EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Misschien beginnen?

Post new topicReply to topic
Author Message
Wollongong
‍

netherlands.gif

PostPosted: 05.07.2008, 12:37 Reply with quoteBack to top

Hi,

een collega van me (hoi PMA, hoe bevalt je vakantie?) heeft het heel vaak over Eve, met groot enthousiasme... en aangezien ik ben uitgekeken op mijn huidige MMO zit ik nu dus op de site van Eve te bladeren, op zoek naar info, maar vinden doe ik het niet.

Vraag 1 (altijd belangrijk in een MMO): hoe zit het met geld?
Doe je quests/tasks waarvoor je beloond wordt door het spel (a lŠ Guild Wars, WoW) of krijg je per maand een bepaalde stipend (zoals o.m. SL en Afterworld het doen)? Of moet je geld zelfs nog apart bijkopen (zoals in spellen als Entropia Universe en ook mogelijk is in Afterworld)

Vraag 2:
De diverse careers: is een industrialist per definitie vredelievend, of kan ook een fabrikant in knokpartijen terecht komen? En wat doet een scientist nou eigenlijk? Heeft die voor de community wel toegevoegde waarde?

Vraag 3:
Welke eigenschappen/career zijn nodig voor een fabrikant, die in staat is om zichzelf te verdedigen?

edit:
Vraag 4:
Het hebben van meerdere characters is legaal. Betekent dit dat ik al naar behoefte karakters kan creeŽren om mijn main te dienen? Bijvoorbeeld: een paar karakters die voor mij op rooftocht gaan in de gevaarlijke gebieden, en de buit aan mijn main geven?

Vraag 5:
Als ik ras A kies, ben ik dan per definitie vriend van B en vijand van C, of zijn vriendschappen gebaseerd op eigen keuzes?
OfflineView user's profileSend private message
sandshark
Admin
Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 05.07.2008, 13:06 Reply with quoteBack to top

1. Je kan geld verdienen door missions of door pirate shepen af te maken (npc's),
door te producen, te traden, te minen, exploren en nog enkele andere ook, maar je moet er wel altijd IETS voor doen.(tenzij je GTC's verkoopt..., wat lame is imho...)

2. Als je industrieel bent in niet concord gecontroleerde space (-5.0) dan zou je bijvoorbeeld je concurrentie kunnen gaan afschieten terwijl zij aan het minen zijn bijvoorbeeld.
Niets houd je tegen om verschillende proffesions te mixen.
Scientists researchen blueprints zodat er minder materials nodig zijn en vinden ook bepaalde items uit op basis van T1 blueprints (invention).

3. Ehh join een goede corporation ^^, alleen spelen in eve gaat, maar dan maak je het jezelf een pak moeilijker.

4. gaat perfect, enkel trial accounts kunnen niet contracten ect, maar met full accounts gaat het wel.

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Wollongong
‍

netherlands.gif

PostPosted: 05.07.2008, 13:41 Reply with quoteBack to top

1. GTC...?

2. OK Smile Ik dacht meer aan een defensievere houding, maar dit werkt. Is scientist engineer een goede combi?

3. Hmm, ik bedoelde eigenlijk bij de character build... welke attribs moet ik punten geven enzo?

4. Grappig Smile Best uniek, heb ik niet eerder gezien.
sandshark
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 05.07.2008, 14:43 Reply with quoteBack to top

Een gtc is een game time code, die kan je officieel verhandelen tegen isk (in game currency) via de eve website.

Qua attributes, vooral niet te veel charisma nemen wink

en nog over je 5e vraag, je bent vrij te spelen voor wie je wilt met welke shepen je wil (mits je de skills hebt).
Je kan perfect als Caldari met de gallente gaan spelen (alhouwel enkele rp'ers wel wat zullen memmen misschien)

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Wollongong
‍

netherlands.gif

PostPosted: 05.07.2008, 15:17 Reply with quoteBack to top

Ahah.....

gtc tegen ISK...
betekent dit dat ik met ingame geld mijn account kan verlengen?
sandshark
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 05.07.2008, 16:07 Reply with quoteBack to top

inderdaad, tenminste als je genoeg verdiend Smile

PHP
Wollongong
‍

netherlands.gif

PostPosted: 05.07.2008, 16:12 Reply with quoteBack to top

En wat is genoeg...?
Corto
‍

belgium.gif

PostPosted: 05.07.2008, 17:05 Reply with quoteBack to top

5. Vriendschappen zijn gebaseerd op eigen keuzes.
Inglorfin
‍

Race: Minmatar
Corporation: PSYCORP
Alliance: IRON

belgium.gif

PostPosted: 06.07.2008, 16:51 Reply with quoteBack to top

« Wollongong » wrote:
En wat is genoeg...?

Ik koop mijn 90 dagen GTC van allaince m8s voor 380mil,
als ik ze ergens anders moet kopen, zal het 400mil+ zijn denk ik.
Dus dat is voor mij een dagje of 2 ratten, of met wat geluk een
aantal minuten als'k eens een goede officer spawn krijg. Rolling Eyes Laughing

EDIT: ook bij EVE is er inflatie, laatste prijs die ik zag in alliance was 550mil voor 90d GTC

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.