EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Speler zoekt Corp

Post new topicReply to topic
Author Message
CAYCE.P0LLARD
‍

netherlands.gif

PostPosted: 11.03.2011, 12:19 Reply with quoteBack to top

Hey hey allemaal!

Ik ben CAYCE en heb gisteren na een aantal keer trials te hebben doorgespeeld een verse account geopend, en betaald.

Nu zoek ik een leuke Nederlandstalige Corp. in EVE om te joinen. Ik zag dat er een aantal aanvragen van corps zijn, maar het leek me handig ook nog een oproep te plaatsen om te laten zien dat ik echt serieus ben...

Ik ben geen complete n00b maar heb het spel dus nog niet langer dan twee maanden aaneen gespeeld. Ik ken het systeem, maar heb dus zo goed als zero skills...

Momenteel is het plan missionrunning te doen tot ik een leuke corp met leuke mensen heb gevonden. Ik ben momenteel Caldari Achura omdat die verderop goeie freighters zou hebben, wat handig is, mocht ik ooit grof gaan minen, en het is natuurlijk handig om te salvagen/goederen te freighten.

Ik zal elke dag wel online zijn, maar verwacht meer actief te zijn in de avonduren.

Ben je een leuke corp of zit je in een leuke corp die nog leden zoekt, laat het me dan weten!
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
captainsyler
‍

Race: MinMater
Corporation: Dutch Power Boats

belgium.gif

PostPosted: 11.03.2011, 12:50 Reply with quoteBack to top

leuk een mission runner is altijd handig in onze Corp

zal je mail sturen me wat info
OfflineView user's profileSend private messageAIM AddressYahoo MessengerMSN MessengerSkype Name
CAYCE.P0LLARD
‍

netherlands.gif

PostPosted: 11.03.2011, 14:31 Reply with quoteBack to top

ingame ben ik CAYCE P0LLARD

de 'o' is een nul. spatie in het midden
captainsyler
‍

Race: MinMater
Corporation: Dutch Power Boats

belgium.gif

PostPosted: 11.03.2011, 17:38 Reply with quoteBack to top

na daarom was je moeilijk te vinden Smile
OfflineView user's profileSend private messageAIM AddressYahoo MessengerMSN MessengerSkype Name
CAYCE.P0LLARD
‍

netherlands.gif

PostPosted: 11.03.2011, 19:40 Reply with quoteBack to top

ik ga nu online dus ik zie je straks wel in convo?
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.