ik na wat intel al dan niet in ga trappen.

Het gelijk overnemen van de ore is iets wat men al vanaf het begin deed. Het is maar wie is het snelst op dat moment.

Zoals het nu is als iemand agressie tegen mij heeft dus een rode box heeft kan ik niets. Een van de truckjes was om bijv. met de merlin een BS te tanken en zijn drones af te schieten en dan wachten totdat deze geen ammo meer had of het wel had gezien en alle modules uit zou zetten.
Dan krijg je een gele box en kan ik de orca inwarpen voor de wissel.

Vandaar dat deze orca ook ca 400 m/s gaat om de bs'jes bij te houden of de BC's.
Ik bump dan met de orca de boot uit hun alignement en kan ik switchen.

Als ik in een pod geknald wordt dan weet ik al wie ik tegen me heb en kan ik beslissen om de orca in te laten warpen om te wisselen.

Met de crimewatch regels wordt het allemaal een ander verhaal en zal ik me moeten aanpassen. Dit zal wel even duren voordat ik een nieuw systeem heb waar ik tevreden mee ben.

Toen de nieuwe orca regels ingevoerd werden had me dat ook 2 T3 bootjes gekost.
Maar uiteindelijk lukte het toch weer om door te gaan.

_________________
OfflineView user's profileSend private message
BullyDolan
‍


Posts: 16

netherlands.gif

PostPosted: 07.10.2012, 00:23 Reply with quoteBack to top

ok - duidelijk
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
shockwaves2009
‍


Posts: 51
Race: gallante, Amarr, Caldari, Minmatar
Corporation: Organized-Research
Alliance: indomitable intentions

netherlands.gif

PostPosted: 08.10.2012, 11:52 Reply with quoteBack to top

ik vind dat ganken best grappig komt er weer zo'n noob die denkt dat ie mijn hulk kan afschieten lol zelfs in 0-sec proberen ze het maar daar hebben ze echt veel pech als ze het doen daar verliezen ze altijd hun schepen al moet ik zeggen in high-sec gaat het ook al beter het is 370 dagen geleden dat ik een industrial kwijt geraakt ben .
als ik zelf ga ganken wet wat andere toons fit ik gewoon een bs met smartbombs altijd grappig laatst had ik die dingen gefit op een miner da verwachten ze echt niet lol
OfflineView user's profileSend private message
Orions Lord
‍


Posts: 162

belgium.gif

PostPosted: 08.10.2012, 13:18 Reply with quoteBack to top

Smartbombs niet in high sec neem ik aan.

Ik heb een suicider die een bs gebruikt met smartbombs maar ik gebruik die niet meer sinds er geen verzekering meer is die me uit betaald.

_________________
OfflineView user's profileSend private message
shockwaves2009
‍


Posts: 51
Race: gallante, Amarr, Caldari, Minmatar
Corporation: Organized-Research
Alliance: indomitable intentions

netherlands.gif

PostPosted: 10.10.2012, 14:08 Reply with quoteBack to top

ja ook in high-sec voor mij maakt het namelijk niet veel uit als er rooie zijn die mijn proberen te ganken in high-sec log ik even wat andere spelers in die hun dan ganken als ze weer aan het mine zijn .

ik maak zoveel schepen in de maand dat ik er altijd extra heb en die geef ik dan aan hun dus die toons verliezen dan niks dat is weer een voordeel dat je alles maakt in game
OfflineView user's profileSend private message
Display posts from previous:      
Post new topicReply to topic


 Jump to:   


Show permissions


COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.