EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

De Nederlandse koningin wordt bijna aangereden.

Post new topicReply to topic
Author Message
Warhawk22
‍

Race: Gallente
Corporation: Celtic Dragons
Alliance: None

netherlands.gif

PostPosted: 30.04.2009, 14:50 Reply with quoteBack to top

http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieuws/nieuwsartikel/Twee-doden-bij-Koninginnedag.htm

Niet echt grappig maar die gek heeft 21 personen geraakt.
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
Cyronus
‍

netherlands.gif

PostPosted: 30.04.2009, 14:51 Reply with quoteBack to top

Inmiddels al 4 doden zoals ik begreep en daarnet heeft hij toegegeven dat het met opzet was.
Gaat weer lekker zo. Ik ben al blij dat ik niet met vrouwtje + kids naar Apeldoorn gegaan ben, wat eerst wel op de planning stond.
Niet vanwege onze Beatrix, want dat was juist de reden dat ik besloot om toch maar niet te gaan vanwege de drukte wat totaal niet leuk zou zijn voor mijn kids.

Corporation: Celtic Dragons
Alliance: None

netherlands.gif

PostPosted: 30.04.2009, 15:04 Reply with quoteBack to top

Ik zit gewoon op mijn werk in Velsen noord (Corus / koninklijke hoogovens)en we zagen het op internet.

We volgen het naarmate er meer updates komen.
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
sandshark
Admin
Admin<br>

Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 01.05.2009, 00:50 Reply with quoteBack to top

Wat verschrikkelijk.
Heb het deze middag gehoord op de radio en heb thuis meteen eens op internet gekeken.
Ik denk dat iedereen zich wel afvraagt wat zijn motief/doel nu precies was.

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Cyronus
‍

netherlands.gif

PostPosted: 01.05.2009, 08:50 Reply with quoteBack to top

Helaas zal dat grotendeels bij het afvragen blijven.
Zoals ik begrepen heb op de radio toen ik vanmorgen onderweg was naar werk, is de dader vannacht overleden aan zijn verwondingen.
Hij komt er dus makkelijk van af.

Ik vind het hoe dan ook erg triest. Ik had op zijn minst een explosie verwacht ( wat ook triest is overigens ) als het om een aanslag gaat en dit was gewoon een erg slecht opgezette actie. Een belabberde aanslag dus.

Het gaat je best aan het hart als je ziet hoe er mensen verspreid en bewegingloos op straat liggen, veel mensen daar omheen in paniek.
Ik kan me voorstellen dat, wanneer je ter plaatse bent, zoiets nooit meer van je netvlies kwijtraakt.
Het zijn dus niet alleen de mensen wie gewond geraakt zijn wie voor het leven getekend zijn!

Belachelijk, dat de maatschappij tegenwoordig dit soort rotte acties moet verwerken.
Tegenwoordig hoor je het hier, daar en overal dat er weer eens iemand is doorgedraaid en met een pistool heeft lopen zwaaien.
Steekpartijen, schietpartijen en aanslagen komen zo beroerd vaak voor dat je er bijna niet eens meer van op kijkt als zoiets het nieuws passeert.
Belachelijk, maar vooral WALGELIJK!

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.