EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

geen astroids

Post new topicReply to topic
Author Message
thomas thys
‍

blank.gif

PostPosted: 29.05.2010, 12:10 Reply with quoteBack to top

ik ben pas begonnen met de industrial missies.
nu bij missie 2 heb ik al verschillende astro belts afgereisd en ik vind niet één astroid om te minen.
ik kom steeds op lege plaatsen aan.
Wat doe ik verkeerd?

ik vind het een fantastisch spel maar als beginner is het echt moeilijk.

ingame ben ik "thomas thys"
alvast bedankt
OfflineView user's profileSend private message
taipanissimo
‍

Race: Gallente
Corporation: TDC - University

netherlands.gif

PostPosted: 26.12.2010, 11:59 Reply with quoteBack to top

Hey,

ik ben ook pas begonnen:) sterker nog, dit is mijn eerste post op dit forum.

Ik heb die missie ook gedaan en ik kon ook niks vinden. het kan zijn dat je niet alle asteroids hebt aangevinkt in je overview.

als het goed is heb je rechtsboven een overview. daarin zie je stations, asteroid belts, andere schepen, etc.

in die overview is een driehoekje en daar moet je je muis over doen en links klikken. dan krijg je een menu waarin overview options (of iets in die trant) staat. als je die klikt dan zie je onderaan, ''select all'' staan. als je die klikt dan worden alle ruimtevoorwerpen in je overview gezet. mocht dat teveel zijn dan kun je die weer uitfilteren door ze rechtermuis te klikken en eruit te filteren.

nu zou je alle asteroids moeten zien.

groeten,

Taipanissimo
OfflineView user's profileSend private message
captainsyler
‍

Race: MinMater
Corporation: Dutch Power Boats

belgium.gif

PostPosted: 26.12.2010, 18:59 Reply with quoteBack to top

ik had ook zo'n probleem .nog altijd heb ik geen opl. ervoor
ik deed mijn eerste lv1 missie,met behulp van eve survival, las bij een comment dat mijn missie plaats rijk was voor mining,en idd veel ore's dus ik bookmarkd het plaats deed mijn missie,keerde terug naar station, nam een miner aan boord,ging naar het plek,maar geen astro's??

groeten
kommendant van kandahar forces t-99
OfflineView user's profileSend private messageAIM AddressYahoo MessengerMSN MessengerSkype Name
Uwi M'bawehp
‍

Race: Minmatar
Corporation: Viperfleet Inc.
Alliance: Narwhals Ate My Duck

belgium.gif

PostPosted: 28.12.2010, 02:48 Reply with quoteBack to top

als je een mission complete dan "despawned" de site, dus eerst minen, en dan pas mission completen.

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.