EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

zoek een corp

Post new topicReply to topic
Author Message
Randan
‍

netherlands.gif

PostPosted: 01.02.2011, 11:30 Reply with quoteBack to top

Hallo,

Ik dacht probeer het hier, ik zoek een corp.
Wie ben ik ,ik ben een oudere speler gezin kinderen 40 gepaseert ,ja het gaat te snel.
En ik heb ME ,een vermoeidheids ziekte,daardoor mis ik wel eens een dag eve.
Ik heb nu bijna 10 mil sp ,vlieg hulk en 2 soorten bs nu caldari en amar en de rest tot bc.
Ik heb teamspeak , en kan altijd luisteren,maar kan niet altijd praten,door m,n ME
ben ik dan te snel vermoeid
Ik zoek een corp ,het liefst in low en high sec actief,ik heb zelf niet veel gepvp 2 keer met vleet mee ,maar ik leer snel.
En een corp met het liefst wat oudere spelers,die begrijpen wat rl is,en mekaar respecteren.

Randan (peter)
OfflineView user's profileSend private message
daisshar
‍

Race: Caldari
Corporation: Dark Influence

netherlands.gif

PostPosted: 01.02.2011, 18:49 Reply with quoteBack to top

struikel es binnen bij ons public channel.
public drama.
we zitten in een we doen niet zo moeilijk fase Smile
we hebben high sec en 0.0 als dat laatste je zou kunnen intereseren.
enne de gemiddelde leeftijd is toch een dikke 20+ bij ons.
zou zelfs 25+ kunnen zijn maar da weet ik weer niet zeker wink
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's website
ukipuki
‍

Race: Gallente
Corporation: Samothrake Empire

belgium.gif

PostPosted: 02.02.2011, 09:13 Reply with quoteBack to top

Hallo Randan,

Wij zijn een zeer actief corps, met spelers die net beginnen met eve of die al jaren bezig zijn, onze leeftijden verschillen er zijn spelers die nog geen 20j zijn maar wij hebben 50+ spelers dat maakt het net zo leuk bij TDC we zijn een groep vrienden die eve spelen. Wij doen van alles, minen, manufacturing, exploration, pvp, pve en we gaan natuurlijk ook binnen kort eens op pad om een sansha invasion mee te maken. Wij hebben op dit moment 70+ members waar door TDC één van de grotere Nederlandstalige corpsen is binnen eve.

Bij ons gaat ook RL voor, je kan zeker niet verwachten van iemand die kinderen en huisje tuintje heeft dat die 4 uur eve gaat spelen per dag... Dus ik zou zeggen neem eens contact op met medion gallante of spring eens binnen in ons public channel TDC Café

OfflineView user's profileSend private message
Yared
‍

Corporation: [V3COM]

netherlands.gif

PostPosted: 02.02.2011, 14:12 Reply with quoteBack to top

Peter join channel V3SPA en neem koek mee want de koffie staat al klaar en klets een weekje mee.

Yared; /me dacht 41 maar zijn vrouw corrigeert hem en zegt; "42 jaar jong".

Zelf ben ik druk bezig met irl, wat altijd voor gaat, en voornamelijk actief op forum en met mazzel half uurtje per dag nog ingame. Echter zijn er genoeg mensen in V3SPA channel.

INGAME CHANNEL: V3SPA
V3COM Twitter
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerICQ Number
Just Evil
‍

Corporation: Cold Dutch Fusion

netherlands.gif

PostPosted: 06.02.2011, 12:24 Reply with quoteBack to top

Hey Randan,

Misschien is Cold Dutch Fusion wat voor jou, klein corpje die ook klein wil blijven (hooguit 15 a 20 leden). Ik ben zelf sinds kort ook de 4 ingegaan en ook gezin en ergens een Rl.

(op recrutment staat meer algemene info over Cold Dutch Fusion)

grt,

Just.
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's website
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.