EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Geweldig spel

Post new topicReply to topic
Author Message
kahathor
‍

blank.gif

PostPosted: 08.08.2009, 12:10 Reply with quoteBack to top

Hoi Eve'ers. Ik speel spel nu 4 dagen (gratis, en het gaat echt super) Overweeg echt om betalend member te worden.
Ben vrouw van 50+ .
Niemand in m'n echte omgeving kan enthousiast worden over dit spel. Zijn er meer members die aan dit profiel voldoen? Lijkt me leuk om in contact te komen!
OfflineView user's profileSend private message
Corto
‍

belgium.gif

PostPosted: 08.08.2009, 13:18 Reply with quoteBack to top

« kahathor » wrote:

Ben vrouw van 50+ .
Niemand in m'n echte omgeving kan enthousiast worden over dit spel. Zijn er meer members die aan dit profiel voldoen? Lijkt me leuk om in contact te komen!

Wel m'n vrouw kan EVE niet uitstaan. Als je dat onder "echte omgeving" rekent, voldoe ik aan het profiel.

Verder ben ik een man, dus daar zit ik alvast in een ander segment Cool

Om in contact te komen met mede EVE'ers join je best een corp. Eerlijk gezegd zou ik daar niet te lang mee wachten. EVE is zoveel leuker als je in een team speelt (net zoals alle andere MMOGs).

Op het recruitment subforum vind je info over de Nederlandstalige corporations die momenteel leden recruiten.

Verder wordt er wel eens op café gegaan met de mensen van dit forum. Meestal in de outpost in Antwerpen. Samhain, ex-samhain en een enkele BlackSun'ner of 2-3 spreken wel eens af op de Gentse Feesten. Maar da's net achter de rug.

Als je betalend lid wordt, kan je misschien overwegen om via game time cards te betalen. Deze kosten op "shattered crystal"-website 35$ voor 2 maand speltijd.
Yared
‍

Corporation: [V3COM]

netherlands.gif

PostPosted: 10.08.2009, 15:06 Reply with quoteBack to top

Idem Corto, mijn vrouw is een Zylom-babe maar er is nog hoop voor mijn 2 kids. Smile

Qua leeftijd ligt EVE gemiddeld al een stuk hoger dan andere MMO's dus wat dat betreft hoef je je geen zorgen te maken. De oudsten spelers ingame die ik ken zijn begin 60 waarvan sommige behoorlijk fanatiek zijn Very Happy

Wat Corto zegt is ook zeker zo, dat wanneer je een corp joined en wellicht een keer naar een meeting gaat, je een hele mix van mensen hebt (afhankelijk van het type meeting en corp).

Eerlijk gezegd ken ik maar iets van 10 vrouwen ingame, waarvan maar 2 in bekende nederlanstalige corpsen. Echter dat gezegd hebbende, geloof ik eigenlijk niet dat het ooit echt ter sprake komt, het geslacht, omdat 't geen ene donder uitmaakt.

Over de omgeving, kennissen en relaties. Mijn pa (over een weekje 70) vind het een fantastisch spel maar geeft gewoon eerlijk te dat de learning-curve te stijl is voor hem nu. 20 jaar terug had ie lachend meegedaan.

Al met al, het profiel doet er niet toe, als je het maar een leuk intrigerend spel vind!

Have fun dus en welkom Smile

INGAME CHANNEL: V3SPA
V3COM Twitter
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerICQ Number
Black Mirror
‍

belgium.gif

PostPosted: 11.08.2009, 18:06 Reply with quoteBack to top

Zoals waarschijnlijk bij velen / iedereen is EvE een spel waarover ik tegen niemand een klapke kan doen in het echte leven.

Gelukkig word dat goed gecompenseerd door men corp die altijd voltallig op voice com zit en door men fleet commander status waardoor ik zoveel mag spreken / zagen / motiveren ende victory roepen !

Wil je snel evolueren in EvE ? Zoek dan een gepaste corp die bij je ding past , wat je wil gaan doen...En zie dat ze voice com gebruiken...maakt meestal drastisch het verschil in fun en de leercurve.

BM
OfflineView user's profileSend private messageSend e-mail
Yared
‍

Corporation: [V3COM]

netherlands.gif

PostPosted: 11.08.2009, 18:54 Reply with quoteBack to top

aah mee eens BM dat voice een fijne toevoeging is, en onmisbaar in PVP, echter...

dit jaar heb ik amper gebruik gemaakt van voice en die rust is prima mee te spelen. aan de andere kant is het leuk om bij Black Sun op voice te komen... leer ik weer wat meer Vlaams Smile

Voice continue aan?
PVP; ja, noodzaak voor snelle heldere communicatie en babbelbox ernaast
PVE; nee, alleen als je 'klapke' wil doen erg leuk (weer Vlaams geleerd Smile)

INGAME CHANNEL: V3SPA
V3COM Twitter
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerICQ Number
Corto
‍

belgium.gif

PostPosted: 19.08.2009, 08:22 Reply with quoteBack to top

« Yared » wrote:

dit jaar heb ik amper gebruik gemaakt van voice

oei Yared jij bent de laatste van wie ik dat gedacht had :-)

Overigens vind ik voice comms inderdaad een must. Een van de aspecten waarop ik let bij het joinen van corporations en alliances. Niet enkel voor de "gezelligheid" (ook wel natuurlijk) maar ook gewoon als belangrijke indicator voor de teamspirit.
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.