EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Ben verplan toch full te gaan spelen.

Post new topicReply to topic
Author Message
aap
‍

netherlands.gif

PostPosted: 03.04.2008, 10:53 Reply with quoteBack to top

Nou heb ik wat vraagjes ik ken in het begin al snel in een destroyer vliegen enzo ik zoek een goede corp die ik ken joinen die me helpt met opbouwen en ik uiteindelijk hun ken helpen en hoe kom je het snelste als pvp aan genoeg isk om de account met isk te kunnen betalen? ik ken vrij snel ontwikkelen zolang er maar genoeg npc pirates zijn:P maar ik kan wel wat hulp gebruiken van ervaren spelers als ik ga spelen zoals een goede nl/belg sprekende corp.
OfflineView user's profileSend private messageMSN MessengerSkype Name
Yared
‍

Corporation: [V3COM]

netherlands.gif

PostPosted: 03.04.2008, 11:16 Reply with quoteBack to top

Ai, eerder wilde ik geen opmerking maken over je schrijfstijl.
Maar dit is echt onleesbaar.

Ontopic, ik vraag mij echt af of dit spel wel iets voor jou is obv de 2 postings die je hier hebt gemaakt.

Je wilt accountsharing doen (verboden) omdat je snel snel een doel wilt bereiken, en hierboven lijkt mij dat je ervan uitgaat dat EVE snel eindspel resultaten kan leveren door eigen inzet.

Beide zijn niet in overeenstemming met de spelmechanics van EVE.

EVE is een spel waarvoor je de tijd moet nemen.
Juist wanneer je er meer tijd zelf insteekt betekent het eigenlijk niet zozeer dat je sneller op het doel bent wat jij zou willen bereiken, maar dat je meer kunt bereiken.

Meer inzet betekent bij EVE voornamelijk bredere game-play.

Persoonlijk zou ik je niet opnemen in een corp vanwege deze verkeerde instelling.

INGAME CHANNEL: V3SPA
V3COM Twitter
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerICQ Number
aap
‍

netherlands.gif

PostPosted: 03.04.2008, 11:24 Reply with quoteBack to top

kijk dat moet je zelf weten iedreen zijn mening ik ben puur grammatica niet zo goed wel ben ik 18 jaar en dit zijn snel getypde berichten dus tjah voor andere makkelijk leesbaar maar misschien voor de volwassende niet..

EDIT: Ik wil geen account sharing meer doen btw want ik ga juist full beginnen helemaal op mezelf
James Dickey
‍

Race: Jovian
Corporation: Black-Sun
Alliance: European Union

belgium.gif

PostPosted: 04.04.2008, 08:29 Reply with quoteBack to top

Uw grammatica is het probleem niet. Wel uw zinsbouw. Probeer hetgeen je wilt uitleggen eens in een paar zinnen te doen. Dat maakt het veel gemakkelijker.

Voila, 4 zinnen met minder woorden.
OfflineView user's profileSend private message
aap
‍

netherlands.gif

PostPosted: 04.04.2008, 10:57 Reply with quoteBack to top

yup maarja ik ga wel met de corp mee die in het begin gejoind heb ze hebben een krachtige alliance dus dan blijf ik daar wel een tijd bij. niet dat ze het hele heelal kunnen veroveren nee dat niet:P het is meer handig dat ze met missies kunnen helpen enzo want het aantal mensen zit nog niet boven de 30.
flashfreak
‍

Race: Gallente
Corporation: LFC
Alliance: Executive Outcomes

belgium.gif

PostPosted: 04.04.2008, 12:35 Reply with quoteBack to top

ZINNEN, ZINNEN, ZINNEN
Godver man...

OfflineView user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's website
Doornroosje
‍

Corporation: Talocan Vanguard [TALVA]
Alliance: Talocan United

belgium.gif

PostPosted: 04.04.2008, 13:56 Reply with quoteBack to top

Even aangepast:

Juist! Maar ik ga wel met de corp mee. Ik heb die in het begin gejoind. Ze hebben een krachtige alliance dus dan blijf ik daar wel een tijd bij. Niet dat ze het hele heelal kunnen veroveren, nee dat niet:P

Het is handiger omdat ze mij met missies kunnen helpen, want het aantal mensen zit nog niet boven de 30.
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
Yared
‍

netherlands.gif

PostPosted: 04.04.2008, 14:19 Reply with quoteBack to top

« aap » wrote:
yup maarja ik ga wel met de corp mee die in het begin gejoind heb ze hebben een krachtige alliance dus dan blijf ik daar wel een tijd bij. niet dat ze het hele heelal kunnen veroveren nee dat niet:P het is meer handig dat ze met missies kunnen helpen enzo want het aantal mensen zit nog niet boven de 30.

Dat zegt u uitermate correct.

Mijn beslissing om mee te gaan met de corporatie waarmee ik begonnen ben, is dan ook gegrond op het feit dat zij in een sterke alliantie zitten. Ik ben van zins om hier geruime tijd te verblijven, ook al zullen zij niet de sterren van de hemel spelen.

Waar ik voornamelijk op hoop is dat ze mij met mijn missiewerk kunnen helpen.
Het is kleinschalig opgezet, niet meer dan 30 deelnemers, en men is elkaar behulpzaam.

Met vriendelijke groep,

Homo Sapiens Erectus Netnietus
---

Aap zat gisteren binnen 2 seconden na mijn posting hier op msn en gaf aan niet de tijd te nemen voor postings.

Mijn inziens is hij zo aan oneliners gewend geraakt dankzij het alomtegenwoordige gebruik van MSN dat hij behoort tot de voor de taal verpestte messenger-generatie.

Tijd heeft men genoeg, men moet alleen ook de hersenen gebruiken om zo nu en dan op de enter of op de minder versleten toetsen zoals punt en komma, te drukken.

V3COM Twitter
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerICQ Number
horad
‍

belgium.gif

PostPosted: 04.04.2008, 14:58 Reply with quoteBack to top

« Doornroosje » wrote:
Even aangepast:

Juist! Maar ik ga wel met de corp mee. Ik heb die in het begin gejoind. Ze hebben een krachtige alliance dus dan blijf ik daar wel een tijd bij. Niet dat ze het hele heelal kunnen veroveren, nee dat niet:P

Het is handiger omdat ze mij met missies kunnen helpen, want het aantal mensen zit nog niet boven de 30.

Je bent officiŽel benoemd tot 'personal translator' van 'aap'
flashfreak
‍

Alliance: Executive Outcomes

belgium.gif

PostPosted: 04.04.2008, 15:01 Reply with quoteBack to top

Ik behoor zogezegd ook tot dezez generatie, maar ik erger me er ook dood aan hoor Very Happy
En Yared, dat is een heel mooie formulering die je daar hebt neergeplant, waarvoor dank.
Ik moet wel toegeven dat Aap (volgens mij) op een 'juiste' manier gekozen heeft: hij keek niet naar grote of sterkte (alhoewel ze in een alliance zitten, maar ze spelen niet de sterren van de hemel Laughing) maar hij keek naar hulpvaardigheid, en dat is een keuze die veel te weinig wordt gemaakt door beginnende spelers.
Als je zowat rondhangt in beginnerskanalen, of het 'Dutch' kanaal, waar er voortdurend vreemde vragen opduiken waarvan je denkt, he, mijn corp heeft me daar doorgeholpen...
Vind ik spijtig, dus daarvoor: proficiat aap.

OfflineView user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's website
Yared
‍

netherlands.gif

PostPosted: 04.04.2008, 15:31 Reply with quoteBack to top

Ben het met je eens dat zijn keuze weloverwogen is

Maar dat doet niks af aan het respect voor je medespelers en -forumbezoekers door iets meer tijd te nemen voor een posting. Een posting waarop toch een groot deel van de bezoekers hier je als persoon beoordeeld en in overweging neemt om je dan wel of niet op te nemen in hun groep.

Misschien een tip voor de sticky, schrijf leesbaar (Nederlands) aub.
Nederlands tussen haakjes, als het maar leesbaar is.

V3COM Twitter
Corto
‍

belgium.gif

PostPosted: 05.04.2008, 08:49 Reply with quoteBack to top

Aap, de opmerkingen over zinsbouw worden hier niet gemaakt om je te denigreren. Is gewoon een oprecht advies.

Als je wil dat mensen je post gaan lezen (en waarom zou je die anders maken?) is punctuatie echt wel een must.
Guest

PostPosted: 05.04.2008, 11:20 Reply with quoteBack to top

waar gaat dit over ?

jemig, wat is een oordeel snel gevormd over de manier wat iemand schrijft of hoe iemand wat schrijft, nu ben ikzelf ook niet verschoond van de lappen tekst die ik regelmatig genereer Laughing maar iedereen zingt zoals deze gebekt is.

Wat ik hier lees staat vol met 'aannames op de manier het zal zus of zo wel wezen' en aangezien iedereen het zegt dat het zo is zegt nog niets of men wel gelijk heeft in dat alles, want de werkelijkheid kan totaal anders in elkander steken dan men tot nu toe vermoed, denkt of klakkeloos aanneemt alhier.

Wel eens gehoord over "woordblindheid" ?
Zou dat hier bij 'aap' wel eens aan de hand kunnen qua schrijfprobleem ?
Als dit zo zou wezen zal dat zeer veel verklaren dat 'aap' nog steeds ondanks de vele commentaren alhier deze schrijfwijze blijft hanteren.

En zo wat, als het jou ergert zegt dat een heleboel over jou die zoveel commentaar heeft maar totaal niets over die ene persoon (aap) zelf.

Dank je voor de menselijkheid die jullie hier toonden aan 'aap' - want die is wel HEEL VER te zoeken geweest alhier, lekker oordelen ipv eerst vragen van hoe/wat, weer iemand het verdomhoekje ingeschopt.

Twisted Evil hartelijk bedankt

Nob

grrrrr, hier kan ik ontzettend kwaad over worden.
geeft wel weer welke vooroordelen op voorhand alleen al aanwezig is bij sommigen alhier.
horad
‍

belgium.gif

PostPosted: 05.04.2008, 11:40 Reply with quoteBack to top

dan moet hij dat even duidelijk maken, nob.

We moeten allemaal tot ons 18jaar naar school. Willen of niet. In die 18 jaar leer je echt wel schrijven hoor, tenzij je een medisch probleem hebt.

Ik vind het maar normaal dat er kritiek wordt gegeven op deze schrijfwijze. Als iemand bij ons komt solliciteren met zo een grammatica, dan zal zijn cv vertikaal geklasseerd worden.

Denk niet dat iemand hier iets tegen 'aap' als persoon heeft.

Trouwens, zoek eens op wat een vooroordeel is. We hebben alleen maar geoordeeld over zijn schrijfwijze nadat hij hier talrijke posts heeft geplaatst.
Guest

PostPosted: 05.04.2008, 12:09 Reply with quoteBack to top

moet - moet ?

weet je wel hoe moeilijk dit kan zijn voor iemand om dat duidelijk te maken ?

Het is geen werk hoor maar een hobby waar we het over hebben, wat voor iemand zeer zelfsprekend is hoeft dat voor de ander totaal niet zo te zijn, iedereen zingt zoals deze gebekt gaat zeg ik maar altijd.

Heb het maar ff opgezocht wat 'aan'name' qua woordenboek Dikke van Dalen betekend:
het aannemen dat iets zo is terwijl men niet weet of het daadwerkelijk wel zo is, wordt ook wel omschreven als 'voor'oordeel' welke weer inhoudelijk 'voor'barig' welke weer inhoudelijk "te haastig" betekend welke weer "aan'neemt / aan'nemen" betekend - oftewel "voor'oordeel"

Dat iemand vele postings schrijft geeft anderen nog steeds niet het recht om daar zo bot op de persoon zelf te gaan ageren, het gaat om het onderwerp zelf qua vraagstelling om daar een antwoord op te (willen) geven door anderen.
Wat er nu gebeurd (is) dat er op de persoon zelf gereageerd wordt qua persoonlijke schrijfstijl - dat heet ook wel 'het op de persoon gaan spelen' - oftewel - iemand persoonlijk aanvallen op zijn schrijfstijl ipv te discussieŽren of gewoon te antwoorden op vragen die iemand heeft.

Lijkt me duidelijk wat ik nu bedoel - of nog steeds niet ?

Nob
Yared
‍

netherlands.gif

PostPosted: 05.04.2008, 15:51 Reply with quoteBack to top

zomg, over aannames gesproken zeg.. zucht
Zijn hele levenspad word hier even door nob 'aangenomen'.

En bot, persoonlijk vindt ik dat iedereen hier juist heel positief en onderbouwend reageert zonder aanames

Terzijde; in de UK zeggen ze, "Never assume, it makes an ASS out of U and ME..."

V3COM Twitter
horad
‍

belgium.gif

PostPosted: 05.04.2008, 16:52 Reply with quoteBack to top

sorry nob, maar jij denkt er zo over en daar heb ik geen probleem mee. Alleen merk ik aan het overgrote deel van de reacties dat ze niet akkoord zijn met zijn schrijfstijl. Dit forum is en blijft nederlandstalig, en daar behoort ook de grammatica onder.

Quote:
het aannemen dat iets zo is terwijl men niet weet of het daadwerkelijk wel zo is, ...

Ik ben blij dat je het zelf in je post zet. We lezen daadwerkelijk dus dat zijn schrijfstijl op niets trekt en pas daarna werd er op gereageerd.

En voor mij hoeft hij die reden niet te geven maar dat belet mij evenmin niet om daar op te reageren.
sandshark
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 05.04.2008, 17:33 Reply with quoteBack to top

« Yared » wrote:

Terzijde; in de UK zeggen ze, "Never assume, it makes an ASS out of U and ME..."

haha nice, die kende ik nog niet Smile

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Dhrazul
‍

Race: Amarr
Corporation: Black Sun

netherlands.gif

PostPosted: 06.04.2008, 01:48 Reply with quoteBack to top

On Topic

woordblind----dislektie----emotionele reaktie.
omg
I Am With Stupids

Twisted Evil Crying or Very Sad Crying or Very Sad Crying or Very Sad
sorry zal het niet meer doen

Guest

PostPosted: 06.04.2008, 03:07 Reply with quoteBack to top

nog steeds niet opgevallen dat 'aap' inmiddels helemaal niet meer reageerd Question

hoe zou dat nou toch komen Exclamation Exclamation Exclamation
daisshar
‍

Race: Caldari
Corporation: Dark Influence

netherlands.gif

PostPosted: 06.04.2008, 10:04 Reply with quoteBack to top

omdat het em geen fuck meer interreseert ?
en hij jullie zit uit te lachen ?
is natuurlijk ook wel zielig om te zien hoe jullie bekvechten om 3x niets die jongen heeft zijn post gedaan heeft gevonden wat ie zocht en is verder gegaan, dit is niet meer interresant voor hem Smile

ik hoop btw aap dat je het daar naar je zin houd.
zo te lezen heb je daar je draai gevonden.
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's website
Guest

PostPosted: 06.04.2008, 11:38 Reply with quoteBack to top

precies dais, ook dat had ik allang in de gaten

hoop ook dat hij zijn draai gevonden heeft bij zijn corp.
Dhrazul
‍

Race: Amarr
Corporation: Black Sun

netherlands.gif

PostPosted: 07.04.2008, 01:21 Reply with quoteBack to top

eindelijk
iets normaals

aap
‍

netherlands.gif

PostPosted: 07.04.2008, 14:57 Reply with quoteBack to top

Shocked Hallo lol allemaal zeuren over me schrijftaal maar inderdaad ik heb me draai aardig gevonden ik zit bij een corp en daar gaat het prima en een alliance maar aangezien mensen alleen maar opmerkingen over me schrijfstijl hebben en verder niks persoonlijks tegen me hebben me ingame naam is Roy Hawkinz dus als de gene wilt praten vindt best. Razz
Guest

PostPosted: 07.04.2008, 16:02 Reply with quoteBack to top

veel succes aldaar verder dan.

Nob
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.