EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

gallente pvp

Post new topicReply to topic
Author Message
MrBramme
‍

belgium.gif

PostPosted: 01.08.2007, 23:12 Reply with quoteBack to top

ik was van plan een schip op te zetten om een beetje tv pvp'en. nuja het zal hoofdzakelijk zijn met ondersteuning van de corp tegen raiding party's. hoe dan ook, ik wou een schip in elkaar steken dat niet te duur is maar ook niet te makkelijk om te verslaan natuurlijk wink aangezien ik gallente ben voornamelijk neem ik aan dat ik best zulke schepen gebruik en dacht een thorax te fitten. of misschien is een brutix beter? heb totaal geen ervaring met pvp dus zoek een beetje raad hier bij men taalgenoten zowel als bij men corp Smile

Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: Pandemic Legion

belgium.gif

PostPosted: 01.08.2007, 23:19 Reply with quoteBack to top

Hmm, ga je in low sec of 0.0 vechten.

In low sec moet je misschien sentries 'tanken' (Voor zover dat kan met die 2 schepen.) In 0.0 is dat uiteraard niet het geval.

Als ik in die schepen vlieg, probeer ik er eerst en vooral damage uit te halen. Dit betekent in beide gevallen Ion blasters fitten met enkele magstabs, en daarna kijken of er nog plaats is voor een tank.

Een repairer is natuurlijk altijd handig, al is het maar om na de fights even te reppen. Vergeet ook geen damage control te fitten, die zijn onontbeerlijk op gallente schepen.

Vergeet ook zeker geen mwd te fitten om in range te geraken of snel uit een bubble te vliegen.

Wat je ook kan doen is support vliegen. Eventueel in een celestis met enkele dampeners. Fit hier ook zeker een mwd op, railguns en cap relays om je dampeners draaiende te houden. De damage van dit ding is niet al te best, dus als je niet genoeg powergrid hebt fit je gewoon small railguns.

Is dat genoeg of iets specifiekere info nodig?
OfflineView user's profileSend private messageMSN MessengerSkype Name
MrBramme
‍

belgium.gif

PostPosted: 02.08.2007, 00:29 Reply with quoteBack to top

ja hoor, dees is al heel goeie info die ik zeker kan gebruiken.
het is voornamelijk voor in 0.0 hoor, was ik idd vergeten te vermelden.
momenteel ben ik hoofdzakelijk in men domi met NOS een leech in gevechten. heb er een sterke tank op van 89/72/79/79 en men meds met webbers, dampeners,etc terwijl de drones ook wat schade toebrengen. maarja, zoals altijd wil ik mezelf aanpassen en verbeteren :p zoveel mogelijkheden in EVE om uit te kiezen :p

belgium.gif

PostPosted: 03.08.2007, 12:16 Reply with quoteBack to top

zou nog wel een beetje hulp kunnen gebruiken. gisteren zijn onze vijanden weer langs gekomen en weer hebben we ze moeten wegjagen uit onze ruimte. ik vloog een kleine Assault frig (enyo) omdat ik net terug kwam van een fun wedstrijdje Smile
men setup was voornamelijk gericht op het webben van de vijand, maar ik kreeg hen nooit dicht genoeg om te webben. zelfs niet met men mwd, die kerels vlogen nog 3 keer sneller dan ik met men mwd (ik geloof dat het vagabonds waren). had nog geluk dat ze mij ook niet konden neer halen dankzij men gang. wat doe je hiertegen?

Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: Pandemic Legion

belgium.gif

PostPosted: 03.08.2007, 12:31 Reply with quoteBack to top

Er zijn een paar dingen waar een vagabond van gaat lopen.

Minmatar recons. (Huginn en rapier)
Die hebben een bonus voor webbing range en als de meeste vaga pilots die op hun scanner krijgen dan gaan ze wel iets voorzichtiger te werk.

Heavy nos.
Een vaga heeft ook niet al te veel capacitor. Daarbij komt dat er maar héél weinig vaga pilots een cap injector fitten. Dus spring in een battleship vol nos en dat gaan ze niet zo leuk vinden. Als ze zonder cap zitten kan je ze gemakkelijk webben.

Dampeners.
Een vaga heeft standaard zo'n 50km lockrange dacht ik. Dus met skills rond de 60km. Gebruik 3 dampeners en dan moet hij onder 10km komen voor hij je kan locken, dus in webrange.

Tracking disruptors.
2 Td's en een vaga heeft serieuze problemen om frigates te raken. Zelfs cruisers gaat een beetje moelijk zijn.

Heat.
Je kan met de juiste skills je webbers overloaden. Dan krijg je met een standaard webber 13Km range. Kan voldoende zijn om een vaga te webben als je weet hoe je manueel moet vliegen. Wel een beetje riskant. Razz
OfflineView user's profileSend private messageMSN MessengerSkype Name
MrBramme
‍

belgium.gif

PostPosted: 03.08.2007, 17:15 Reply with quoteBack to top

waar zat ik met men gedachten ... dat had ik zelf moeten te weten komen door gewoon de specs van het schip te bekijken :p
thx again tresher wink

eens zien wat ik in elkaar kan gooien om hun volgende raiding party to stoppen Very Happy

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.