EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

timecard, kan je die zelf maken en verkopen ?

Post new topicReply to topic
Author Message
Claussen
‍

netherlands.gif

PostPosted: 29.07.2008, 16:57 Reply with quoteBack to top

Timecards zie ik her en der te koop staan door 'EVE gebruikers', alleen nergens kan ik vinden van hoe je zoiets aanmaakt en op welke wijze dit gaat.

Kan iemand me dat vertellen of waar ik dergelijke info kan vinden ?

von Claussen
OfflineView user's profileSend private message
sandshark
Admin
Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 29.07.2008, 17:25 Reply with quoteBack to top

Je kan TimeCodes kopen op de officieele eve website, en die dan verkopen via hun systeem.

Ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar voor verdere info kan je best een naar dit forum kijken op de eve-o site : http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=channel&channelID=544711
Daar staat alle informatie zeker.

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Claussen
‍

netherlands.gif

PostPosted: 30.07.2008, 08:46 Reply with quoteBack to top

Oh, je hebt dus zogezegd te maken met het genereren van ISK voor jezelf op legale wijze door het doorverkopen van een timecard aan een ander die je eerst zelf elders hebt aangeschaft ?

is dit juist ?

von Claussen
AgReSSoR
‍

Race: Caldari
Corporation: NED

blank.gif

PostPosted: 30.07.2008, 09:07 Reply with quoteBack to top

Je kan Timecards kopen en verkopen, dus je kan geld verdienen in eve en daarmee je accounts van tijd voorzien maar je kunt dus ook eve timecards kopen en die verkopen op het forum zodat je jezelf van isk voorziet in het spel.

Site waar ik wel eens een gtc koop

www.shatteredcrystal.com
RiotRick
‍

Race: Gallente
Corporation: Red Federation
Alliance: RvB - RED Federation

netherlands.gif

PostPosted: 30.07.2008, 11:16 Reply with quoteBack to top

Inderdaad, dit is de enige legale wijze om geld om te zetten in isk.
Maar daarnaast kun je dus ook met isk je account betalen.

Denk er ook even aan dat je gametimecards betaald in dollars en niet in euros. Met die leuke dollarkoers van het moment is het in veel gevallen goedkoper om je account met gtc's te betalen dan direct aan ccp in euros. Zelfs nog na de verhoging van gtc prijzen.

Ik betaal mijn accounts al tijden met gtc's. Ik koop ze zelf altijd op http://www.evetimecode.com. Zo zijn er vast nog wel een paar meer sites te vinden.

Even voorbeeldje. Direct aan CCP betalen met de 3-maanden optie kost EUR 38,85.

Een 60-dagen GTC kost $34,99, dat is met de huidige wisselkoers op paypal EUR 21,87.

Even beide per maand uitrekenen:

Direct aan CCP per maand: EUR 12,95
60-dagen GTC per maand: EUR 10,94

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.