EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Effe een gigga noobvraag

Post new topicReply to topic
Author Message
Vergio
‍

Race: Minmatar
Corporation: Black-Sun

belgium.gif

PostPosted: 11.04.2008, 08:17 Reply with quoteBack to top

Embarassed Kan iemand mij even zeggen hoeveel ammo je produceert per run van een T2 projectile BPO? Embarassed

Ben van plan er eentje aan te kopen, maar wil even kijken hoeveel winst ik er per jaar uit kan draaien op de huidige markt. Ik weet immers niet hoeveel ammo er per run uit komt (vandaar de vraag). Ik vind het ook niet direct op het internet terug en inloggen op eve is even geen optie Confused

Dus, kan iemand het mij zeggen? Very Happy

Gegroet, Vergio
OfflineView user's profileSend private message
James Dickey
‍

Race: Jovian
Alliance: European Union

belgium.gif

PostPosted: 11.04.2008, 08:35 Reply with quoteBack to top

Euh, nee Very Happy
Vergio
‍

belgium.gif

PostPosted: 11.04.2008, 10:06 Reply with quoteBack to top

Na lang zoeken, gevonden. Het is 5000 units per run Smile
Doornroosje
‍

Race: Gallente
Corporation: Talocan Vanguard [TALVA]
Alliance: Talocan United

belgium.gif

PostPosted: 11.04.2008, 11:31 Reply with quoteBack to top

5000? Lijkt me echt wel veel, ik dacht eerder aan 100 units per run.
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
sandshark
Admin
Admin<br>

Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 11.04.2008, 11:50 Reply with quoteBack to top

Het is wel maar ammo he...

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Vergio
‍

belgium.gif

PostPosted: 11.04.2008, 11:54 Reply with quoteBack to top

voor t1 ammo is het 100 per run, voor t2 ammo is het 5000 per run blijkt zo, ik ga het nog eens dubbel nachecken. maar uit mijn berekeningen komt wel dat er maar een erg kleine winstmarge zit op T2 ammo tegenwoordig. BV: voor de BPO die ik zoek te kopen betaal ik 81 isk per stuk om te prodceren en ze staan momenteel, hoe bizar het ook mag klinken, 83 isk per stuk op de market, dus veel geld verdienen zit er niet meer in op ammo Sad
Guest

PostPosted: 11.04.2008, 12:08 Reply with quoteBack to top

ligt eraan hoe je produceert, als je zelf mined ervoor de loot refined in gebruik tot de BPO/BPC kan het je veel isk gaan schelen - maar ook of je afhankelijk van de (variabele) markt wil zijn, zo ook waar je precies zit want als je diep in 0.0 zit en je moet telkens naar ES om munitie te halen is het ook een crime.

wil je onafhankelijk zijn dan zal je n en ander moeten investeren, zo ook kan je de corp waar je zit ermee ondersteunen en wie weet kan de corp zelf hierin investeren als er veel vraag naar is, zo wast de ene hand ook de andere weer.

Nobody
flashfreak
‍

Corporation: LFC
Alliance: Executive Outcomes

belgium.gif

PostPosted: 11.04.2008, 15:41 Reply with quoteBack to top

als je minerals mined en die gebruikt in je ammo kan het zijn dat je nog minder winst maakt, want wat je zelf mined is niet gratis, kost ook ISK, vergeet dat dus niet...

OfflineView user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's website
daisshar
‍

Race: Caldari
Corporation: Dark Influence

netherlands.gif

PostPosted: 11.04.2008, 15:53 Reply with quoteBack to top

tis 5000 per run en op large projectile T2 zit een oneerlijke winstamarge.
tremor en barrage large ammo gaat bijna 3x over de kop.
tenminste dat was het een 2 a 3 week terug
produceren is iets van 300 isk per unit verkoop dus sell order in jita is 900+(tremor).

houd wel in de gaten dat de T2 componenten die in de ammo verwerkt worden op en neer stuiteren als een skippy bal. dat kan erg veel uitmaken op je prijs.
check net de market tis ondertussen boven de 1000 isk p/unit.
dan zullen de produktie kosten hoogstwaarschijnlijk ook iets gestegen zijn.

btw bouwen van een 10 run bpc uit invention kost je 15 dagen(wederom large ammo)
have fun Smile
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's website
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.