EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Nog maar eens een petition

Post new topicReply to topic
Author Message
Doornroosje
‍

Race: Gallente
Corporation: Talocan Vanguard [TALVA]
Alliance: Talocan United

belgium.gif

PostPosted: 02.06.2008, 09:25 Reply with quoteBack to top

Tis weeer ne maandagochtend.

vlieg ik met mijn freighter van hi-sec naar lowsec (1 jump). Eerst scouten met alt: slechts 1 in system en cyno up. Conclusie: cyno alt aan station.

Dus jump ik in met freighter (1bn aan cap parts in hold). Ik uncloak om naar station te warpen. Naast mij uncloaked een pilgrim, ik voel nattigheid en ga terug naar gate. Direct afloggen om schip te redden, maar ik blijf met alt verder kijken om te zien wat er gebeurt.

Pilgrim valt freighter aan, krijgt een warning en de sentry guns doen hun werk (0.4 systeem). Een minuut later boom: pilgrim dood, maar freighter nog steeds aanwezig, al was ik wel al een tijdje afgelogd. Multiple gatefire: meerdere jumpins van empire space. Zelfde corp, dus vallen ook mijn freighter aan. Ze beginnen hem te bumpen (exploit) en aaangezien ik geen aggro had (of zelf kan maken met een freighter) verwacht ik dat freighter elke moment wegwarped of gewoon verdwijnt. Raar genoeg (bug) blijft freighter daar tot hij na 10 minuten wordt opgeblazen.

Lijkt mij dubbel petetionable:
- eerst voor de exploit van bumping freighters in empire space (0.4 systeem)
- bug in game mechanics waardoor freighter niet wegwarpte.

Straks eens filen als ik terug van werk ben.
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
Yared
‍

Corporation: [V3COM]

netherlands.gif

PostPosted: 02.06.2008, 11:40 Reply with quoteBack to top

ai, maar goed waargenomen en geconstateerd.
hoop dat je er uitkomt met je petition.
hou er rekening mee dat ze alleen je freighter wellicht geven en niet je cargo.
het uitloggen ben ik trouwens niet zo zeker meer hoe dit werkt.. volgens mij was dit een tijd terug aangepast.

iig koop vast een bijtringetje om je teleurstelling op kapot te bijten mocht de uitslag negatief zijn

succes

INGAME CHANNEL: V3SPA
V3COM Twitter
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerICQ Number
Tresher
Admin
Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: Pandemic Legion

belgium.gif

PostPosted: 02.06.2008, 11:46 Reply with quoteBack to top

Bumpen is absoluut geen exploit.

CCP heeft dat ooit eens in Highsec verboden omdat er een aantal grapjassen met shuttles tegen freighters ging bumpen.
In Lowsec en 0.0 is het een toegelaten hulpmiddel om ervoor te zorgen dat iemand niet wegwarpt.

Je freighter kon dus niet wegwarpen. Wat dan normaal gebeurt is dat je freighter gewoon verdwijnt. MAAR, dat gebeurt niet als je al aggressed bent. Het kan dus zijn dat die pilgrim je nog net heeft kunnen locken en de warp disruptor heeft geactiveerd ofzo. Dan blijf je lekker een kwartier (of is het nu al een half uur?) in space hangen.

Over die cyno. De bug is er nog altijd dat cyno's gewoon blijven bestaan, ook al zijn die 10 minuten al lang om. Dat gebeurt meestal als de het cynoschip wordt afgeknald.
OfflineView user's profileSend private messageMSN MessengerSkype Name
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.