EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

standings problemen !

Post new topicReply to topic
Author Message
bartgyver
‍

Race: minmatar
Corporation: night dragon's

belgium.gif

PostPosted: 06.05.2010, 06:40 Reply with quoteBack to top

Hallo,

Ik heb enkele vragen i.v.m standing.

Toen ik begonnen ben met eve deed ik missions met een corpmate voor " Federal Intelligence Office " mijn standing met deze corp is 4.62 en kon dus eigenlijk lvl3 runnen. Dat was in bawilan ( gallente fed. )

Wat later ben ik veranderd van corp en mij gevestigd in een ander systeem maar nog steeds in gallente fed. Omdat ik de tax ( refining ) die ik moet betalen in de station waar onze corp hanger is wou weg werken, ben ik mission beginnen doen voor deze corp. nl de Nugoeihuvi Corporation.

Mijn standing tegenover Nugoeihuvi Corporation is nu 2.92 en moet nu inderdaad minder tax betalen voor te refinen.

nu komt het probleem:
- ik heb nog steed een standing van 4.62 tov FIO maar ik kan enkle nog lvl1 missions doen
- mijn standing tegen over alle 4 de factions is negatief voor gallente zelfs -2.53 !

Hoe kan ik missions doen zonder dat ik negatief tegenover de factions kom te staan zodat ik nog overal in high sec kan komen ? en hoe kan ik die standing herstellen. Of moet je echt een keuze maken voor welke factions en corps je missions gaat doen ?

Bart
OfflineView user's profileSend private message
Uwi M'bawehp
‍

Race: Minmatar
Corporation: Viperfleet Inc.
Alliance: Narwhals Ate My Duck

belgium.gif

PostPosted: 06.05.2010, 08:57 Reply with quoteBack to top

1. Doe geen missions waarin je empire faction schepen moet neerschieten
2. Doe geen storyline missions

Problem solved.

belgium.gif

PostPosted: 06.05.2010, 12:17 Reply with quoteBack to top

ok, maar als ik dan missions decline , gaat mijn standing dan niet terug naar beneden ?

Of is er een tool dat ik kan zie wat de inhoud is van de missions die een bepaalde agent geeft ?
Uwi M'bawehp
‍

Race: Minmatar
Corporation: Viperfleet Inc.
Alliance: Narwhals Ate My Duck

belgium.gif

PostPosted: 06.05.2010, 13:00 Reply with quoteBack to top

1. Je kan 1x om de 4h missions declinen van dezelfde agent zonder standings te verliezen. Dit staat ook in de informatie van je huidige aangeboden missie. Missies cancellen die je al hebt aanvaard leidt ALTIJD tot standing loss.

2. Er is een website waar alle informatie over missions opstaat. Ik ken deze niet vanbuiten. Maar zal deze hier plaatsen zodra ik hem heb.
Tevens kan je na "request mission" de details van de aangeboden missie bekijken, als het over missies tegen facties gaat dan staat er steeds een icoontje bij. Aan de hand van dit icoontje kan je afleiden tegen welke factie deze mission gericht is.
bartgyver
‍

belgium.gif

PostPosted: 11.05.2010, 10:21 Reply with quoteBack to top

Bedankt uwi !

ondertussen heb ik terug toegang tot lvl 3's en zelf 4's

de skill "connections" heeft ook veel geholpen.
Als ik nu een missie krijg tegen een fraction dan decline ik gewoon...

Mvg Bart
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.