EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Hello!

Post new topicReply to topic
Author Message
Novastar
‍

Race: Mixed
Corporation: TFC
Alliance: Pure

belgium.gif

PostPosted: 04.03.2006, 00:00 Reply with quoteBack to top

Hello peeps

This is Novastar signing in !
Nooit gedacht dat er toch zoveel belgen/nederlanders EvE spelen

Ben EvE beginnen spelen een jaartje of twee terug, heb dan mijn account verkocht (tijdsgebrek).. maar na 8 maand kon ik het echt niet meer missen en heb ik dan een tweede account van een corpmaat overgekocht Smile

Ben Caldari met 7.2m sp in missiles Razz

Nice to meet you all Smile

[EDIT] Stickyfyd

Admin
Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 04.03.2006, 17:59 Reply with quoteBack to top

welkom zal ik alvast maar zeggen wegens eve-bnl Very Happy

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Black Mirror
‍

belgium.gif

PostPosted: 04.03.2006, 21:50 Reply with quoteBack to top

Black-sun is watching you Twisted Evil
OfflineView user's profileSend private messageSend e-mail
horad
‍

belgium.gif

PostPosted: 04.03.2006, 23:49 Reply with quoteBack to top

btw, nice sig! Heb je die zelf gemaakt?
OfflineView user's profileSend private message
Doornroosje
‍

Corporation: Talocan Vanguard [TALVA]
Alliance: Talocan United

belgium.gif

PostPosted: 05.03.2006, 12:22 Reply with quoteBack to top

Nog een bekende van TFC :-)
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
Dhrazul
‍

Race: Amarr
Corporation: Black Sun

netherlands.gif

PostPosted: 06.03.2006, 00:08 Reply with quoteBack to top

eheheheh bnl leeft

chingon
‍

belgium.gif

PostPosted: 10.03.2006, 12:47 Reply with quoteBack to top

Hi,

eesrte keer dat ik hier kom,nice om te zien dat er ook een nederlandstalige website bestaat over eve Laughing Speel het spel nu ongeveer ene jaartje en ben caldari,Wou me gewoon maar ff voorstellen.

Als er iemand geinteresseerd mocht zijn wij zoeken een alliance met onze corp van 7man,dus laat maar iets weten mocht iemand ene corp nodig hebben die zich wil inzetten voor een goed doel Wink

groeten
Tresher
Admin
Admin<br>

Corporation: Pandemic Legion

belgium.gif

PostPosted: 10.03.2006, 12:55 Reply with quoteBack to top

Welkom op eve-bnl chingon.

Wou je ook niet naar 0.0 gaan? Razz
OfflineView user's profileSend private messageMSN MessengerSkype Name
chingon
‍

belgium.gif

PostPosted: 10.03.2006, 12:55 Reply with quoteBack to top

« Tresher » wrote:
Welkom op eve-bnl chingon.

Wou je ook niet naar 0.0 gaan? Razz

yep idd,wij zouden graag naar 0.0 moven Laughing
horad
‍

belgium.gif

PostPosted: 11.03.2006, 01:50 Reply with quoteBack to top

ai hij heeft dit forum ook al ontdekt. Wedden dat hij direct al het trade subforum heeft afgelopen om te kijken wie hij kan overbieden.

btw, welkom m8
chingon
‍

belgium.gif

PostPosted: 12.03.2006, 14:42 Reply with quoteBack to top

« horad » wrote:
ai hij heeft dit forum ook al ontdekt. Wedden dat hij direct al het trade subforum heeft afgelopen om te kijken wie hij kan overbieden.

btw, welkom m8

lol Laughing
Yavik
‍

belgium.gif

PostPosted: 13.03.2006, 18:26 Reply with quoteBack to top

welkom wink
LittleHorror
‍

Race: Caldari

netherlands.gif

PostPosted: 13.03.2006, 19:42 Reply with quoteBack to top

welkom
David Darkstar
‍

belgium.gif

PostPosted: 05.04.2006, 13:33 Reply with quoteBack to top

Hey gasten / dames!

Had nooit gedacht dat er zoveel Belgen / Nederlanders in EvE zaten! k'Had misschien eerder eens deze site moeten bezoeken... Embarassed Ook grappig om te ontdekken dat gasten die ik in-space of op de forums ben tegengekomen Belg / Nederlander zijn! Laughing Afin, ik ben met EVE begonnen vorige herfst na CoH doodgespeeld te hebben. Daarna tijdje Auto Assault gebeta'd en uiteindelijk in EVE belandt. Hooked ever since! Ik ben een van de bestuursleden van de 1st Mechanized Infantry, een multi-game & betatesting clan. Wees vrij om ons eens een bezoekje te brengen op www.1stmi.com. Games waar we hoofdzakelijk mee bezig zijn momenteel : Auto Assault & Battlefield 2. Voor BF2 ben ik een van de coordinators, dus als je goed volk zoekt voor deze uitstekende FPS, kom maar af! Mijn clanname is 'Blade' btw.
Wat EVE betreft, spelen slechts 6 van onze leden (ongeveer 400) dit spel. We zitten momenteel verspreid over verschillende corps, nadat de 1MI corp in een mislukt experiment geeindigd is (leden die stopten enz., common story I guess... Crying or Very Sad ). We gaan wel proberen van terug in 1 corp samen te geraken. Ik zou me bij een van jullie aansluiten, maar jammer genoeg is 95% van de Clan Engelstalig. Wat mijn eigen character betreft:
- Caldari, Civire
- 8.4 Mil SP's (waarvan een groot stuk in Learning, alle Adv. Skills gemax'ed Embarassed )
- Amarr specc'ed, maar kan alles Caldari EN Amarr vliegen van Frig t.e.m. BC
- Interesse : momenteel nog enkel level 3 missioning, aan't opbouwen naar level 4
- NUL PvP experience (tenzij opgeblazen worden in mijn Badgerken door Tank CEO's Raven meetelt Very Happy )
- Doelstelling : level 4 missionrunning en de skills om mijn Damnation (pas gekocht) te kunnen vliegen
- Weapon of choice : Prophecy
- Location : meestal in Domain & Kador, werkend voor Amarr Navy en Carthum Conglomerate
- Timezone : Atlantic, ik ben momenteel woonachtig in Canada

In alle geval al het beste gewenst aan mijn landgenoten (en ja ook aan onze Noorderburen Twisted Evil ). Fly safe or happy hunting!
Black Mirror
‍

belgium.gif

PostPosted: 05.04.2006, 15:58 Reply with quoteBack to top

Als je geintereseert bent om met jouw groep iets uit te bouwen samen met mijn groep ...contacteer me dan ingame of we praten effe op Teamspeak.

We are the Flemish/Dutch power house in evolution....

Regards BM
CEO of Black-sun
Lees men posts...

We need you all

EDIT: BM, nie om vervelend te doen, maar dit is gewoon het hallo topic he....
David Darkstar
‍

belgium.gif

PostPosted: 05.04.2006, 16:47 Reply with quoteBack to top

Thanks BM, we zullen het overwegen. Waar we momenteel in vliegen :
- Buddy 1 : Raven, en een Taranis met zijn alt
- BUddy 2 : Zealot
- mezelf : Prophecy, momenteel slechts met middelmatig talent lol
De Zealot-pilot en ikzelf werken meestal in Amarr space, en wanneer we aan lowsec NPC'ing beginnen zullen we waarschijnlijk een gebied zoeken waar Sansha zitten (Amarr specc'ing FTW). Heb je posts al gelezen. Wink Hoe gaat die schijf ook al weer? 'Black old sun, won't you come, and wash away the rain...'
Black Mirror
‍

belgium.gif

PostPosted: 06.04.2006, 12:20 Reply with quoteBack to top

Ok sorry Moderators , kweet waar je naartoe wilt np . I obay...

Maar feitelijk antwoorde ik gewoon heel direct he , thats all...
Bm draait niet graag rond de pot en dan komt da wa raar over zekers...

Nog nie aan gedacht maar ik vond dat een kei bangelijke plaat ,die bleef altijd in men kop steken.

Maar euch nee De naam Black-sun is gekozen naar een merk van Wodka

PUSCHKIN
Black Sun
The wild flavour of black berry fruits and the mystic seberian root.

Er staat zo een lege fles om naar te kijken pal op men monitor om me te inspireren Smile
Cowboy Alpha
‍

belgium.gif

PostPosted: 06.04.2006, 12:36 Reply with quoteBack to top

off-topic

Quote:
'Black old sun, won't you come, and wash away the rain...'

het nummer is Black HOLE Sun Very Happy , van Soundgarden. Die zanger heeft nu met de groep van Rage Against The Machine, Audioslave gevormd. (Bangelijke groep)
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
David Darkstar
‍

belgium.gif

PostPosted: 06.04.2006, 14:17 Reply with quoteBack to top

Hehe, sorry voor dat foutje. Embarassed Hoogstwaarschijnlijk gaan we met de gasten die ik eerder vemelde een kleine, non-allied corp oprichten. De hoofddoelstelling zal Level 3 & 4 Mission-running zijn, alsook NPC'ing in lowsec / 0.0. Normaal gezien zouden we in CVA's gebied rond Providence werken.
Kallsu
‍

belgium.gif

PostPosted: 10.05.2006, 13:56 Reply with quoteBack to top

Twisted Evil hello everibody

Hello all from an Italian boy I live for one year in Belgium and
plays to eve from 1 year

Razz

you can find me in game like Kallsu

hello to all
sandshark
Admin
Admin<br>

Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 10.05.2006, 15:15 Reply with quoteBack to top

hi & welcome to EVE benelux!

PHP
Smithy
‍

netherlands.gif

PostPosted: 11.05.2006, 07:55 Reply with quoteBack to top

Hallo allen!!

Zal me eindelijk eens op een nette manier introduceren...

Speel EVE sinds 2005-09 met een Caldari character, daarnaast ben ik in 2005-11 een Amarr gestart.
Op het moment is onze oude corp uit elkaar en zijn we ieder onze eigen weg gegaan om deze maand weer samen te komen, we gebruiken TS volop wat het spel nog leuker maakt.

Voornamelijk doe ik missies en af en toe wat PvP om de sleur te doorbreken en wat dingen uit te testen.

Ik vlieg voornamelijk BS maar heb ook Assault frigs, Covert Ops en bijna Interceptor waarna ik mijn gunskills op ga krikken.

Op het moment zit ik in Devoid, Riavayed onder de namen Smithy en Fluffy Ferret in Fun Loving Criminals [FuLo] een temp corp van 4 man sterk waarvan er 3 van mij zijn Very Happy

Cya ingame!

Oh ja, is er nog een ingame channel dat jullie gebruiken?
Grts
Smithy

Race: Caldari

netherlands.gif

PostPosted: 11.05.2006, 08:48 Reply with quoteBack to top

Hiervoor wordt channel NORT gebruikt.
Beautifull Death
‍

netherlands.gif

PostPosted: 25.05.2006, 15:18 Reply with quoteBack to top

Hallo allemaal,

Ik weet niet zeker of dit meteen het algemene welkom topic is maar ik dacht dus van wel Razz.

Ik speel nu zo'n 2 maanden EVE-Online, en heb ook vaak vragen over fittings etc. Dus daarom dacht ik, laat ik me hier maar aanmelden Razz. Ik vlieg nu een Rifter, maar ben eigenlijk Caldari (Civire ofzo?), en over 18 uur heb ik zo'n 900K SP. Hoewel dat allemaal wel geweldig klinkt ben ik denk ik gewoon de 'most skilled n00b', want ik heb al 2x een Merlin verloren in NPC gevechten (hoewel de laatste Merlin door twee soort Vagabonds oid werd neergehaald, te laat met warpen).

De 3e Frigate werd gister nog neer geknald. Dat was een Rifter waarvan ik persoonlijk wel dacht dat ie goed was. Ik ging ratten in 0.4 om mijn fitting goed te testen. Net een schip van 50K neer en dus al mijn shields 'niet helemaal meer 100%', net beetje bezig armor te repairen (armor tanker), komt opeens uit het niets een piraat met rood knipperende naam op mn radar, meteen gelocked, NOS, web en nog meer ongein en daar ging ik...

En nu weer alles opnieuw gekocht, ik hoop dat deze wat langer blijft leven want ik zou toch graag naar een T2 Frigate willen gaan.

Maar als jullie voor de rest nog vragen hebben, stel ze gerust Wink.
Aedaxus
‍

usa.gif

PostPosted: 25.05.2006, 21:04 Reply with quoteBack to top

Hallo,

Aedaxus is er! Hij is een piloot/miner die voor de DCM [Deep Core Mining Inc.] bezig houdt met minen van verschillende types veldspar en scordite. Ik doe ook andere dingen zoals roleplay en de galaxy verkennen enzo.

Shocked
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.