EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

mn eerste dag en ik ben een noob

Post new topicReply to topic
Author Message
fichternuub1
‍

belgium.gif

PostPosted: 05.11.2009, 04:05 Reply with quoteBack to top

okey dit klinkt belachelijk , ben ik zeker van ,
ik ben net begonnen met eve online , mn pc viel uit door updates , maar ik vind NERGENS een manier om terug in te loggen op EVE online ... help?
OfflineView user's profileSend private message
fichternuub1
‍

belgium.gif

PostPosted: 05.11.2009, 14:28 Reply with quoteBack to top

Dus,Ik instaleer EVE online , dan kan ik spelen , maar er blijft als ik EVE weer afsluit geen snelkoppeling of zelf een map met the proggrama on achter op mijn pc...
Wat er Wel is , Deze link , dan kan ik het terug opnieuw downloaden , maar ik moet toch niet altijd opnieuw het spel downloaden?

http://ccp.vo.llnwd.net/o2/EVE_premium...
(<- de link)
als ik dus op deze link klik moet het spel gewoon opnieuw downloaden...

edit: typfouten

Last edited by fichternuub1 on 06.11.2009, 15:57; edited 1 time in total
Julius Jul
‍

netherlands.gif

PostPosted: 05.11.2009, 16:27 Reply with quoteBack to top

FOUT

ga naar http://www.eveonline.com/download/ en volg aldaar de 4 stappen op
volg vooral de link die vermeld is bij stap 4 - >> http://wiki.eveonline.com/wiki/About_EVE_Online

alleen op deze manier kan men EVE betrouwbaar downloaden - de rest is BAGGER

succes

julius

"alles wat je scheld ben je zelluf, uhhllah"
fichternuub1
‍

belgium.gif

PostPosted: 08.11.2009, 19:43 Reply with quoteBack to top

Julius Jul> werkte niet toch bedankt.
EVE zelf heeft me hulp gegeven (na 3 dagen wink
Maar het probleem is , Ik ben slecht met moderne technologie en computers , Mijn engels is ook allesbehalve goed...
Dit was het antwoord:

Hi, What Operating system are you using? For some reason Vista does not put an icon on your desktop. What you need to do is go to your eve directory under the drive you installed it on, usually C: and make an icon manually, or you can go to start, then all programs, games then Eve and drag from there to make a desktop icon. Sorry for the trouble. Best regards,GM TwinniEVE Online Customer Support
Julius Jul
‍

netherlands.gif

PostPosted: 08.11.2009, 21:54 Reply with quoteBack to top

lastig als je een leek bent aangaande PC's.

wat er bedoeld wordt is dat je middels VERKENNER naar de betreffende directory gaat .... doorgaans is dat c:\Program Files\CCP\EVE en aldaar het programma-icon EVE.EXE naar het bureaublad sleept - gevolge is dat Windows er een icon van maakt op het 'bureaublad' en via dat icon kan je EVE opstarten.

wat ik merk is dat er essentiele basiskennis ontbreekt - het meest makkelijk is bij de boekhandel de GELE BOEKJES aan te schaffen welke doorgaans heten ".... voor DUMMIES" en .... staat bv voor XP, VISTA, WINDOWS 7, maar ook bv INTERNET, OFFICE, etc.

kom je er dan nog steeds niet uit - waarom heb je dan een PC aangeschaft en niet een APPLE ?
want waar de service van een PC ophoudt bij de dorpel der deur van de verkoper, daar begint de service van APPLE die meestal net zolang geldend is als de garantie van de Apple-PC.

zo wordt een PC een onhandige dure grap die uiteindelijk op zolder staat te verstoffen - terwijl men met een Apple met de uitstekende service van begin af aan veel meer plezier en voldoening geeft.

succes

Julius

Last edited by Julius Jul on 08.11.2009, 22:27; edited 2 times in total
LittleHorror
‍

Race: Caldari

netherlands.gif

PostPosted: 08.11.2009, 22:15 Reply with quoteBack to top

Hoi fitchernuub1,

Hi, What Operating system are you using? For some reason Vista does not put an icon on your desktop. What you need to do is go to your eve directory under the drive you installed it on, usually C: and make an icon manually, or you can go to start, then all programs, games then Eve and drag from there to make a desktop icon. Sorry for the trouble. Best regards,GM TwinniEVE Online Customer Support

Betekent ongeveer:

Welk windows systeem gebruik je ?
Voor één of andere reden maakt Windows Vista geen icon aan op het bureaublad (Desktop).
Wat je moet doen is ga naar de EVE directory op de disk waar je EVE hebt geinstalleerd, normaal gesproken C: ("C:\Program Files (x86)\CCP\EVE\eve.exe" of "C:\Program Files\CCP\EVE\eve.exe").
Maak een icon dan handmatig aan of ga naar Start > All Programs >EVE en sleep vanaf daar het icon EVE naar het bureaublad (Desktop).

Ik hoop dat het zo iets begrijpbaarder is.

Sorry Julius als je hetzelfde wilde vertellen
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.