EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

wormhole fits

Post new topicReply to topic
Author Message
MrBramme
‍

belgium.gif

PostPosted: 10.04.2009, 16:22 Reply with quoteBack to top

Na een tijdje afwezig geweest te zijn van eve ben ik nu terug en volop bezig met wh's te verkennen. de ene keer meer succesvol dan de andere :p
hoe dan ook, ik zoek wat fits, of beter gezegd ideeŽn om mijn fits aan te passen :p

Deze was geslaagd voor class 1 en 2 wh's:

[Myrmidon, explo]
Medium Armor Repairer II
Medium Armor Repairer II
Armor EM Hardener II
Armor Explosive Hardener II
Armor Kinetic Hardener II
Armor Thermic Hardener II

10MN Afterburner I
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II

Medium Remote Armor Repair System II
Small Tractor Beam I
Salvager I
Salvager I
Salvager I
Medium Diminishing Power System Drain I

Auxiliary Nano Pump I
Auxiliary Nano Pump I
Anti-Explosive Pump I

Ogre II x2
Hammerhead II x2
Hobgoblin II x1
Hammerhead II x6

modules zijn wel logisch waarvoor ze dienen zeker dus ga daar ook geen woorden aan vuil maken Smile na een clash in een class 5 wh ben ik hem dus verloren en omdat drones nogal moeilijk te managen zijn in wh's heb ik besloten een drake te testen (moet dus nog gebeuren), afgekeken bij de passive shield drake natuurlijk Smile

[Drake, explo]
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II

Shield Recharger II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Shield Recharger II
Photon Scattering Field II
Invulnerability Field II

XR-3200 Heavy Missile Bay, Scourge Heavy Missile
Salvager I

Core Defence Field Purger I

Hobgoblin II x5

zuigt qua dps maar zo verlies ik ten minste geen handvol hammer II's meer bij BS's die op 50km blijven

jullie fits? heb men ishtar ook gebruikt ervoor maar heb de setup daarvan niet in eft gestoken en ben hem nu vergeten Smile ik hoor veel goeie dingen over een sac fit, kan hem ook gebruiken maar nog nooit gedaan. soit, fits plz :p

Race: Gallente
Corporation: Talocan Vanguard [TALVA]
Alliance: Talocan United

belgium.gif

PostPosted: 14.04.2009, 10:24 Reply with quoteBack to top

[Drake, see me?]
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II
Ballistic Control Unit II
Ballistic Control Unit II

Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Analyzer I
Photon Scattering Field II
Invulnerability Field II

Heavy Missile Launcher II, Scourge Heavy Missile
Core Probe Launcher I, Core Probe
Prototype Cloaking device I
Salvager II

Mijn versie van een drake voor exploration. Ik ga vooral in class 2-3 wormholes. Zodra ik gas kan minen swap ik 1 launcher voor een gas harvester.

Op lange termijn ben ik van plan om een extra account in carrier/orca te gebruiken als mobile refitting station en om de loot af te droppen. Die 2 samen kunnen dan gaan leven in een wormhole. De carrier/orca zal dan 99% cloaked op een ss blijven, enkele reserve schepen hebben zoals een hulk, nighthawk en cov ops en dan boni uitzenden.

Dit samen zou een boost geven aan mijn T3 productie op lange termijn. Bij voldoende gas/salvage zet ik een pos op voor enkel dagen in K-space...
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
RiotRick
‍

Race: Gallente
Corporation: Red Federation
Alliance: RvB - RED Federation

netherlands.gif

PostPosted: 14.04.2009, 10:41 Reply with quoteBack to top

In class 3 wormholes wordt je niet gescrambled, je kunt dus altijd uitwarpen. Lager heb ik niet gedaan, levert te weinig isk op. Hoger ga je solo niet redden in een hac.

Met deze fit kun je anomolies in class 3 solo'en. Met 2 hac's vlieg je er doorheen.

Ik ben begonnen met een absolution, maar vanwege de grotere sig radius heb je het hier veel lastiger mee (phantasmata missiles doen je veel meer damage dan op afterburner zealot).

In de Outpost Frontier anomoly krijg je als laatste spawn 4 frigs + 2 bs. Hier zul na het killen van de frigs moeten uitwarpen en opnieuw terugwarpen. Zolang je binnen 10km van een van de bs kunt orbitten kun je het tanken. De andere anomolies kun je zonder wegwarpen tanken.

Ik heb hiermee al enkele tientallen anomolies gedaan. 1 zealot is geplopt. Ik zat op 1/3 armor en kreeg een paar goeie laser hits van 3 sleepers waarmee m'n armor weg was, direct daarop een phantasmata missile op m'n structure -> instapop. Was net het verkeerde moment hiervoor, precies tussen rep cycles door. Voor de veiligheid kun je iets eerder wegwarpen.

Deze setup draait cap-stable met alles aan. Ik gebruik Amarr Navy Multifrequency, Amarr Navy Standard en Scorch ammo (10km, 20km en 30km range)

[Zealot, Sleepers T2 Fit]
Medium Armor Repairer II
Medium Armor Repairer II
Energized Adaptive Nano Membrane II
Coreli C-Type Adaptive Nano Plating
Capacitor Power Relay II
Heat Sink II
800mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I

10MN Afterburner II
X5 Prototype I Engine Enervator
Large Capacitor Battery II

Focused Medium Pulse Laser II, Amarr Navy Multifrequency M

Capacitor Control Circuit I

Heb je wat meer isk te besteden, dan kun je hem faction pimpen, like me Smile

[Zealot, Sleepers Faction Fit]
Medium Armor Repairer II
Medium Armor Repairer II
Dark Blood Energized Adaptive Nano Membrane
Amarr Navy Energized Adaptive Nano Membrane
Capacitor Power Relay II
True Sansha Heat Sink
800mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I

Republic Fleet 10MN Afterburner
Gallente Navy Stasis Webifier
Large Capacitor Battery II

Ik gebruik hier verder een 5% damage implant bij voor medium energy turrets (kost +/- 6mil), de Lancer G2-Gamma.

Sleutelfactoren imho zijn:

- cap stable(!!!)
- lage sig radius
- afterburner
- web
- niet afhankelijk van drones

Dit kun je uiteraard op andere schepen dan zealot ook voor elkaar krijgen. Amarr schepen zijn op zich natuurlijk wel praktisch aangezien je maar weinig cargo ruimte voor ammo nodig hebt. Je kan hiermee dus lang in w-space blijven hangen zonder terug te hoeven naar k-space.

Je hebt verder geen ruimte voor een probe launcher, dit zul je dus met een tweede schip moeten doen, of erop hopen dat je terug kunt door je ingang wormhole.

Ik gebruik mijn tweede account in een moa (6 hi-slots) om te proben/looten/salvagen/hacken/analyzen etc. etc.

belgium.gif

PostPosted: 15.04.2009, 10:56 Reply with quoteBack to top

ik gebruik momenteel een ishtar fit met een simpele manier van vechten: alle dmg opnemen terwijl je korter bij de sleepers komt, webben, orbitten aan 1km ofzo, launch drones en ze laten doen totdat je merkt dat er eentje schade krijgt, dan ze terugroepen en relaunchen. sleepers die veraf blijven krijgen sentry drones op hun dak Smile
die techniek heeft zo zijn voordelen, namelijk:
- highslots zijn vrij voor probes, salvage, cloak (als je die zou willen, ik gebruik hem niet)
- wanneer de sleepers hun aggro op uw drones zetten krijgt uw tank die enkele seconden rust.
- niks cargo nodig
- mits een remote armor repper in een van de highs zult ge nooit een drone verliezen (als je oplet natuurlijk :p)
- makkelijk om cap stable te houden

enige nadeel dat ik ondervonden heb is dat je niet te lang op je alt zijn client mag blijven treuzelen of je bent enkele drones kwijt :p

*edit* nog even dit: die drake fit, ik denk niet dat je daarop een gas harvester kan zetten, denk dat je een turret slot nodig hebt ervoor.

belgium.gif

PostPosted: 16.04.2009, 15:08 Reply with quoteBack to top

Heb besloten om mijn deimos ook eens onder het stof uit te halen en te gebruiken voor wh exploration. een class 2 ging perfect met deze fit:

[Deimos, explorer]
Medium Armor Repairer II
Armor Explosive Hardener II
Damage Control II
Capacitor Power Relay II

Y-T8 Overcharged Hydrocarbon I Microwarpdrive
Cap Recharger II
X5 Prototype I Engine Enervator

Heavy Neutron Blaster II, Antimatter Charge M
Heavy Neutron Blaster II, Antimatter Charge M
Heavy Ion Blaster II, Antimatter Charge M
Core Probe Launcher I, Core Scanner Probe I

Auxiliary Nano Pump I
Hybrid Collision Accelerator I

Hammerhead II x5

je moet wel goed opletten met de cap als je je mwd aanzet maar je hebt hem nodig naar mijn mening gezien de beperkte range van blasters. de methode: warp naar de sleepers, mwd tot binnen web range en web, orbit op 2.5 km, maak een mooi sleeperwreck met blasters en drones, herhaal tot je een kerkhof hebt Smile
je hebt wel een alt nodig om te komen salvagen.

belgium.gif

PostPosted: 21.07.2009, 19:06 Reply with quoteBack to top

Ik ben gisteren begonnen met voor de eerste keer WH's te doen.
Ik ben erg beperkt in wat ik kan vliegen qua SP (1.4mil).

Ik was eerst begonnen met een myrmidon, maar drones als primary dmg in WH's levert wat problemen op, zeker als ge een eindje weg zijt van u targets, dan gingen die neer vooraleer die terug raakten.

Ik ben ook niet zo'n fan van railguns/beam lasers/etc.
Ik had toch eerste voor railguns gegaan, maar die frigs komen sibiet dicht en orbitten rond 7-8km.

Voor frigs werkt dit perfect, webben, approachen, en zelfs met mijn sucky skills gaan die vrij snel neer.

Voor de cruisers die gaan even snel als een BC zonder AB, en blijven op 13-14km, maar dat loste ik op door men drones op het target te zetten, hij gaat dan voor men drones, blijft even stilhangen, ik web dan, en vanaf dan is het gewoon dichter en dichter bij men optimal gaan. En tot nu toe ben ik geen drones verloren eraan.

Er zijn waarschijnlijk betere manieren, betere fits, etc.
Maar ziende mijn SP, ben ik toch wel blij dat ik een manier heb om Class1's te doen solo, en op een manier dat ik aangenaam vind om het te doen.

Als men cap skills wat beter zijn dan ga ik even zien om een AB erin te steken.

Enige input is natuurlijk altijd welkom.

Tank houd het redelijk goed uit, soms moet ik eens wegwarpen.

[Brutix, Wormhole-Test]
Damage Control II
Medium Armor Repairer II
Medium Armor Repairer II
Energized Adaptive Nano Membrane I
Energized Adaptive Nano Membrane I

Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Stasis Webifier I

Limited Ion Blaster I, Lead Charge M
Core Probe Launcher I, Core Scanner Probe I
Salvager I

Hammerhead I x5
OfflineView user's profileSend private message
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.