EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Travelling to the Eve gate

Post new topicReply to topic
Author Message
Tresher
Admin
Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: Pandemic Legion

belgium.gif

PostPosted: 10.01.2006, 17:10 Reply with quoteBack to top

Ik was al sinds de eerste dag dat ik erover las van plan om eens naar de EvE gate te vliegen. Maar was het een tijdje vergeten.

Nu is het toevallig examentijd, en ik heb dan maar een alt op weg gezet. Hier zijn de screens.

Ik ben net in het system aangekomen, niet echt wat ik ervan verwachtte. Maar toch kreeg ik de drang om ernaartoe te vliegen.

Op weg met men shuttle, aan 500m/s.

Hier moest nog een screenshot tussen, maar daar zijn wat probs mee.
Stel u 150 secure containers voor, allemaal in het rood door de nieuwe patch, en dat op een donkerblauwe achtergrond. Allemaal van losers die na een paar kilometers al hebben opgegeven.

Maar ik ga door. Very Happy

Toen ik net voorbij de verste container was gevlogen gebeurde er iets. Weg waren de containers achter me, en in de verte zag ik containers die ik daarnet niet kon zien. Ik realiseerde me dat ik net naar een andere grid was gevlogen. Zouden er zo meer zijn?

Maar ik bleef dus vliegen aan een constante 500m/s. Ik moest en zou verder dan de anderen vliegen. Hier vlieg ik net voorbije de laatste in men overview.

En dan gebeurde het weer. Mijn hoop werd de kop ingedrukt. Nieuwe containers verschenen in mijn overview. De volgende grid had zich aangekondigd.

Ik werd het beu, de snelheid van men shuttle was een slakkengang in vergelijking met de afstand die ik nog moest vliegen. En alsof het nog niet genoeg was, beslisten de Gm's ook nog eens dat de server een kort onderhoud nodig had.

Dat was het eindpunt van mijn vlucht, 1888km van de jumpgate. Hoe ver zat ik nog van de EvE gate? Geen idee. Zijn er nog meer grids? Waarschijnlijk wel.

Mijn alt rust nu in New Eden, ergens in de buurt van de EvE gate. Misschien maak ik hem ooit nog een keer wakker, om een stukje verder te vliegen...
OfflineView user's profileSend private messageMSN MessengerSkype Name
sandshark
Admin
Admin<br>

Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 10.01.2006, 17:13 Reply with quoteBack to top

nix op scanner ook nie?

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Tresher
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 10.01.2006, 17:17 Reply with quoteBack to top

Alez, dat zegt ge nu. Confused

Zal het direct eens bekijken.
Tresher
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 10.01.2006, 17:21 Reply with quoteBack to top

Scan gedaan op max range.

Resultaat: geen gate of wormhole. Wel een honderdtal secure containers. Sad
Mart
‍

netherlands.gif

PostPosted: 12.01.2006, 22:16 Reply with quoteBack to top

Is vast niet de bedoeling dat je m ziet..

‍

belgium.gif

PostPosted: 13.01.2006, 13:20 Reply with quoteBack to top

denk het ook ni, miss wordt da een gate voor een nieuw soon(TM) systeem Very Happy
OfflineView user's profileSend private message
Brutal Butcher
‍

blank.gif

PostPosted: 13.01.2006, 13:47 Reply with quoteBack to top

alez tresh, gade mijn record verbreken van 25.000km? :p
Tresher
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 13.01.2006, 14:24 Reply with quoteBack to top

Moet ik dat geloven? Very Happy

Ooit verbreek ik dat nog wel, in een Iteron MkV met Mwd en nanofibers. Dan kan ik ineens een container achterlaten.
Mart
‍

netherlands.gif

PostPosted: 15.01.2006, 12:19 Reply with quoteBack to top

Laat je m tog gewoon met mwd en n paar cap rechargers de hele nacht gaan.. dan kom je n heel eind Razz

‍

belgium.gif

PostPosted: 15.01.2006, 14:06 Reply with quoteBack to top

bewijzen butcher, bewijzen hebben we nodig van u 25000km.
mile5
‍

netherlands.gif

PostPosted: 15.01.2006, 22:13 Reply with quoteBack to top

vergeet natuurlijk niet een bookmark te maken van waar je was gebleven, kan je weer verder gaan en ook zien of je echt in een ander grid terecht komt, je kan ook proberen zo'n jetttision can kapot te maken en te kijken of je hem nog steeds tegenkomt in de volgende grid. Cool
Tresher
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 16.01.2006, 11:40 Reply with quoteBack to top

K'heb geen bookmark gemaakt.

Het was een alt van men main account, ik wou hem daar eerst laten hangen om later nog eens verder te vliegen. Maar ik heb eigenlijk wel betere dingen te doen.
sandshark
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 15.05.2006, 19:04 Reply with quoteBack to top

hmmm ben er ook eens naartoegegaan op sisi, veel cans en weinig in system op het moment al 5600km gevlogen...

eens zien of ik er echt kan geraken...
ziet er wel mooi uit maar nu niet echt iets speciaals eigenlijk...
ondertussen al 5900 km gevlogen Very Happy

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Cribb
‍

netherlands.gif

PostPosted: 15.05.2006, 22:47 Reply with quoteBack to top

Was deze gate niet vernietigd?
En wat er achter bleef een swirling vortex die het stelsel new eden vernietigde?
Dus ik vrees dat je niks zal vinden dan containers.

Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 15.05.2006, 22:53 Reply with quoteBack to top

npe heb 10000km gevlogen en toen was ik het beu...

PHP
Guest

PostPosted: 16.05.2006, 16:08 Reply with quoteBack to top

zoiets heb je ook bij the game Freelancers in het apen/robot stelsel, je hebt daar een soort tunnel, je passeert even verderop een zon, en na een dag vliegen ben je optisch even ver gevorderd behalve dan dat de zon in dat stelsel wel 1 dag verwijderd is.

volgens mij zit je in EDEN gewoon in een soort van vortex, je komt altijd weer op dezelfde plek uit, een soort van ruimtekromming zogezegd, je denkt dat je rechtuitvliegt maar in wezen wordt je bedrogen door deze voortex. Voor je zie je de containers en je denkt dat het een nieuw stel is maar in wezen zijn het dezelfde containers.

Zo kan je dus eindeloos doorvliegen, en alleen gekken trappen erin want men denkt een afstand af te leggen, terwijl men rondjes zal blijven vliegen.

Nobody
sandshark
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 16.05.2006, 16:10 Reply with quoteBack to top

hmnee het zijn wel telkens andere containers...

PHP
AppY
‍

Race: Amarr

blank.gif

PostPosted: 19.12.2007, 13:38 Reply with quoteBack to top

wat is hier eigenlijk de bedoeling , en kan iemand me uitleggen wat een alt is ..

als in de story wordt gezegt dat de gate van EvE nooit bereikt zal worden .. wrm dan toch pogingen proberen . s Shocked Embarassed of zie ik hier iets fout

toch leuk verhaal en zeker leuk om te lezen .
sandshark
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 19.12.2007, 14:25 Reply with quoteBack to top

Het zijn gewoon toeristische plekjes in EVE.
Eve gate kan je zien, maar je kan het idd nooit bereiken :s

Een alt is een 2e account, of een 2e character op een account.

PHP
James Dickey
‍

Race: Jovian
Corporation: Black-Sun
Alliance: European Union

belgium.gif

PostPosted: 19.12.2007, 23:04 Reply with quoteBack to top

alt van alternatief
Zembla
‍

belgium.gif

PostPosted: 22.12.2007, 15:30 Reply with quoteBack to top

Heb ooit ne keer een Crowke ofzo gepakt, en het zo snel doen laten gaan als ik kon... toen rustig gaan eten, tegen da ik terug was was 'm ook al vrij ver.. ben vergeten hoe ver, maar er was in ieder geval nix te zien behalve cans :p

Wel jammer eigenlijk.

<Z>

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.