EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Ambulation, fashion, interieur, video+images

Post new topicReply to topic
Author Message
Yared
‍

Corporation: [V3COM]

netherlands.gif

PostPosted: 27.06.2008, 10:49 Reply with quoteBack to top

http://tentonhammer.com/node/32542

Presentatie van wat er gaat komen;

Quote:
Character Artist Ben Mathis offers a sweeping glimpse of the MMORPG phenomenon that is EVE Online and then hones in on his particular area of expertise, the Ambulation project, which will someday allow EVE players to interact as avatars, not just ships. Utilizing dozens of never before seen renders and concept art pieces and three separate videos (one, featuring avatar animation, exclusive to the NYCC event), Ben sets the stage for his own artistic insight into how the Ambulation project is progressing.

Vooral veel (grafisch) over de Ambulation uitbreiding Cool
Heb de hele presentatie zitten doorkijken en snippets zitten knippen.

Ik heb hier geen flashvideo capture op zitten, dus kijk vooral de 2e helft van het filmpjes om characters in de nieuwe kleding te zien rondlopen in station.
Na 12 images ben ik maar gestopt met knippen (de eerste helft is een introductie van EVE die wij al kennen)

INGAME CHANNEL: V3SPA
V3COM Twitter
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerICQ Number
sandshark
Admin
Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 27.06.2008, 14:01 Reply with quoteBack to top

ja er zaten wel enkele interessante stukken tussen.
ziet er wel leuk uit voor alliance meetings en zo Very Happy

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Yared
‍

netherlands.gif

PostPosted: 30.06.2008, 13:53 Reply with quoteBack to top

« sandshark » wrote:
ja er zaten wel enkele interessante stukken tussen.
ziet er wel leuk uit voor alliance meetings en zo Very Happy
Jij denkt aan uniformen?

Hmm.. ik zou wel iets van een V3SPA GROUP t-shirt willen ontwerpen voor ingame Very Happy
Elke corp zijn eigen logo met een V3SPA GROUP logootje op de mouw, wa kost da! Smartass

Zou wel grappig zijn maar aan de andere kant weet je dat iedereen meteen begint te blerren dat het op de WoW guildtabbards lijkt.

V3COM Twitter
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerICQ Number
Bloemkoolsaus
‍

Race: Caldari
Corporation: Viperfleet Inc.
Alliance: Disavowed.

netherlands.gif

PostPosted: 30.06.2008, 14:05 Reply with quoteBack to top

Ik heb presentaties gezien die ze op fanfest deden, als ik ze goed begreep gaan spelers WEl zelf kleding kunnen ontwerpen. Dus corp/alliance uniformen zijn wellicht mogelijk straks Razz

Ongetwijfeld zullen ze geen dingen "mogelijk" maken wat onder het WOW gehalte valt..

‍

Race: Minmatar
Corporation: PSYCORP
Alliance: IRON

belgium.gif

PostPosted: 01.07.2008, 07:52 Reply with quoteBack to top

Hier is een Ambulation filmpke van op YouTube, staat er al
meer dan een jaar op... graphics zullen nog wel beter zijn nu.

http://www.youtube.com/watch?v=abMEVENz1jQ

netherlands.gif

PostPosted: 01.07.2008, 12:17 Reply with quoteBack to top

« Bloemkoolsaus » wrote:
Ik heb presentaties gezien die ze op fanfest deden, als ik ze goed begreep gaan spelers WEl zelf kleding kunnen ontwerpen. Dus corp/alliance uniformen zijn wellicht mogelijk straks Razz
Een jaar geleden ben ik hierop begonnen te anticiperen. Ga nog niet roepen hoe en wat, maar corpies weten wel dat ik een hele fucking grote container vol heb liggen.

Wellicht gok ik goed, wellicht gok ik fout, maar dat maakt dit spelletje waarbij de game mechanics zo verdomd veel lijken op irl economy, zo leuk Smile

We merken het wel Cool

V3COM Twitter
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.