EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

+5 % less Cpu need for turrets inplant

Post new topicThis topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
Author Message
Black Mirror
‍

belgium.gif

PostPosted: 29.03.2006, 14:37 Reply with quoteBack to top

Start - 50 M -

Als iemand koopt breng ik zelf de inplant naar een commercieel system zoals Oursulaert , Jita , amarr en dat soort systems en maak daar een escrow op naam !!!

Ik garandeer dat de inplant na verkoop HIER , ten laatste 2 weken na verkoop in het gepaste station op escrow staat... en ik blijf in contact ...

Ik ga nie lang wachten op kopers dus Als ik SOLD zet dan is hem verkocht ook al is da maar 50 M maakt me nie uit menne handel moe verkopen das belangrijker dan tijd in de verkoop te steken hehe

You can start your bids
voor wat het waard is Rolling Eyes
OfflineView user's profileSend private messageSend e-mail
Cowboy Alpha
‍

belgium.gif

PostPosted: 29.03.2006, 16:13 Reply with quoteBack to top

Geldt dat ook voor mining lasers?
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Black Mirror
‍

belgium.gif

PostPosted: 29.03.2006, 16:54 Reply with quoteBack to top

Hmm goede vraag...maar ik heb geen 100 % dekkend antwoord.

Ik moe wel zeggen dat deze inplant fatastisch is ma verdori ge hebt lvl 5 ervoor nodig van cybernetics en das minder

dus iets voor de inplant freaks...
Black Mirror
‍

belgium.gif

PostPosted: 21.04.2006, 12:41 Reply with quoteBack to top

Awel tis goe ge krijgt hem niemeer zelfs nie voor 100 M Evil or Very Mad

Menne maat Purple moon heeft mij overtuigd dat ik als amarr man beter kan investeren in 12 dagen training voor cybernetics en dan die fucking inplant zelf in plug .

Weet ge wa hij heeft gelijk amarr kampt makkelijk met cpu tekort tov caldari..
Dit is het wel waard Wink

offer removed
Cowboy Alpha
‍

belgium.gif

PostPosted: 22.04.2006, 10:23 Reply with quoteBack to top

Goe plan. Heel BOB heeft mij overtuigd geen implants meer te steken Smile

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.