EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

0.0 ready?

Post new topicReply to topic
Author Message
Dhrazul
‍

Race: Amarr
Corporation: Black Sun

netherlands.gif

PostPosted: 11.04.2006, 12:22 Reply with quoteBack to top

« Jukio » wrote:
Goed gedaan jongen , spannend he

Nee niet spannend>>> AFK gaan doe je niet aan gate Rolling Eyes waar veel verkeer is. En zeker niet als wij travelen met haulers. Mijn opdracht was ook protectie Cool en alle mogelijk gevaar elimineren. andere kant is wel die heeft kans gekregen van 2 minuten om weg te raken Shocked en het is jammer voor hem om AFK te zijn tussen hostiles en andersom zal ik ook gekilled worden als ik afk ben Crying or Very Sad . In 0.0 leven is geen potje kaarten met zijn allen. Twisted Evil

OfflineView user's profileSend private message
flashfreak
‍

Race: Gallente
Corporation: LFC
Alliance: Executive Outcomes

belgium.gif

PostPosted: 12.04.2006, 10:22 Reply with quoteBack to top

Ik denk dat Jukio het had op het punt dat hij door een gatecamp is geraakt....

OfflineView user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's website
Dhrazul
‍

Race: Amarr
Corporation: Black Sun

netherlands.gif

PostPosted: 12.04.2006, 11:33 Reply with quoteBack to top

« flashfreak » wrote:
Ik denk dat Jukio het had op het punt dat hij door een gatecamp is geraakt....

Check

lubricator
‍

netherlands.gif

PostPosted: 11.09.2006, 12:20 Reply with quoteBack to top

« Arkasius » wrote:
Ik ben nu 8 maanden in game.
Waarvan ik er al 5 maanden in 0.0 leef.
Ik begon met een Prophecy battlecruiser te hunten in Providence.
Sinds 2 en een halve maand zit ik nu bij Celestial Horizon en ben meteen toen ik bij hun kwam ook verhuist naar Feythabolis.
Toen kon ik net aan een Apoc vliegen en ben toen eerst in Esoteria gaan hunten.
Nu vlieg ik ondertussen de Raven en hunt ik op Angels.

BTW: ik had electronic, engineering en mechanic allemaal op lvl 4 toen ik naar 0.0 ging.

Is de Raven beter geschikt voor Pvp dan de Apocalipse?
batalion
‍

belgium.gif

PostPosted: 11.09.2006, 12:25 Reply with quoteBack to top

Het valt nou ook te zien welke rats je daar tegenkomt, als het guristas zijn kan je het in een cruiser doen, als het ratten zijn die basters, rails of lazers gebruiken moet je minstens in een bc gaan,
Als je alleen gaan travelen in 0.0 fit je stabs en nanofiber in de lows, zodat camp niet veel tegen je kunnen beginnen, tenzij je in een bubble terecht komt, dan ben je screwed:P
Maar de vijanden in onze 0.0 space zijn neit zo slim en gebruiken dat niet:P
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's website
Black Mirror
‍

belgium.gif

PostPosted: 11.09.2006, 12:29 Reply with quoteBack to top

Arkasius heeft het over ratting .Hij ging eerst hunten in escoteria op sansha's waarvoor een apoc zeer geschikt is .Nu hunt ie op angels en een apoc is daar niet echt zo geschikt voor , rave nwel.

but about pvp ? Te zien wat je job is.... Een apoc is voor sommige roles beter ...Maar een raven heeft veel meer toepassingen in pvp en is wel beter inzetbaar vind ik , meer alround...
OfflineView user's profileSend private messageSend e-mail
sandshark
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 11.09.2006, 17:19 Reply with quoteBack to top

« batalion » wrote:
Maar de vijanden in onze 0.0 space zijn neit zo slim en gebruiken dat niet:P

lol, lucky u Razz

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
lubricator
‍

netherlands.gif

PostPosted: 12.09.2006, 09:04 Reply with quoteBack to top

« Black Mirror » wrote:
Arkasius heeft het over ratting .Hij ging eerst hunten in escoteria op sansha's waarvoor een apoc zeer geschikt is .Nu hunt ie op angels en een apoc is daar niet echt zo geschikt voor , rave nwel.

but about pvp ? Te zien wat je job is.... Een apoc is voor sommige roles beter ...Maar een raven heeft veel meer toepassingen in pvp en is wel beter inzetbaar vind ik , meer alround...

Maar als je je bs fit voor een bepaald soort ras maak je jezelf dan niet kwetsbaar voor de player piraten? Want daar stikt het toch van in 0.0?
(Ben nog niet in 0.0 geweest)

En dan nog een vraag: Hoe weet je in welk system in 0.0 welk soort ras daar huizen? Zoals b.v. in esoteria de sacha,s ?
Black Mirror
‍

belgium.gif

PostPosted: 12.09.2006, 12:39 Reply with quoteBack to top

Wel volgens mij eens je geinstalleerd bent en klaar voor te hunten in 0.0 ga je je fit zo optimaal mogelijk maken om zo rendabel mogelijk te npc hunten.Elk slot in je set up is isk's waard.Zelf als het een beetje mee zit kan ik 25 M per uur enkel aan bounty's verdienen + loot....

Als je een mixed fit zou nemen dan zal je toch op een vele tragere frequentie isk's en loot maken en ook dan kan men je nog makkelijk neerhalen als BS alleen in de belts..Sommige BS zijn van nature wel een pak meer bestand tegen npc killers zoals de dominix ( drones en noskes) of elk ship gefit met een nosferatu doch tegen een groep ben je zowiezo niet opgewassen dermee de meeste hunters volgens mij opteren voor een full npc fit en het allerbelangrijkste wat je hoeft te doen is je local chat goed in doog houden en gaan safespotten als er iemand opduikt :-)

Je kan natuurlijk je ook aansluiten bij een alliance die zen territoria goed onder controle heeft en zo rustiger hunten maar dan nog npc killers zijn overal...

Er zijn zeker ook npc hunters die een specifiek ship nemen zoals bv de vagabond die van beide walletjes eten ( vagabond heeft van nature een mega bangelijke EM thermal resistance = perfect voor amar space )
ze fitten die dan zo met een scambler erop enzo beleven zei plezier aan npc'ing en hunters killen ... als vb. Dat kan natuurlijk ook maar ik druk erop je gaat een enorm pak minder verdienen en kunnen looten omwille een kleine cargo.

Zelf weet ik voor 95 % gewoon door ervaring en in elke souverinity te hunten in welke region wat soort npc's zitten. Maar hier een link die ik nog niet zo lang heb....

http://www.ombeve.co.uk/Eve_Regions.pdf
OfflineView user's profileSend private messageSend e-mail
batalion
‍

belgium.gif

PostPosted: 12.09.2006, 13:20 Reply with quoteBack to top

Op een bs(armor tank tog,van shield ken ik niets) kan je gemakkelijk al u resists boven de 63% halen voor de zwakste en 70% voor de iets betere resists, zie wel dat je altijd een paar SafeSpots hebt, er zijn niet altijd stations in 0.0, of install er een POS en gebruik die als SS.
Probeer ook de meest negatieve spaces te ontwijken, alles onder de -0.70 wil je niet als je niet in die alliance zit, die zijn meestal al ingenomen door een corp van de alliance=)

Voor de rest, neem u nootjes vast en fave fun:P
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's website
Alpine 69
‍

netherlands.gif

PostPosted: 12.09.2006, 18:20 Reply with quoteBack to top

« lubricator » wrote:

Maar als je je bs fit voor een bepaald soort ras maak je jezelf dan niet kwetsbaar voor de player piraten? Want daar stikt het toch van in 0.0?
(Ben nog niet in 0.0 geweest)

ik voel me veiliger in 0.0 dan in empire low sec, iig als ik in mijn eigen regio ben, in stain en catch is het natuurlijk wat minder hehhe....

Alliance: Executive Outcomes

belgium.gif

PostPosted: 13.09.2006, 12:38 Reply with quoteBack to top

idd, ik heb altijd het gevoel dat ik veiliger ben in 0.0 dan in low sec, low sec bevat denk ik meer pirates op een kleiner gebied, vandaar...

OfflineView user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's website
power
‍

netherlands.gif

PostPosted: 11.10.2006, 00:56 Reply with quoteBack to top

zorg dat je insta's hebt maar zijn geen garantie voor overleving! een warpbubble kan alles verzieken voor je. je kan het best in een corp zitten zodat je intel heb en vrienden hebt die je eventueel kunnen helpen in 0.0 space. kijk welke allience welke space hebben. het meeste risico loop je als je van imp(safe space) naar 0.0 gaat(gate camps) als je eenmaal in 0.0 ben, kan je over het algemeen rustig rond vliegen.!

Tip: ascn heeft nu oorlog met BOB dus veel players zijn daar nu!, kijk dus uit! nutral is kos! Twisted Evil

en kijk altijd naar local!!!! Wink

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.