EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Lurpircia

Post new topicReply to topic
Author Message
ukipuki
‍

Race: Gallente
Corporation: Samothrake Empire

belgium.gif

PostPosted: 03.07.2011, 15:00 Reply with quoteBack to top

Hallo, ik zal me even voorstellen, ik ben Medion Gallante. Ik ben de founder van The Dutch Corporation (NL.C) En sinds kort heb ik mij uit het corps terug getrokken omdat ik andere wegen wilde bewandelen.

TDC is een onderdeel van de Ex Inferis Alliantie waar ook mijn nieuwe corps Lupricia een onderdeel van is. Het was in eerste instantie niet de bedoeling om te gaan recruiten, maar nu begin ik er toch anders over te denken, samen staan we toch altijd sterker dan alleen.

We zijn nog maar net van start maar omwille dat we al door de tijd heel wat hebben geleerd en een basis hebben in de alliantie kunnen wij jullie al heel wat aanbieden.

Wat kunnen wij doen voor u als PvPíer?
- Wij hebben een Teamspeak 3
- Bij officiŽle alliantie fleets vergoeden wij de losses
- Wij bieden schepen aan voor 5% minder dan de market waarde
- Wij hebben een kleine basis van modules in ons hanger dat je GRATIS mag gebruiken

Wat hebben wij te bieden voor de miners?
- Wij kopen uw mins op, Zo ben je zeker van je prijs en een vaste klant!
- Wij stellen Mining Crystals ter beschikking zowel T1 als T2
- Je koopt je mining barge of ex hummer tegen 10% lager dan de market waarde!

Wij zijn opzoek naar alle soorten spelers in alle aspecten van eve, wij doen wel niet aan piraterij en vliegen onder NRDS regels.
Het overtreden van die regels = Er uit met bad standing!

Verder maakt het voor ons ook niet uit hoeveel skill points je hebt (Geen Trial) en of waar je leeft, meeste spelers van onze alliantie leven in Minmatar space, maar Lupricia HQ is Amar space. Voor ons maakt het niet uit waar je leeft zolang je maar FUN hebt!

Ook wil ik mee geven als je dit corps joint heb je 30 dagen Trial in het corps dat wilt zeggen dat we u geen van de bovenstaande opties aanbieden en ook geen roles geven. Na deze 30 dagen krijg je de titel New member dit zijn beperkte mogelijkheden en na 90 dagen membership ben je volwaardig member van het corps en krijg je ook alle voordelen!

En Wil ook nog zeggen dat wij niet van plan zijn om dit corps enkel NL te maken ook EN spelers zijn welkom, maar moest in je een 100% NL corps willen dan hebben wij de mogelijkheden om u onder te brengen in ťťn van onze andere alliantie corpsen.

Wil je meer weten? Contacteer Medion Gallante.

OfflineView user's profileSend private message
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.