EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Rapalje recruitment

Post new topicThis topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
Author Message
Demisia
‍

netherlands.gif

PostPosted: 26.06.2010, 23:54 Reply with quoteBack to top

De Ammeraal leunt achterover, haar voeten op de console, en kijkt de kanonnier langs haar vuile laarzen vragend aan. Hoe bedoel je dat die Autocanonns maar op halve kracht vuren? Ze zijn pas nieuw!
De breedgeschouderde kerel spuugt op de grond en trekt een vuile bek. Nieuw? Het was loot en nog beschadigd ook. Je had ze moeten laten repareren voor je ze door ons liet installeren!
De Ammeraal lacht. Je weet net zo goed als ik dat we daar geen isk voor hebben. We moeten het met deze roestbak doen en met wat de Spanjolen voor ons achterlaten als we ze kapotschieten.
De Vagebond draait zich om en wil de brug af benen, maar de Ammeraal houdt hem nog even tegen met de woorden: Vanavond kaartje leggen in de haven? Gegrijns als antwoord. Jij betaalt de jenever?

Rapalje

Volkomen vrij zijn is de leus
Dood of vrijheid is de keus
Daarvoor vecht de watergeus

Wie we zijn: Een stelletje Rabauwen, niet vies van een potje knokken en niet bang van overweldigende tegenstand. We zijn echter ook geen zelfmoordenaars die hopeloze gevechten aangaan; de combinatie van tactisch denken en het maximale eruit halen wat erin zit.

Wat we doen: Faction Warfare (Caldari State), Corporate Warfare, solo/fleet PvP.

Wat we niet doen: Piracy, mining, industriŽle activiteiten, afk rondhangen

Wat we bieden:
1. We zijn een van de weinige Nederlandstalige pvp corporaties in high-sec met goede FC's
2. We werken nauw samen met V3SPA Community, wat makkelijke toegang geeft tot materiaal, logistiek en veel gezelligheid. Daarnaast hebben we forumruimte bij V3SPA en mogen we gebruik maken van hun Ventrilo server.
3. We leveren ondersteuning op het gebied van skill planning voor jouw ultieme PvP ervaring
4. We helpen je fittingen van bootjes te maken en uit te proberen
5. We organiseren pvp oefeningen en begeleiden je in je ontwikkeling (roams, trainingen en je adrenaline onder controle krijgen)
6. Ondersteuning materieel: met behulp van onze missieloot worden schepen beschikbaar gesteld door Rapalje, welke zijn gefit met een standaard, geteste corporatie-fitting.
7. Faction Warfare zorgt ervoor dat er altijd targets zijn om op te schieten, naast dat we ervoor willen zorgen dat er altijd actieve wars zijn voor onze leden.
8. Rapalje is een platte organisatie, waarbinnen je stem telt. De CEO is niet de eigenaar van de club. Rapalje is groepsbezit en alle geuzen zijn daar gezamenlijk verantwoordelijk voor. Het dagelijks bestuur wordt gevormd door de CEO en de officieren.

Stand van zaken: Rapalje groeit gestaag, en kent ondertussen een twintigtal leden. We hebben meerdere wars succesvol afgesloten, en hebben hierin veel ervaring opgedaan. Wij blijven actief in Faction Warfare, maar verkennen ondertussen ook lowsec en nullsec door te roamen en onze samenwerking te trainen. Daarnaast is het doel om altijd minstens ťťn actieve war te hebben, zodat er altijd genoeg te jagen valt.

Onze filosofie: Het is natuurlijk prachtig om in T2 of zelfs T3 schepen rond te vliegen. Maar wij vinden het nog leuker om met goedkoop gefitte T1 schepen een veel chiquere vijand te lijf te gaan en uit te kleden. Daarom vliegen wij vaak in roestbakken, gebruiken wij loot-materiaal en gaan wij er prat op dat we een armzalig zooitje zijn.

Wat we zoeken: Vrolijke gasten die bij ons komen om lol te trappen en wat van PvP op te steken of anderen te helpen in hun pvp ontwikkeling. Zowel mensen die van ons willen leren als die ons nieuwe kennis en ervaringen op willen laten doen.

En verder...
We zitten ook altijd in V3SPA channel en zeggen daar goeiedag en goeienacht bij komen en gaan. Voor gesprekjes met alleen ons kun je naar het Rapalje channel komen, wat ook openbaar is.
De proeftijd in Rapalje duurt een maand. In die tijd kijken we of we bij elkaar passen.

Toelatingseisen
Qua skills hebben we geen toelatingseisen. Wel moet je Caldari State standing 0.5 of hoger zijn. Tevens is het kunnen en willen gebruiken van een headset (Ventrilo) verplicht (tijdens fleet-opsen). Zorg er wel voor dat je niet in Minmatar of Gallente space bent als je je aanmeldt, daar we niet zo populair zijn daar in verband met de Faction Warfare.

Aanmelden?
Neem contact op met Demisia, AtomicWing of Teralyn Blake in EVE voor een intake gesprek. Sinds Dominion hoef je niet meer naar een office om een apply te doen, maar zorg dat je de toelatingseisen goed leest voordat je applied!

Last edited by Demisia on 26.10.2010, 23:40; edited 2 times in total
OfflineView user's profileSend private message
Demisia
‍

netherlands.gif

PostPosted: 26.06.2010, 23:55 Reply with quoteBack to top

Momenteel hebben we 22 leden.

icedisko
‍

Race: caldari
Corporation: Addict Brigade

netherlands.gif

PostPosted: 29.06.2010, 15:10 Reply with quoteBack to top

Smile

Fly it, like you stole it !!
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN Messenger
Demisia
‍

netherlands.gif

PostPosted: 29.07.2010, 11:46 Reply with quoteBack to top

Vanavond begint onze tweede oorlog en die gaan we natuurlijk met net zoveel overtuiging winnen als onze vorige.

Thallo II
‍

Race: Caldari
Corporation: Perkone (NPC)
Alliance: none

belgium.gif

PostPosted: 29.07.2010, 12:59 Reply with quoteBack to top

Like the attitude, jammer genoeg ben ik een Industry minded person.

Veel geluk allesinds
Da Madness
‍

Corporation: NED-CLAN
Alliance: Goonswarm Federation

netherlands.gif

PostPosted: 06.08.2010, 14:26 Reply with quoteBack to top

Voor empire pvp activiteiten kan ik deze korp zeker aanraden!
Succes met recruitment Demisia.

/ Aka Black Canni
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's website
Orions Lord
‍

belgium.gif

PostPosted: 07.09.2010, 10:22 Reply with quoteBack to top

07,

Dit corp is een aanrader voor als je wilt leren pvp'en.
Maar ook als je al een pvp'er bent!

Mvg,

Orions Lord

Corporation: [V3COM]

netherlands.gif

PostPosted: 08.09.2010, 22:49 Reply with quoteBack to top

Goede tip als je joined en de heren in het echt ontmoet; leer Corenwijn drinken, YARRR!! en sigaar roken Very Happy

INGAME CHANNEL: V3SPA
V3COM Twitter
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerICQ Number
Demisia
‍

netherlands.gif

PostPosted: 12.09.2010, 12:38 Reply with quoteBack to top

Na een aantal succesvolle oorlogen zijn we onze activiteiten aan het uitbreiden: wormhole exploration, anti-piracy en er zijn plannen voor pos warfare...

Momenteel 34 leden en groeiend in zowel skills als leden. Maar we zouden er graag nog een paar ervaren pvp-ers bij hebben om onze jonkies op sleeptouw te nemen en te helpen in hun ontwikkeling.

Uwi M'bawehp
‍

Race: Minmatar
Corporation: Viperfleet Inc.
Alliance: Narwhals Ate My Duck

belgium.gif

PostPosted: 12.09.2010, 16:43 Reply with quoteBack to top

tot binnenkort in WH space wink

belgium.gif

PostPosted: 08.11.2010, 10:48 Reply with quoteBack to top

« Uwi M'bawehp » wrote:
tot binnenkort in WH space wink

Gezellig...alleen zo moeilijk om de voordeur te vinden. Laughing

Corporation: Viperfleet Inc.
Alliance: Narwhals Ate My Duck

belgium.gif

PostPosted: 08.11.2010, 10:52 Reply with quoteBack to top

Vroeg of laat komen we elkaar vast eens tegen Smile
We go with the flow Very Happy

netherlands.gif

PostPosted: 21.11.2010, 23:43 Reply with quoteBack to top

De laatste weken hebben we veel oorlogen gehad, soms wel drie tegelijk. Onze tegenstanders boden tot nu toe weinig verzet en vaak viel hun corporatie gewoon uit elkaar. Dat ze 'pvp' in hun corp-beschrijving hebben staan, zegt niet altijd iets. wink

Momenteel hebben we eindelijk een shooting war te pakken. Met hele leuke resultaten. Jammer dat je het nooit kunt plannen wanneer een pos uit reŪnforced komt en dat we dit keer dus niet de mensen online gaan hebben om de reparatie van die pos te voorkomen. Maar goed, het blijft een leuk avontuur en desnoods beginnen we van voor af aan. Terwijl we hun pos aanpakken, dienen de wt's zich toch ook aan om te knokken, wat al fijne slagvelden heeft opgeleverd.

Ja, high-sec warfare kan saai zijn en bestaat vaak uit wachten. Maar soms is het opeens heel spannend en vol actie. En we hangen eigenlijk dagelijks met 10 tot 15 man online in ventrilo, wat ook heel gezellig is.

Naois Raghnall
‍

Race: human
Corporation: Rapalje
Alliance: [-E.E-]

netherlands.gif

PostPosted: 22.03.2011, 15:09 Reply with quoteBack to top

BUMP ivm nieuwe leiding van Rapalje.

We zijn een Nederlands pvp corp gebleven, maar wel wat kleine wijzigingen.
Deze kun je hier later terug vinden.

We zijn wel nog steeds opzoek naar nederlands talige spelers die of net zijn begonnen met Eve Online of al weer wat jaartjes mee spelen.

Mocht je alleen PVE spelen nu, maar je zou graag pvp willen proberen dan is dit een uitstekend corp om te beginnen.

Convo:
Naois Raghnall (diplo/director)

(Demesia, Teralyn Blake en Atomic Wing zijn uit het corp.
Je kan ze dus niet meer aanspreken voor info over het corp of als je ons zou willen joinen.)
pattux
‍

Corporation: BelgaNed Cooperative
Alliance: The Heaven's Devils

netherlands.gif

PostPosted: 12.04.2011, 23:00 Reply with quoteBack to top

Pas op wanneer je deze corp joined.
Voor je het weet ben je veel spullen kwijt, ook als corpmaat.
Niet te vertrouwen.

Dit kun je verwachten wat ze met corpmates doen:
http://www.eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=9364643

Teralyn Blake > Pattux, na ampel beraad hebben we moeten concluderen dat je niet zo goed in het team past. We weten niet hoe we zonder je verder moeten maar we gaan het wel probere. Tot ziens o/
Orions Lord
‍

belgium.gif

PostPosted: 13.04.2011, 10:57 Reply with quoteBack to top

Zo he wat een sch*ften zijn dat zeg.

Hoe is dit zo gekomen? Had je een van je maatjes kwaad gemaakt ofzo?
Ik hoop dat je nog wat bootjes over hebt gehouden.

Dat die mensen zomaar hun eigen corp members neerknallen is wel erg laag bij de grond.

Als je hulp nodig hebt zeg je het maar ik ken nog een paar goede spelers die wel in zijn in een 'verzetje'.

netherlands.gif

PostPosted: 13.04.2011, 11:43 Reply with quoteBack to top

« pattux » wrote:
Pas op wanneer je deze corp joined.
Voor je het weet ben je veel spullen kwijt, ook als corpmaat.
Niet te vertrouwen.

Vertel even de voor geschiedenis erbij Pattux. Is je verhaal pas echt compleet.

Leuk je in het corp gehad te hebben al was het erg kort.

Voor nieuwe members die ons zouden willen joinen: dit is natuurlijk niet de normale gang van zaken bij ons Rapalje. Dit was een uitzondering.

Corporation: NED-Clan
Alliance: Goonswarm Federation

netherlands.gif

PostPosted: 25.04.2011, 22:43 Reply with quoteBack to top

WOW, change alert! Succes PPL

crazyjoerynl
‍

Race: All Races
Corporation: Degenerate Corp
Alliance: Get Off My Lawn

netherlands.gif

PostPosted: 26.04.2011, 16:59 Reply with quoteBack to top

zo te zien heeft pattux geen zin om de voorgescheidenis te doen dus dan zal ik het doen voor je pattux maar dan ook het hele verhaal wink

het begon allemaal ongeveer een jaar geleden binnen de corp Dutch Federation Player Corp (nog voor deze zich bij het V3SPA voegde). zowel pattux als ik waren daar member.
na een tijd besloot het leiderschap van dfpc om v3 te joinen en pattux vertrok.

dfpc had in deze tijd al 3 weken meerdere wardecks met russen, en pattux besloot met een alt, waarvan hij de naam al meerdere keren met zijn stomme kop had laten vallen binnen dfpc, hier profijt van te maken en dfpc te bedreigen met verlenging van de russische wardecks als hij geen 300 miljoen isk zou krijgen, uiteraard is dit naar zijn eigen wallet gegaan.

hij is hier meerdere keren mee geconfronteerd en bleef dit ontkennen terwijl er genoeg bewijzen waren dat dit alles van pattux vandaan kwam maar hij bleef ontkennen.
na verloop van tijd heeft de leadership het naast zich neergelegd en is verder gegaan met het groeien.

dfpc had nadat ze bij v3 binnen waren gekomen nog meerdere malen contact gehad met pattux over het hier boven beschreven event. dus ook v3 wist hier vanaf.

zoals sommige waarschijnlijk wel weten zitten er leden van v3 binnen rapalje om zich hier uit te kunnen leven in de wereld van pvp die binnen de muren van v3 niet is toegestaan.

na ongeveer een jaar besluit pattux dus omzich aan te sluiten bij rapalje om wat voor reden dan ook.
rapalje krijgt lucht van het vooraf gaande en besluit pattux via de gank terug te pakken zodra hij binnen de corp zit.

ik heb deze informatie over de gank en wat hieraan vooraf is gegaan van binnen de rapalje muren daar ik regelmatig contact heb met 1 van hun ex-members.

verder kan ik hierbij vermelden dat de jongens en meisjes? van rapalje goede mensen zijn en geen onnodige reacties uitlokken van de meeste mensen.

ofwel pattux WHAT GOES AROUND COMES AROUND!! Razz

leuk geprobeerd maar je ziet het op de 1 of andere manier mocht het lang of kort duren heb je toch nog klappen kunnen vangen voor wat je na je vertrek bij dfpc hebt aangericht Razz
crazyjoerynl
‍

netherlands.gif

PostPosted: 26.04.2011, 16:59 Reply with quoteBack to top

zo te zien heeft pattux geen zin om de voorgescheidenis te doen dus dan zal ik het doen voor je pattux maar dan ook het hele verhaal wink

het begon allemaal ongeveer een jaar geleden binnen de corp Dutch Federation Player Corp (nog voor deze zich bij het V3SPA voegde). zowel pattux als ik waren daar member.
na een tijd besloot het leiderschap van dfpc om v3 te joinen en pattux vertrok.

dfpc had in deze tijd al 3 weken meerdere wardecks met russen, en pattux besloot met een alt, waarvan hij de naam al meerdere keren met zijn stomme kop had laten vallen binnen dfpc, hier profijt van te maken en dfpc te bedreigen met verlenging van de russische wardecks als hij geen 300 miljoen isk zou krijgen, uiteraard is dit naar zijn eigen wallet gegaan.

hij is hier meerdere keren mee geconfronteerd en bleef dit ontkennen terwijl er genoeg bewijzen waren dat dit alles van pattux vandaan kwam maar hij bleef ontkennen.
na verloop van tijd heeft de leadership het naast zich neergelegd en is verder gegaan met het groeien.

dfpc had nadat ze bij v3 binnen waren gekomen nog meerdere malen contact gehad met pattux over het hier boven beschreven event. dus ook v3 wist hier vanaf.

zoals sommige waarschijnlijk wel weten zitten er leden van v3 binnen rapalje om zich hier uit te kunnen leven in de wereld van pvp die binnen de muren van v3 niet is toegestaan.

na ongeveer een jaar besluit pattux dus omzich aan te sluiten bij rapalje om wat voor reden dan ook.
rapalje krijgt lucht van het vooraf gaande en besluit pattux via de gank terug te pakken zodra hij binnen de corp zit.

ik heb deze informatie over de gank en wat hieraan vooraf is gegaan van binnen de rapalje muren daar ik regelmatig contact heb met 1 van hun ex-members.

verder kan ik hierbij vermelden dat de jongens en meisjes? van rapalje goede mensen zijn en geen onnodige reacties uitlokken van de meeste mensen.

ofwel pattux WHAT GOES AROUND COMES AROUND!! Razz

leuk geprobeerd maar je ziet het op de 1 of andere manier mocht het lang of kort duren heb je toch nog klappen kunnen vangen voor wat je na je vertrek bij dfpc hebt aangericht Razz
pattux
‍

Corporation: BelgaNed Cooperative
Alliance: The Heaven's Devils

netherlands.gif

PostPosted: 28.04.2011, 23:39 Reply with quoteBack to top

Hey Joery,

Ik hoorde via via dat je gepost had. Ik check dit forum niet wekelijks.
Bedankt voor de toelichting, je hebt me wat werk uit handen genomen.
Er wordt hier net gedaan alsof het een geheim is, maar dat is het al tijden niet meer. Wel hoorde ik dat Rapalje altijd de mensen die hen joinen afschiet. Behalve wanneer je uitgenodigd wordt. Dus mensen...pas op als jezelf wil joinen.
Ik wil je binnenkort nog weleens inhuren voor het typen van een ander nieuwswaardig persbericht.
Wellicht tot binnenkort in R.A.G.E. space. Do a better job catching me then, with 30 pilots. lol

What goes around, comes around. Zo waar als een koe. The quest continues.

groetjes,

Pattux
Orions Lord
‍

belgium.gif

PostPosted: 29.04.2011, 08:21 Reply with quoteBack to top

Pattux,

Je moet toegeven dat ze je goed terug gepakt hebben. Je hebt ze afgeperst en dit was de afrekening.

Rapalje schiet niemand af binnen het corp dat weet jijzelf ook wel.

Ikzelf doe ook alles wat god verboden heeft binnen EVE alleen weet ik wel bij wie ik het moet doen en bij wie niet (meestal).
Gevalletjes zoals dit maken EVE juist een mooi spel. Het is zaak te weten wie je vrienden zijn en wie niet.

Rapalje is geen groot corp maar heeft wel een grote achterban en heeft links met spelers waar jij het bestaan nog niet van weet.

Ik wens je succes met je volgende stap (dit doe ik echt) dit maakt het spel zo leuk.

Hou het wel binnen de regels van het spel....

netherlands.gif

PostPosted: 29.04.2011, 17:08 Reply with quoteBack to top

pattux nu heb je hier zon grote smoel terwijl je laatst ook in rage space was maar toen durfde je ook je lieve cloakje niet uit tezetten he.
en tsja gecloaked in een system liggen kan iedereen maar niet veel mensen durven ook daadwerkelijk hun schip zichtbaar te maken in vijandelijke space.

maar ja jij misschien wel want ja je hebt al meer verloren he zoals je rokh toen omdat je een can flipper wou pakken toen die je ore wou stelen.
maar ja je had niet verwacht dat die badger II sterker zou zijn dan jou rokh xD
daisshar
‍

Corporation: Dark Influence

netherlands.gif

PostPosted: 30.04.2011, 21:57 Reply with quoteBack to top

kunnen de heren ook uitleggen wat bovenstaande nog met recruitment te maken heeft ?
ik zou zeggen wip es naar een andere afdeling van het forum en ga daar lekker hakken.
zodus back on topic please

On Topic On Topic On Topic On Topic On Topic
Naois Raghnall
‍

netherlands.gif

PostPosted: 02.05.2011, 09:52 Reply with quoteBack to top

Nou bij deze dan.

We zoeken nog altijd naar vers bloed binnen rapalje.
Je hoeft niet ervaren te zijn. Ook hebben we geen eisen aan Skillpoints.
Er zijn grote veranderingen geweest binnen het corp. Zo is er een andere CEO gekomen en nieuwe directors. We zijn zeer actief bezig en we gaan ervoor.

Intresse? Spreek me aan ingame door een convo te starten.

Naois Raghnall

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.