EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

mining/trade vs agent mission

Post new topicReply to topic
Author Message
Amarth Thargan
‍

Race: Minmatar

belgium.gif

PostPosted: 17.03.2008, 11:12 Reply with quoteBack to top

Ik ben nu in eve bezig sinds vorige vrijdag en het hele mining/refining/selling gedoe werkt goed voor mij. Ik heb al kunnen upgraden van mijn rookie ship naar een Minmatar Burst frigate.

maar....

Als ik agent missies doe krijg nog steeds alle hoeken van een complex te zien, met alle pijnlijke gevolgen vandien (zeker wanneer er mobs zijn zoals Mercenary Leader, etc). Zijn agent mission nu toevallig redelijk moeilijk van in het begin of moet ik gewoon zien dat ik extra een specifiek type schip hiervoor prepare (bvb eentje met meer weapon-slots, etc), zoja welk dan.

Ik zou ondertss al bij Frigate 1 op lvl 3 moeten zitten, of toch ergens tegen deze avond. Status van mijn andere skills die van doen hebben met ship control stuff weet ik niet van buiten.
OfflineView user's profileSend private message
daisshar
‍

Race: Caldari
Corporation: Dark Influence

netherlands.gif

PostPosted: 18.03.2008, 00:49 Reply with quoteBack to top

in het begin is het een combinatie van je frigate skill met je gunnery en in jouw geval small projectile skill dit te samen in een rifter zou je aardig op pad moeten helpen. de keuze van autocannon(short range) of artillery(long range) is bij mijn weten een kwestie van voorkeur al zal de mijne naar artillry uitgaan vanwege de lekkere afstand.

ik weet zo niet uit mijn hoofd maar de rifter is volgens mij armor tank(low slots overheersen de medium slots) het geen betekent fit een armor repper die je af en aan gebruikt om je armor bij te spijkeren(dus niet constant aan laten).
als je ze kunt fitten gooi er overdrives bij op je low slots(is voor snelheid en snelheid is je vriend in het begin)

plak op de medium slots zeker een 1mn afterburner en verder cap rechargers
op high je 3 guns( als je voor artillery gaat pak de 250 mm ze gebruiken minder power en tracking is wat beter dan de 280 mm)
als je voor autocannons gaat pak de grootste ze gebruiken een stuk minder power.
sommigen zullen zeggen dat je met autocannons een microwarp drive moet gebruiken om snel dichterbij te komen maar in missies zit je vaak in deathspace en daar werken die krengen niet.

bovenstaand zou in principe moeten werken om je door lvl 1 missies te halen, ga als je kunt voor een destroyer. daar geld eigenlijk hetzelfde voor als voor de frigs snelheid is je vriend.
je hebt minmatar als ras verkozen hetgeen naar mijn mening een vrij moeilijk ras is om in het begin te hebben/trainen aangezien ze zowel shield als armor tanken(ligt aan het schip kijk dus naar bonussen) maar in een later stadium is minmatar nog altijd 1 van de betere pvp rassen . dat is als je minmatar schepen blijft vliege natuurlijk Smile

ja mijn gramatica is waardeloos ik weet het Embarassed
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's website
Amarth Thargan
‍

Race: Minmatar

belgium.gif

PostPosted: 18.03.2008, 09:46 Reply with quoteBack to top

Minmatar heb ik eigenlijk puur gekozen vanwege hun profile, uit mmo ervaring heb ik gemerkt dat eens je halver-wege bent het gewoon neerkomt om u "char" te kennen.

En als ze in het begin moeilijk zijn, dan zal endgame over 25 jaar voor mij een lachertje zijn xD
OfflineView user's profileSend private message
daisshar
‍

Race: Caldari
Corporation: Dark Influence

netherlands.gif

PostPosted: 18.03.2008, 11:52 Reply with quoteBack to top

al het goede rijpt langzaam Smile
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's website
Doornroosje
‍

Race: Gallente
Corporation: Talocan Vanguard [TALVA]
Alliance: Talocan United

belgium.gif

PostPosted: 21.03.2008, 14:52 Reply with quoteBack to top

Behalve uw haar, dat valt uit.
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
RiotRick
‍

Race: Gallente
Corporation: Red Federation
Alliance: RvB - RED Federation

netherlands.gif

PostPosted: 21.03.2008, 16:22 Reply with quoteBack to top

Bigger Balder Better Smile

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.