EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Een vrouw die weet wat ze wil, ze bestaat!

Post new topicReply to topic
Author Message
Uwi M'bawehp
‍

Race: Minmatar
Corporation: Viperfleet Inc.
Alliance: Narwhals Ate My Duck

belgium.gif

PostPosted: 24.11.2010, 22:28 Reply with quoteBack to top

Ik heb een profieltje op netlog, en maak er een sport van om tussen de klojos en bimbos mensen te vinden waar ge een interessant gesprek mee kunt hebben.
Nog niet zo heel lang geleden kwam ik al zwervend op de netlog site op het profieltje van Úne Helina D.
Initieel dacht ik dat ze daar puur was om haar boek te promoten. Maar ik dacht, hey, het kan geen kwaad te proberen toch?
In een helder moment plaatste ik een intelligent tekstje in een bericht.
En tegen alle verwachtingen in geraakte we in een aangenaam gesprek.

In een moment van zwakte heb ik haar gezegd een beetje reclame te maken voor haar boek. (vrouwen hebben zo hun manieren om dingen gedaan te krijgen :p) Bij deze.
Hoe dan ook ben ik oprecht overtuigd dat deze jongedame wel wat te vertellen heeft over het meest besproken, en tevens meest taboe, onderwerp in de wereld.

Haar website vind je hier

PS: vind je dit ongepast, aarzel dan niet om dit weg te klikken!

Corporation: NED-Clan
Alliance: Goonswarm Federation

netherlands.gif

PostPosted: 25.11.2010, 23:54 Reply with quoteBack to top

Quote:
Hoe dan ook ben ik oprecht overtuigd dat deze jongedame wel wat te vertellen heeft over het meest besproken, en tevens meest taboe, onderwerp in de wereld.

Erectiestoornissen binnen de Japanse Jacuza? Een zwak prima maar je hebt een nieuwe Heleen van Royen gevonden die wat persoonlijke verhaaltjes opschrijft in een niet literaire stijl. Het is grappig leesvoer voor amateur psychologen mn het verschil tussen de beginblogs en de huidige bekeken vanuit de plaatsing van haar eigen persoon in het verhaal. Mevrouw heeft duidelijk een ontwikkeling doorgemaakt. Als je in de blog verschijnt laat het dan weten Uwi!

Uwi M'bawehp
‍

Corporation: Viperfleet Inc.
Alliance: Narwhals Ate My Duck

belgium.gif

PostPosted: 26.11.2010, 09:12 Reply with quoteBack to top

Ik hoop dat die dag nooit komt Casper, van wat ik lees lijkt het niet de soort vrouw waar ik mijn bed mee wil delen wink
De waarde zit hem inderdaad niet in het literaire, wel in de "verhaaltjes".
Sommige zijn zelfs ronduit hilarisch Very Happy

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.