EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

complex

Post new topicReply to topic
Author Message
the knights
‍

belgium.gif

PostPosted: 21.03.2006, 12:42 Reply with quoteBack to top

wat zijn die heren can ccp nu weer aan het doen , verleden week doe ik een 5/10 angel complex (red light district) en geen tankprobleem , ik doe het in 3 uur

deze week dezelfde complex moet ik op lvl 2 uitwarpen met 80% structure . na een grondige bestudering blijkt dat opeens frigs my webben, verschillende damage type geintoduceerd te zijn waar ik niet tegen tank mm betekend dat de 5/10 complex niet meer alleen gedaan kan worden Crying or Very Sad

heb de las vegas dev life show nu beluisterd , positief meer complexen en zelfs player verdedigende complexen, en verborgen complexen om een explorerend beroep te introduceren
voor degene die het willen beluisteren het staat op het forum ven eve radio in 3 delen van 1.5 uur elk ,heel intresant om te beluisteren

Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 21.03.2006, 12:52 Reply with quoteBack to top

direct linky?

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Sinedia
‍

Race: Gallente
Corporation: Legacy Syndicate

netherlands.gif

PostPosted: 21.03.2006, 13:43 Reply with quoteBack to top

De links:
EvE-Radio
Direct naar de podcast

Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.