EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Hulp nodig om de rode draad in het spel weer te vinden

Post new topicReply to topic
Author Message
Kasshin
‍

blank.gif

PostPosted: 01.05.2011, 19:00 Reply with quoteBack to top

Hey mensen,

Ik heb ruim een jaar geleden ooit EVE een tijdje gespeelt. Had toen geen zin om gelijk een corp te joinen en ben op eigen houtje wat missions gaan doen. Nu heb ik 5 mil SP, een Raven en kan ik sommige level 4 missions doen, maar ik verveel me daar nogal bij.
Kan iemand me een beetje uitleggen hoe de echte spelers dit spel precies spelen, want ik heb het gevoel dat ik iets heel fundamenteels van de gameplay over het hoofd zie/geen deel van uitmaak.

Daarnaast weet ik niet zeker meer hoe ik mezelf verder moet ontwikkelen. Ik heb de skills nodig voor deze Raven en de fittings, die kan ik natuurlijk nog verder ontwikkelen en ooit zal dat ook moeten. Maar wat is de volgende logische stap in ships? Voor nog grotere gaan werken, of terug naar de goedkopere om daarin PvP te leren?

Groeten,

Jan
OfflineView user's profileSend private message
Elkynar
‍

Race: Gallente
Corporation: The Dutch Corporation
Alliance: Ex-Inferis

belgium.gif

PostPosted: 01.05.2011, 21:46 Reply with quoteBack to top

Hallo Kasshin

Wel om het eertse deel van je vraag te beantwoorden. EVE is erg complex en er is geen juiste of foute manier om het spel te spelen. Wel is het een mmorpg en heel wat van de gameplay bestaat uit de interactie en samenwerking met andere spelers.

In verloop van tijd zal je wel een corporation willen joinen. Deze geeft je de mogelijkheid om samen dingen te gaan doen met andere leden en organiseert ook events of operations Met als doel samen iets te bereiken. Ook zijn zij een een goede bron om advies aan te vragen of je te helpen met sommige aspecten van de game.

Een tip bij het zoeken naar een corp. Zoek een corp die best aansluit bij wat je wil uit het spel halen. Doe je graag PvE, mining, manufacturing, PvP, exploration.
zoek dan een corp die focust op hetgeen je zelf ook het liefst doet of wenst te leren.

Om dan in te gaan op het 2e deel van je topic. De beste manier van skilltraining voor het vliegen van schepen is starten bij de kleinere schepen en daar het maximum uit te halen je modules naar Tech2 brengen. alsook de skills die je in de certificates vind geven je een goede richtlijn (bvb het core competency certificate). Een frig met goede modules en goede skills kan makkelijk de overwinning halen op een cruiser waarvan de piloot mindere modules en skills voor heeft.

Voor PvP is het zowiezo aangewezen om te starten in kleine goedkope schepen. Zodat je de basics kan leren en het verlies niet groot is als je er es eentje verliest. Wat zeker zal gebeuren.

Zo ik hoop dat je met deze info al iets meer weet.
Grtz Elky

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.