EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Begin strategie

Post new topicReply to topic
Author Message
MetalEye
‍

blank.gif

PostPosted: 10.05.2009, 19:34 Reply with quoteBack to top

Hallo iedereen

Ik volg eve al even, heb al 3keer trial gedaan laatste was een jaar geleden. Maar nu met boxed eve ben ik hem uiteindelijk gaan kopen.
Eind van volgende maand ga ik beginnen vanwege dat ik met examens enz.. zit.

Mijn doel is eigenlijk mijn eve volledig met plex te kunnen betalen. Helaas heb ik daar maar 60dagen voor en dus moet ik die tijd zo efficiŽnt mogelijk gebruiken.

Ik heb een plan en ik zou het appreciŽren of jullie deze willen becommentariŽren, wat goed en niet goed is, wat beter zou kunne of misschien dingen wat ik vergeten ben.
Nu ik wil niet dat ik eve speel alleen maar om de plex net te kunne betalen en dus de fun wegnemen. Nu als ik het niet haal is dat geen ramp ik ken iemand die voor mij graag zou willen betalen via paypal aangezien ik dat niet heb.

Het doel is dus eigenlijk 300m liefst 600m te bekomen in 60dagen. Dat is dus die 1.6m SP waar je 100% sneller op train goed te gebruiken en hierdoor later efficiŽnt isk te kunnen maken

remap => 15:mem/9:int
learning skills 4
advanced learning skills 3 of 4
cybernetics 1 => implants +3 .

remap (ik heb er 2, toch?) => 15:per/9:will
connections => missies
...
...

Ik ga voor gallente gaan en veel later misschien crosstrainen naar minmater maar das is nog lang. Exploration interesseert mij wel en pve/pvp. Ik wil mij geluk testen in exploration, met missies voor een reliable income.

Het grote probleem is om deze start te kunnen maken dat ik geen capitaal heb. adv learning/implants samen zal wel al tegen de 50m zijn. Na de learning skills zullen al rap 2weken om zijn / zonder andere skills en ik dus eigenlijk nog eerst skills moet trainen om een frig efficient te kunnen vliegen.

Ik hoor van velen dat als ik eenmaal L4 missie's kan solo'n, plex betalen geen probleem meer is. Maar dit zie ik eigenlijk niet echt zitten in 60dagen. Iemand stelde zelfs voor om mijn interbus shuttle te verscammen Razz maar dat zal eerder een wanhoopsdaad worden.

Mijn longterm doel is een HAC (ishtar ftw) vliegen en met een corp in nullsec leven. Ik dacht aan deze ship-progressie.

Frig (incursus) => destroyer(voor salvage) => cruiser (thorax) => covops (helios) / intercepter (taranis) => battlecruiser (brutix) => HAC(ishtar)/battleship(megathron/domi).

Ik wil drones in het begin liefst als secondary houden en blasters eerst beheersen

Wat vinden jullie ervan ? Denken jullie dat 5m of 10m/dag haalbaar is ? Overkill ? Wat zouden jullie doen ? Ik heb nog meer dan maand om mijn begin strategie aan te passen en misschien zelfs pre-ingame friends maken als ik het zo mag noemen Razz .

Alvast bedankt (om die wall of text te lezen Wink )

Grtz

.
OfflineView user's profileSend private message
Tresher
Admin
Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: Pandemic Legion

belgium.gif

PostPosted: 10.05.2009, 21:14 Reply with quoteBack to top

Sorry dat ik direct negatief moet zijn. Maar als beginnende speler je gametime direct gaan betalen met PLEXes is vrij onrealistisch.

Ik speel ondertussen meer dan 3 jaar, en heb het maar even gedaan. Je hebt je isk echt nodig om schepen , skills, ... te kopen.

10 mill per dag is gerust haalbaar hoor, zeker als je wat npc's kan gaan neerknallen in 0.0 space. Maar daar heb je al deftig schip en skills voor nodig.

Met een taranis is dat gerust te doen, dus daar kan je inderdaad voor trainen. Ik zou de destroyer er tussenuit halen, toch zeker als je die enkel voor salvage gaat gebruiken.
OfflineView user's profileSend private messageMSN MessengerSkype Name
MetalEye
‍

blank.gif

PostPosted: 13.05.2009, 13:02 Reply with quoteBack to top

Hmm, je zal wel gelijk hebben. Mja ik kan het in ieder geval proberen.

Destroyer eruit halen ? Die duurt toch niet lang om te skillen, en met 8 highslots zijn ze toch veel efficienter, of mis ik hier misschien iets ?

Hoe zit dat eigenlijk met missions. Duurt de voortgang van LV1 naar LV2 enzovoorts eigenlijk lang ?

En nog iets.. elk verschillend wapen lasers,blasters,projectiles enz kan je op elk ship zetten zolang je er maar voor getraint bent ?

offtopic: kan het zijn dat er laatst iets mis was met eve-benelux ? want ik had heel lange wachttijden.

Merci
sandshark
Admin
Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 13.05.2009, 17:53 Reply with quoteBack to top

offtopic:Hmm das bizar, ik zal mijn logs eens moeten checken dan.

Je kan inderdaad alle wapens op alle schepen fitten, rekening houdende met turret en missile launcher points natuurlijk.

Maar het is aan te raden om te kijken naar de bonussen dat het ship zelf geeft, en dan zijn dit meestal de wapens van het race van het schip.
Die bonussen die doen er echt wel toe, zo zal je zeker het verschil merken tussen frigates I en III.

En wat ik me nog herinner van te salvagen met een destroyer met mn alt is problemen met capacitor + ze zijn bekend om .
paper-thin te zijn.

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
MetalEye
‍

blank.gif

PostPosted: 14.05.2009, 14:05 Reply with quoteBack to top

Hmm nja kheb ook gezien dat faction ships al rap +25% geve Surprised

Maarja hoe zit dat nu met die missions, hoe vlug denken jullie dat ik al lv 3 kan doen in een BC aangezien die relatieve rap getraint en gefit zijn (denk ik)

Nja destroyers zijn idd vrijwel zwak op alle gebied

grtz
Julius Jul
‍

netherlands.gif

PostPosted: 14.05.2009, 16:19 Reply with quoteBack to top

Destroyer met -25% rate of fire & 50% bonus range small turrets

prima voor lvl 1 missies of snelle coerier missies met kleine vrachten

daarna alleen gebruiken om bv 4* tractors & 4* salvagers erop te zetten.
ideaal om alle troep te salvagen op een snelle ordentelijke manier
als je de Calante Catalyst neemt dan is dat 3* expander, tel uit je winst.

"alles wat je scheld ben je zelluf, uhhllah"
MetalEye
‍

blank.gif

PostPosted: 17.05.2009, 15:00 Reply with quoteBack to top

Maar hoe het zit nu eigenlijk met missions. De voortgang tussen de verschillende lv's

En wat zijn jullie ervaringen met ninja salvanging, intresseert mij wel vanwillen het probe van mission runners en goede opbrengsten ervan...

Hoeveel LP krijg je eigenlijk gemiddeld ongeveer van missies. Ik denk dat ik bij sister of eve ga en dan hun probe's en implants ga kopen ermee. Hoeveel kosten die +3 implants eigenlijk in isk dan.

grtz
lop145
‍

Race: minmatar

netherlands.gif

PostPosted: 10.10.2010, 12:42 Reply with quoteBack to top

in principe is het mogelijk met trial + 1 maand plex kan kopen.
je zal welontzettent moeten no-lifen tho.
gwn mission grinden tot je een BS kan kopen.
Vrienden zoeken met BS.
Dan samen sleeper hunten prox. 200-300m per uur.

PS zelf nog trial acc.
heb niet genoeg tijd om /\ te doen ik doe gwn missions grinden tot trial acc. bijna verlopen is dan nieuwe acc maken en dingen kopen en jettisonnen en dan oppakken met andere acc tot ik 300 m heb.
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.