EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Hulp met Wormholes

Post new topicReply to topic
Author Message
Exo Waltz
‍

Race: Minmatar
Corporation: Ned-Clan

uk.gif

PostPosted: 20.07.2009, 16:12 Reply with quoteBack to top

Is het moeilijk om een groep te vinden (die je niet later gankt) voor w-exploration?

Ik ben wel heel benieuwd ernaar maar gezien mijn huidige corp aan het afsterven is maakt het me nogal lastig om met hun te gaan exploren.

Loop ik in Hi-sec (durf lager dan dat nog niet aan) een groot risico dat ik aan flarden wordt geknald zodra de perimeter gecleard is? (waarschijnlijk wel)
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
Iwarp
‍

belgium.gif

PostPosted: 29.07.2009, 23:26 Reply with quoteBack to top

ik had van de week een groep tegen gekomen als ik het terug tegen kom laat ik je het weten maar je moet eens op youtube kijken :p daar staan wat maffe filmpjes over die wormholes
OfflineView user's profileSend private message
Gemina
‍

netherlands.gif

PostPosted: 30.07.2009, 11:06 Reply with quoteBack to top

« Exo Waltz » wrote:
Is het moeilijk om een groep te vinden (die je niet later gankt) voor w-exploration?
[...]
in Hi-sec (durf lager dan dat nog niet aan)[...]

Ik snap je vraag niet helemaal. Waarom wil je exploration naar wormholes gaan doen, als je niet lager durft dan hi-sec ? Alle w-space is 0.0 !!! Enkel de toegang hiertoe kun je (ook) in hi-sec vinden en daar mogen ze je niet afschieten (kan natuurlijk wel).

Durf je wel de stap aan om w-space in te trekken, dan zijn er vele corporations (waaronder een aantal die hier recruiten) die in w-space leven.
Lees ook de post over forming a dutch alliance eens. Daar wordt je als corp uitgenodigd om mee te denken en elkaar te leren kennen. En dat vanuit een basis in w-space.
OfflineView user's profileSend private message
Exo Waltz
‍

Race: Minmatar
Corporation: Ned-Clan

uk.gif

PostPosted: 04.12.2009, 15:21 Reply with quoteBack to top

nou ,..als ik in 0.0 naar WH's ga dan kan ik makkelijk ervan uit gaan dat er meer vijanden rond vliegen daar dan in de PvE gewend omgeving van hi-sec.

dus voor die reden is er dus minder kans dat ik echte pvprs tegenkom
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
Black Mirror
‍

belgium.gif

PostPosted: 04.12.2009, 19:39 Reply with quoteBack to top

Hmm eigelijk is dat pure chanse dat ge moe hebben betreft hostile activity tegenkomen terwijl jij aan het carebearen bent.Word jij toevallig 3 dagen op rij afgeschoten terwijl je aan het carebearen bent tja dan verkondig jij hooguit dat het gevaarlijk is in W-space terwijl een andere een paar Bills verdient op diezelfde drie dagen.Door de euforie die hij ervaart in zen slagen vertelt ie waarschijnlijk een heel ander verhaal.

Heb je door jaren ervaring een kennis opgebouwd door continue bezig te zijn met de game mechanics van eve gaan je kansen op een ship loss drastisch dalen gecombineerd met je eigen gamestijl.

Jij bekijkt de zaken blijkbaar vrij duidelijk in de solo tour om goed isk's te gaan verdienen op een rustige manier.Dan hoop ik dat je vrij ervaren bent maar dit is niet zo omwille je vraag , geen probleem daarmee...
Doch je zal alle speurwerk, voorbereiding , elke saaie bezigheid die in routine zal vervallen zelf hoeven te doen , en eigelijk zijn er nog wel een dozijn dingen die je zal hoeven te doen om meer isk's te kunnen maken maar het gaat niet echt renderen tenzij je wederom zeer ervaren bent.Een ship loss daar bovenop zal je kraken.

Jij hebt een goeie groep nodig maar een goede groep rekent ook op jou.
OfflineView user's profileSend private messageSend e-mail
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.