EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

WormHoles!!

Post new topicReply to topic
Author Message
RiotRick
‍

Race: Gallente
Corporation: Red Federation
Alliance: RvB - RED Federation

netherlands.gif

PostPosted: 03.05.2009, 16:30 Reply with quoteBack to top

Riot solo in een class 3 wormhole:

http://www.youtube.com/watch?v=zNTaP4Iamcg

Admin<br>

Corporation: Pandemic Legion

belgium.gif

PostPosted: 03.05.2009, 16:45 Reply with quoteBack to top

2 small reppers?

En wat doe je zoal in die WH's? Enkel hacking/salvaging? Of ook gas cloud harvesting. ( Harvesting lijkt me niet zo profitable als ik naar de prijze kijk atm.)
OfflineView user's profileSend private messageMSN MessengerSkype Name
RiotRick
‍

netherlands.gif

PostPosted: 03.05.2009, 16:52 Reply with quoteBack to top

Het zijn 2 medium reppers, die hebben het al lastig genoeg om de damage weg te tanken.

Vooral anomolies en hacking / archeology / salvaging sites doen we.

Race: Minmatar
Corporation: Ned-Clan

uk.gif

PostPosted: 20.07.2009, 14:53 Reply with quoteBack to top

@Yared & Thresher
(hou rekening mee dat ik nog geen sleeper actie/goeie PvP heb gehad)
Hmmm,....

Van wat ik weet (ongeacht weinig) over w-space is dat er altijd een WH is. Dus je komt terecht in w-space, oorspronkelijke WH begeeft het en omdat de w-space in gebruik is (door je POS) opent er een nieuwe.

De voordeel die ik hier van zie is dat je dan:
1. continu toegang heb tot wat er dan ook in de w-space te vinden is
2. voornamelijk alleen sleepers als tegenstanders (als dat nou een goeie punt is....)

Nadeel is wel het fuel en vervoer van o.a. ammo... zeker als de belemmering een gelinkt vijandelijke region is.

Maar kan je hier niet makkelijker in een WH gaan in 0.1-0.3 en daar een POS opstellen? Bereik en vervoer zou 10x makkelijker zijn?

Inderdaad zoals Yared zegt: Het kan zijn dat het moeilijk is te bereiken maar dan alleen op momenten. des noods kan je een WH forceren door meerdere malen er door heen te gaan en het WH dicht te forceren waardoor er een nieuwe ontstaat.... alleen zou dit probe intensief zijn denk ik...
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
Doornroosje
‍

Corporation: Talocan Vanguard [TALVA]
Alliance: Talocan United

belgium.gif

PostPosted: 02.10.2009, 13:07 Reply with quoteBack to top

Riotkick, welke setup gebruik je voor je legion? Beams of pulse?
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
RiotRick
‍

netherlands.gif

PostPosted: 02.10.2009, 13:32 Reply with quoteBack to top

pulses.

Zie http://eve.battleclinic.com/loadout/25568-Legion-Legion-C3-Sleepers.html voor de volledige setup.

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.