EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Eve kan niet patchen?.

Post new topicReply to topic
Author Message
migzz
‍

belgium.gif

PostPosted: 27.05.2009, 12:44 Reply with quoteBack to top

Als ik wil patchen krijg ik een error

The update was downloaded but it failed verification indicating that the file is corrupt. Would you like to download the file again?

kan iemand me verder helpen?. of ligt het aan eve. want op eve-offline zie ik dat de server plat ligt ?
OfflineView user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
Julius Jul
‍

netherlands.gif

PostPosted: 27.05.2009, 13:10 Reply with quoteBack to top

kan verschillende oorzaken hebben

1) tijdens 12:00-13:00 GWT is het noot verstandig de patch uit te voeren, zo ook niet vlak van te voren
2) onvoldoende systeemrechten op de pc om de patch uit te voeren
3) daar waar EVE geinstalleerd staat heb je als gebruiker te weinig rechten om de patch uit te voeren
4) de patch die gedownload is gecorrupteerd geraakt tijdens het downloaden

antwoorden

1) verstandig is om de patch uit te voeren ruim voor om na de dagelijkse downtime want tijdens deze tijd kan men nooit een patch-install uitvoeren

2) je kan alleen als ADMIN installeren, als normale gebruiker geeft dit vaak problemen.
- bij XP-pro kan dit gebeuren door te kiezen middels "uitvoeren als" - kies je Admin account en voer het password in en de patch wordt correct geinstalleerd

3) onvoldoende rechten of er zijn rechten veranderd
- bij XP-home is dit vaak een zorgenkindje aangezien men maar 2 gebruikersaccounts heeft, je zal een noodgreep moeten toepassen om die rechten weer goed te zetten en dat kan bij XP-home alleen in "beschermde modus" middels eigenschappen en dan de optie "delen / beveiliging" - LET OP - ben je hier niet in thuis blijf er dan vanaf en voor alleen stap 4 uit, want doe je wat verkeerd dan kan het gebeuren dat de directory/bestanden dusdanig geblokkeerd wordt dat zelfs een Admin geen toegang meer kan verkrijgen tot die directory/bestanden.

4) helpt stap 3 niet en dan nogmaals de patch installeren dan zal je een volledige install moeten verrichten door EVE compleet te downloaden - wel de oude eerst verwijderen middels uninstall om vervuiling te voorkomen - LET OP: wis alleen de exe directory, niet de data directory.

julius
OfflineView user's profileSend private message
flashfreak
‍

Race: Gallente
Corporation: LFC
Alliance: Executive Outcomes

belgium.gif

PostPosted: 27.05.2009, 13:25 Reply with quoteBack to top

Pweeeiiip
gezever
1) tuurlijk kan je patchen tijdens downtime, geen enkele reden waarom het niet zou kunnen
2) Eve is installeerbaar en patchbaar als normale gebruiker (als je niet in Program Files installeert natuurlijk)
3) Afblijven van die rechten
4) Probeer eens te patchen via deze link
Zie ook af van download managers, Eve patches geraken snel corrupt.

Last edited by flashfreak on 27.05.2009, 16:19; edited 1 time in total
OfflineView user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's website
migzz
‍

belgium.gif

PostPosted: 27.05.2009, 14:41 Reply with quoteBack to top

Ahk. bedankt voor je hints ( rechten kan niet echt sinds ik wel weet op welke pc ik werk ^^ ) ik ga proberen te patchen via de website en niet ingame dan. ( kan nu niet want zit op werk en de firewall heeft mij niet graag ).

Bedankt!
OfflineView user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
flashfreak
‍

Race: Gallente
Corporation: LFC
Alliance: Executive Outcomes

belgium.gif

PostPosted: 28.05.2009, 14:46 Reply with quoteBack to top

Is het probleem nu opgelost?

OfflineView user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's website
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.