EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

High fitting zonder turret hardpoints.

Post new topicReply to topic
Author Message
sayakaijin
‍

Race: Jin-Mei
Corporation: CDI
Alliance: Gallente

netherlands.gif

PostPosted: 24.12.2007, 10:19 Reply with quoteBack to top

Hey mensjes,

Speel nu nog net geen maandje eve gok ik en het bevalt er goed, vaak doe ik missies runnen met een vriend van me die voornamelijik gunnery en navigation skills leert.

Ikzelf heb veel engineering en electronics en vlieg momenteel een Exequror, me m8 vliegt nog een catalyst maar gaat voor een Thorax wss.

In mijn corp heb ik de meeste electronics en engineering skills waardoor ik zit te denken om een support role aan te nemen maar wat is nu support in EVE? ik kan het niet vinden met voornamelijk de vraag op welke high-fitting equipment is zoal handig bij support?
OfflineView user's profileSend private message
horad
‍

belgium.gif

PostPosted: 24.12.2007, 12:35 Reply with quoteBack to top

cap transfer is altijd handig zowel voor shield als armor tankers. Er is ook een specifiek schip voor deze role, nl. logistic ships. Deze schepen zijn perfect te fitten voor zo een support role en krijgen er heel specifiek bonussen voor. Dit kan zowel shield, armor als cap transfer zijn. Verder heb je ook maintenance drones (shield en armor) die je buddies aardig kunnen helpen.
Ik raad u wel aan om naast deze skills, ook gunnery of missiles skills te trainen. Als je op een avond alleen online bent in de corp, kan je ook nog zelf missies afwerken.
sayakaijin
‍

netherlands.gif

PostPosted: 25.12.2007, 12:09 Reply with quoteBack to top

mijn oog is inderdaad gevallen op de Oneiros. maar het valt me op dat het om remote armor gaat, waarom is dat? shield is toch je primare defence~? of ziet deze noob dat verkeerd ^_^

-------

Gallente Cruiser Skill Bonus: 150% bonus to Remote Armor Repair System and Tracking Link range 20% bonus to Armor Maintenance Bot transfer amount per level

Logistics Skill Bonus: 15% reduction in Remote Armor Repair System capacitor use and 5% bonus to Tracking Link efficiency per level

Role Bonus: -65% power need for Remote Armor Repair Systems
sandshark
Admin
Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 25.12.2007, 13:42 Reply with quoteBack to top

Neen, dit verschilt van race tot race.

caldari/minmatar - shield tank
gallente/amarr/minmatar - armor tank

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Tara
‍

belgium.gif

PostPosted: 25.12.2007, 21:27 Reply with quoteBack to top

minmatar ftw Cool
sayakaijin
‍

netherlands.gif

PostPosted: 27.12.2007, 09:36 Reply with quoteBack to top

oke dus armor klappen incaseren is niet eens zo erg eigenlijk? want nu heb ik shield booster en als me shields droppen begin ik gelijk me escape - route te plannen zegmaar...
flashfreak
‍

Alliance: Executive Outcomes

belgium.gif

PostPosted: 27.12.2007, 10:29 Reply with quoteBack to top

Welk schip vlieg je?

OfflineView user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's website
sayakaijin
‍

netherlands.gif

PostPosted: 27.12.2007, 10:37 Reply with quoteBack to top

Exequror
flashfreak
‍

belgium.gif

PostPosted: 27.12.2007, 12:31 Reply with quoteBack to top

Exequror, met shieldtank? Surprised
Exequror = Gallente => Armor tank.

sayakaijin
‍

netherlands.gif

PostPosted: 27.12.2007, 12:49 Reply with quoteBack to top

me m8 heeft net een Thorax gehaald we zijn nog even aan het kijken hoe wij die gaan fitten maar 1 ding is zeker ik ga werken naar een Oneiros.

Alleen dat is het enige support schip wat ik kan vinden voor support met niet heel krachtige shields etc.
flashfreak
‍

belgium.gif

PostPosted: 27.12.2007, 13:07 Reply with quoteBack to top

Oneiros = Gallente => Armor support, logisch toch?
Join even channel NORT, leg ik alles uit Very Happy

horad
‍

belgium.gif

PostPosted: 27.12.2007, 17:48 Reply with quoteBack to top

specifiek over tanking,

Ofwel tank je op je shield ofwel op je armor. Welke van de 2 je gaat tanken, hangt af van bepaalde factoren. Kijk naar de bonussen van je schip zoals het verkorten van de armor repairing tijd. Kijk naar het altijd shield/armor points van je schip. Verder zijn ook het aantal low -of medslots belangrijk. Veel med-slots geeft je meer mogelijkheden tot shieldtanking en als je meer lowslots hebt, is armor tanking interessanter.
flashfreak
‍

belgium.gif

PostPosted: 27.12.2007, 17:56 Reply with quoteBack to top

Dit is natuurlijk variabel, zo heb je de scorpion, die in prinicipe een shieldtanker is, maar toch vrij vaak Armor tankt, omdat zijn medslots door andere zaken (ECM) worden opgebruikt.

horad
‍

belgium.gif

PostPosted: 27.12.2007, 19:02 Reply with quoteBack to top

dat wou ik nog niet aanhalen om er toch iets of wat van structuur in te geven. Maar er zijn inderdaad uitzonderingen zoals flash al aangaf.
sayakaijin
‍

netherlands.gif

PostPosted: 28.12.2007, 14:34 Reply with quoteBack to top

wel ik ben igg al een stuk meer opweg geholpen! Heb nu een duidelijker idee waar ik mijzelf op ga richten zegmaar. Very Happy bedankt.
Dhrazul
‍

Race: Amarr
Corporation: Black Sun

netherlands.gif

PostPosted: 28.12.2007, 14:59 Reply with quoteBack to top

structure tanking FTW
lol
Kijk goed naar ship bonus en pas je fitting daar gewoon op aan.
en houd rekening mee hoeveel slots je hebt voor shield tanking of armor tankung.

sayakaijin
‍

netherlands.gif

PostPosted: 31.12.2007, 11:19 Reply with quoteBack to top

oke heb nog even moeite met missies vinden waar ik echt in de problemen kom aangezien ik nu zonder repair gemiddeld 3 streepjes armor verlies aan et eind van de missie.. maar weet wel dat me shield-regen beter is dan me armor-regen.

- Shield Emission Systems
- Shield Management
- Shield Operation
- Shield Upgrades

Mayb omdat ik veel skills heb die over shields gaan en een medium-shield-overload maar ik weet iig waar ik op ga letten..

Tnx allemaal en een gelukkig nieuwjaar ^_^
horad
‍

belgium.gif

PostPosted: 31.12.2007, 15:39 Reply with quoteBack to top

welk lvl van missies vlieg je?

alvast ook prettige feesten vanwege mij.
sayakaijin
‍

netherlands.gif

PostPosted: 01.01.2008, 22:14 Reply with quoteBack to top

Heb nog niet echt goed door hoe ik de goede missies vind maar doe momenteel voornamelijk missies in en rond Renyn en Algogille omdat daar agents zijn die met mij willen praten.
sandshark
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 02.01.2008, 00:54 Reply with quoteBack to top

ik denk dat de betere agents rond dodixie en aunia zitten.

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
altijdwat
‍

Race: Caldari

netherlands.gif

PostPosted: 03.01.2008, 12:31 Reply with quoteBack to top

« sayakaijin » wrote:
Heb nog niet echt goed door hoe ik de goede missies vind maar doe momenteel voornamelijk missies in en rond Renyn en Algogille omdat daar agents zijn die met mij willen praten.

Blijf zoveel mogelijk bij 1 corp. van agenten....ga naar people & 6 places...bij het uitvouw tabje corporatie aanklikken nu in search de corp naam van de agent zetten waar je missies voor doet......druk search....nu komt er een nieuw venster te voorschijn hierop r.muis>>show info...tabje agents.....hier kan je zien welke agents allemaal voor die corp beschikbaar zijn waar ze zitten en of je ze al unlocked hebt. Druk F10 en doe op de voor jou beschikbare agents....set destination zo kan je kijken of een beschikbare agent bij jouw in de buurt zit.

Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.