EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Keuze van ras

Post new topicReply to topic
Author Message
frankukai
‍

Race: Caldari

belgium.gif

PostPosted: 10.01.2008, 21:42 Reply with quoteBack to top

Keuze van ras
Maakt het wat uit welk ras le kiest? Zelf hou ik van cloaked toestanden en ook van het gebruik van drones. Bij veel online spellen is het cloacken echter een tegenvaller of zelfs helemaal niet speelbaar. Hoe zit dat bij EVE? En kun je cloacking combineren met drone-attacks? Is bijvoorbeeld een Amarr Recon ship (Pilgrim) hier goed voor? Is het de mogelijkheid een cynosural field te creeeren een gewenste mogelijkheid is team battles? Vele vragen, maar misschien is er wel iemand die helpt ... hoop ik ...
OfflineView user's profileSend private message
sandshark
Admin
Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 11.01.2008, 00:09 Reply with quoteBack to top

Voor cloaking is een pilgrim goed, maar eigenlijk elk ras zijn recon ships zijn wel goed.
Het ras dat je kiest in het begin maakt niet zoveel uit, je kan nadien skillen voor eender welk ras.
Je moet wel cruiser V trainen voor elk ras dan.

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Tresher
Admin
Admin<br>

Corporation: Pandemic Legion

belgium.gif

PostPosted: 11.01.2008, 11:45 Reply with quoteBack to top

Je ras is niet zo heel belangrijk. Kijk gewoon welke ras je leuk vindt en neem dat.
Je kan daarna zoveel crosstrainen als je wil. (Alhoewel ik dat niet aanraad natuurlijk.)

Veel belangrijker zijn je attributes. Zorg dat die goed verdeeld zijn, dan trainen je skills sneller.

Zo heeft mijn nieuwe alt bv deze attributes:
Intelligence: 12
Perception: 12
Willpower: 9
Memory: 9
Charisma: 5 (Of toch zoiets, dit is niet belangrijk tenzij je volop trading skills enzo will gaan trainen.)

Over char creation is er wel wat te vinden op die forum. Gebruik even de search functie.
OfflineView user's profileSend private messageMSN MessengerSkype Name
Tresher
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 11.01.2008, 11:56 Reply with quoteBack to top

Oh, en over cloaking.

Het is allemaal heel leuk, maar de schepen die cloaken zijn meestal voor gangsupport.
Dat betekent dat ze weinig damage doen, en vooral dienen voor ewar.

Pilgrim was vroeger goed, maar is vanwege de nos changes niet meer bruikbaar. (Toch niet voor solo, en voor gangs zijn da andere recons beter.)

Falcon is de caldari recon, heeft een bonus voor jamming en is zo'n beetje de beste gangsupport die je je maar kan inbeelden.

Arazu heeft veel van zijn kracht verloren, damps zijn namelijk niet meer zo goed als vroeger. Vroeger solo'de ik daar veel in, met de juiste fit en een beetje tijd zijn bs geen probleem.

Rapier is een zeer leuk recon, vooral om interceptors enzo te verrassen. Vlieg ze zelf nu een paar maand en al veel kills mee gemaakt.

De andere cloaking ships zijn covops. Dit zijn echter frigates en absoluut niet bedoeld om mee te pvpen. (Wel leuk om te scouten enzo natuurlijk, een goede scout is onmisbaar.)

Dan heb je ook nog de black ops battleships. Kan ik weining over zeggen, want ik vlieg ze zelf niet. En ik denk dat jij daar de eerste 1-2 jaar nog niet in gaat kruipen.
James Dickey
‍

Race: Jovian
Corporation: Black-Sun
Alliance: European Union

belgium.gif

PostPosted: 11.01.2008, 13:41 Reply with quoteBack to top

« Tresher » wrote:
En ik denk dat jij daar de eerste 1-2 jaar nog niet in gaat kruipen.

Tresher, geef die knaap wat hoop Wink
Tresher
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 11.01.2008, 16:48 Reply with quoteBack to top

Hehe, wil gewoon een beetje realistisch zijn.

Ik speel nu bijna 2,5 jaar en kan ze niet vliegen. Is echter wel een bewuste keuze, want ik vlieg liever cruiser sized ships.
Black Mirror
‍

belgium.gif

PostPosted: 11.01.2008, 17:02 Reply with quoteBack to top

Je lijkt me een volslagen noob maar je stelt wel interessante pvp vragen voor een noob.tlijkt alsof je in je achterhoofd goed weet wat je wil.

Mischien heb je al goede banden met je corp en ben je niet echt op zoek no problem in dat geval.

Toch doe ik moeite want er stroomt pvp bloed door je aderen maar zoek je ook mischien een hecht nederlandstalig pvp team ? PvP is in EvE met de dag meer en meer team based geworden zoals bv tresher zegt ivm pilgrim.Was echt een solo ship vroeger.

Black-Sun is een corp die zeer traag gegroeid is naar nu 76 members.Er word hard gewaakt over de volwassen mentaliteit en ook werkt heel de corp samen aan 1 doel en niks anders .Fors georganiseerd op het principe hou alles zo simpel mogelijk zodat iedereen kan volgen en perfect weet wat te doen.Weekelijks houden we 1 meeting ( terwijl we allen samen iets simpel en nuttigs doen voor corp) waarin de voorbije week word geevalueerd en de toekomst word besproken.Deze corp is ook gewoonweg rijk en kunnen elk soort pilot gebruiken van capitals tot frigates.In deze corp is er ook plaats voor elk soort pvp en we zijn flink polyvalent.

B-S zit ook in een ovegangs fase we hebben 2 jaar gesetelld geweest in stain waar we ons nu al 6 maand aan het voorbereiden zijn op de volgende fase die al flink in detail is omkaderd in een strategisch masterplan.B-S word een mobile roaming corp .We beschikken over 25 carrier pilots , 20 dreadnaught pilots 3 rorquals 4 motherships en ettelijke jumpfreighters.om de logistics te kunnen doen.We gaan werken met uberdefended posses waarmee we ons zullen voortbewegen in 0.0.We hoeven nergens te blijven maar we hopen dat men very pissed op ons word en in dit corpke zei ma zeker dat de guns 24/24 zullen bemand zijn.We hebben een back up plan , we hebben stalen ballen , we zijn relax , we hebben alle soorten warfare achter de rug , we hebben de gangleaders ( meervoud btw ) We hebben de beste nederlandstalige pvp'ers gegrouped.We bouwen zelf de nieuwste schepen items ,you name it we have it .Skillpoints speelt geen rol enkel je mentaliteit , de wil om B-S tactics te leren kennen en respect voor veterans !

half februari start B-S met zen eigen alliance om nog meer mogelijkheden te hebben in 0.0 ( souverinity ) en ook in een ver plaatje , we zien wel hoe het loopt en is atm nog niet erg belangrijk mischien nieuwe nederlandstalige corpen ...

EvE duurt nog lang zeer lang maak de juiste keuzes....
Enne ALS je wil joinen is de gebruikelijke weg een gesprek op ventrilo met directors om te zien of deze corp wel iets voor jou is en andersom . Vele doorgroei mogelijkheden in corp .We need good peaple met initiatief !!!
Contact Black Mirror of enrichary

At your service
OfflineView user's profileSend private messageSend e-mail
altijdwat
‍

netherlands.gif

PostPosted: 13.01.2008, 12:07 Reply with quoteBack to top

Is dit nou een recruitment topic geworden?

sandshark
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 13.01.2008, 12:20 Reply with quoteBack to top

Nee, maar hij zocht wel ook een corp.

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
frankukai
‍

belgium.gif

PostPosted: 03.02.2008, 21:22 Reply with quoteBack to top

Hartelijk dank voor jullie antwoorden. Ondertussen heb ik voor Gallente gekozen (vanwege de drones) en streef ik er naar in de vere toekomst met een Black Ops Sin (als het ware een Dominix met cloacked mogelijkheden) te kunnen vliegen. Om mij hierop wat voor te bereiden ga ik eerst voor de Azaru. Wat is een goede fitting voor dit schip? En wat de corp Black Sun betreft: als een volwassen man van 40 jaar die ongeveer 5 uur per week gamed iets voor de corp kan betekenen, wil ik wel eens op de chat (mijn char is DronesLord). Hopelijk vind de administrator dit berichtje niet erg. Hartelijk Dank nogmaals voor de replys.
sandshark
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 15.03.2008, 02:31 Reply with quoteBack to top

Quote:
Hopelijk vind de administrator dit berichtje niet erg

Ehhh dit forum is er eigenlijk net voor maar goed Rolling Eyes

PHP
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.