EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Eve biljoenaire

Post new topicReply to topic
Author Message
flashfreak
‍

Race: Gallente
Corporation: LFC
Alliance: Executive Outcomes

belgium.gif

PostPosted: 18.09.2008, 17:32 Reply with quoteBack to top

« Nobody_NL » wrote:
lijkt mij eerder dat 'shapeshifter' zijn isk'tjes niet eerlijk verdiend maar eerder inkoopt via $pegeltjes vanuit het echte leven.

Moest meneer nu nog bewijzen hebben...

OfflineView user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's website
Yared
‍

Corporation: [V3COM]

netherlands.gif

PostPosted: 19.09.2008, 08:55 Reply with quoteBack to top

« RiotRick » wrote:
Fotootje klopt uiteraard niet. Dit is de echte BM:

AKA Mobutu Smile
OMG BM, je had verteld dat je een sexchange hebt gehad voor weinig, maar durf te wedden dat je het andersom had gewild! Vond je vrouwelijker toch uh leuker Razz

INGAME CHANNEL: V3SPA
V3COM Twitter
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerICQ Number
Dhrazul
‍

Race: Amarr
Corporation: Black Sun

netherlands.gif

PostPosted: 19.09.2008, 19:05 Reply with quoteBack to top

I Am With Stupids

OfflineView user's profileSend private message
Corto
‍

belgium.gif

PostPosted: 19.09.2008, 19:34 Reply with quoteBack to top

In elk geval helpen alts je een pak vooruit.
Guest

PostPosted: 19.09.2008, 21:50 Reply with quoteBack to top

« flashfreak » wrote:
« Nobody_NL » wrote:
lijkt mij eerder dat 'sommigen' hun isk'tjes niet eerlijk verdienen maar eerder inkoopt via $pegeltjes vanuit het echte leven.

Moest meneer nu nog bewijzen hebben...

zie hoe makkelijk het sommigen doen, zo kan je makkelijk zaken overdrijven terwijl je ondertussen ingame geen flikker voorstelt - http://eveinfo.com/ en dan naar de BUY cheap EVE isk
Nob

Last edited by Guest on 21.09.2008, 12:48; edited 2 times in total
flashfreak
‍

Alliance: Executive Outcomes

belgium.gif

PostPosted: 20.09.2008, 00:20 Reply with quoteBack to top

Black Mirror heeft zich eerlijk gezegd al meer bewezen, zowel ingame als op dit forum. Dus zolang je geen harde bewijzen (link naar een ISK seller site is geen hard bewijs) kan je naar mijn mening gewoon beter zwijgen. Iemand beschuldigen van RMT is vrij zwaar...

OfflineView user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's website
Tresher
Admin
Admin<br>

Corporation: Pandemic Legion

belgium.gif

PostPosted: 20.09.2008, 11:39 Reply with quoteBack to top

Ik denk niet dat ie het op BM had, tenzij ik fout lees natuurlijk.

Maar dat neemt niet weg dat je met zo'n beschuldigingen moet oppassen. Ofwel heb je zeer goede bewijzen, ofwel houd je op me je vinger naar eender wie met wat isk te wijzen. Bedankt.
OfflineView user's profileSend private messageMSN MessengerSkype Name
Guest

PostPosted: 20.09.2008, 13:28 Reply with quoteBack to top

« lubricator » wrote:
Bij elkaar speel ik Eve nu een maand of 5 maar ik snap nog steeds niet hoe sommige mensen zo waanzinnig veel isk,s hebben dat ze bijv officers items kunnen kopen van ongeveer 500 mil isk .
Mijn battleship koste me bloed zweet en tranen m.b.v. missions . En af en toe wat gebouwd maar duurde zo lang voordat ik het voor een leuke prijs kon verkopen trade ben ik nou eenmaal niet zo goed in .
Ik doe nou een tijdje level 4 missies en ben wel leuke loot tegengekomen
maar waar vind je in hemelsnaam de officer items? het dure spul ?

Ik had wat duidelijker moeten zijn in mijn posting(s) in deze draad, ik reageerde naar aanleiding van diegene die deze draad opende.

Ik bedoelde 'de praalhanzen' in het algemeen die 'pochen' over wat ze allemaal bereikt hebben binnen EVE in (te) korte tijd. Dat sommigen 'lange teentjes' hebben en zich aangevoelen hierdoor voelen daar is een oud hollans gezegde "wie de schoen past trekke hem aan' - maar dat men heel makkelijk door $$$ in te ruilen voor ISK staat buiten kijf dat dit aanwezig is.

Ikzelf heb deze $$$ weg nooit nodig gehad, waarom zou ik ook, dat anderen het doen moeten zij weten, maar in zeer korte tijd vele biljoenen ISK bezitten is en blijft verdacht in mijn ogen.

Nob

PS

sommige postings heb ik daarop aangepast, excuus dat ik shapeshifter hiermee alleen zou bedoelen
shapeshifter
‍

indonesia.gif

PostPosted: 20.09.2008, 19:03 Reply with quoteBack to top

Hahaha waar maken jullie je zo druk om ?!
Het lijkt mij wel cool als ik zo veel isk,s zou maken dat je zoveel zou hebben dat je ze zelfs kan verkopen voor echt geld , maar dat kan ik wel vergeten ...pfff fuckthat
Maar daar gaat het niet over .

Kijk , dit bedoel ik ! , hier droom ik over !! , dat zijn de klappers !!!!

« Tresher » wrote:
Ja kan ook soms geluk hebben met pvp loot.

Heb onlangs nog een Pith X-type large shield booster van een sleipnir geloot. Verkocht voor 650mill, en ben eindelijk eens boven 1 bill geraakt. (Na bijna 2 jaar eve Razz)

Mischien over een paar jaar kan ik dat ook Smile

Maar wat ik wel begrijp is dat biljoenen hebben dus niet iets is wat standaard is in Eve
dus dan hoef ik in ieder geval niet zo,n minderwaardigheidskomplex te hebben hahaha

De meeste van jullie zijn wel succesvol he , maar het kost toch ongelofelijk veel tijd om zover te komen dat je zelfs in 0.0 kan leven ?
Als ik door 0.0 vlieg staat het zweet om mijn voorhoofd hoor !

Maar daar kan je goed mijnen maar ik zoek eigenlijk wat veiligers ( voorlopig tot ik meer skills heb) om isk te verdienen

Valt er met trade goed te verdienen? , ik bedoel in het ene region items kopen en 50 jumps verder in het andere region weer verkopen ?
Zijn er grote prijsverschillen in de verschillende regions?
OfflineView user's profileSend private messageSend e-mail
sandshark
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 20.09.2008, 19:10 Reply with quoteBack to top

er zijn soms redelijk grote prijsverschillen in items per region.
kijk maar eens rond op eve-central of met mijn tooltje http://market.eve-benelux.be en je zal zien dat er wel wat te verdienen valt.

Het enige nadeel is dat je als je fatsoenlijk geld wil verdienen er ook fatsoenlijk veel geld al moet insteken door genoeg goederen aan te kopen.
bv. voor 1 Bil materials kopen als je er elders gebouwd 1.3 van kan maken is altijd een goede zaak, maar dan moet je wel eerst het Biljoen erin steken voor dat je er de 1.3 uit haalt.

Als je het met 10M doet het nog nog wel 3M maar jah zo duurt het lang om billionaire te worden he :p

ps: about 0.0 vlieg niet in wat je niet kan verliezen en das allemaal chillekes Smile

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Tresher
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 20.09.2008, 19:42 Reply with quoteBack to top

« shapeshifter » wrote:

Maar wat ik wel begrijp is dat biljoenen hebben dus niet iets is wat standaard is in Eve
dus dan hoef ik in ieder geval niet zo,n minderwaardigheidskomplex te hebben hahaha

Je zou ervan verschieten hoeveel mensen meer hebben dan 1bill, zelfs meer dan 10 met gemak. Daar tegenover staan natuurlijk ook mensen die eeuwig arm blijven of net begonnen zijn. Laughing
shapeshifter
‍

indonesia.gif

PostPosted: 20.09.2008, 20:15 Reply with quoteBack to top

Ik vind het geweldig ! Dus er liggen toch meer mogelijkheden open , dan ga ik toch op onderzoek uit om de prijsverschillen in de regions te vergelijken , en als ik wat moois vind ga ik gewoon een tijdje space trucker worden om isk te verdienen en dan lekker shoppen op die Mega market van Eve Smile

Bedankt !!!
Guest

PostPosted: 21.09.2008, 11:32 Reply with quoteBack to top

Ben officieel eind 2004 gaan EVEn na eerst een maandje met een trial gerommeld te hebben.

Binnen de korste keren zat ik toen in een dutch corp, veel aldaar ervaring opgedaan qua minen, maar toen wel ook gaan traden gedurende ruim 1,5 jaar omdat minen destijds met 1 accountje niet rendabel was maar traden erg lucratief

Toen kwam de grote stargate reorganisatie (half 2005 was dat geloof ik) was het niet meer te doen door de grote chaos want ik had eerst handelsposten die 4 jumps verderop waren werden toen 10, 20 of meer.

Nob

PS

sinds april 2007 EVE ik niet zo veel meer, mijn partner is belangrijker dan EVE geworden Laughing

Last edited by Guest on 23.09.2008, 10:52; edited 3 times in total
JackDuVal
‍

Corporation: ONE

belgium.gif

PostPosted: 21.09.2008, 11:37 Reply with quoteBack to top

- elk character met een gametijd van 15-20u/week brengt in 0.0 500M ISK op dmv mining of rat/loot/salvage
- doordachte empire-safe industrie/trading brengt 20% / maand op
- een gemiddelde 0.0 speler "carebeared" 25-50% van zijn/haar gametijd

slechts groffe schattingen, maar ik zal er niet ver naast zitten,

dyspro-moons (ISK-farms) en T2 bpo's (ISK-bpo's) zijn natuurlijk een heel ander verhaal Razz

kan iemand die isk-selling-site link weg-moderaten?

PostPosted: 21.09.2008, 12:49 Reply with quoteBack to top

« JackDuVal » wrote:
kan iemand die isk-selling-site link weg-moderaten?

is al aangepast op een nette manier
Yared
‍

netherlands.gif

PostPosted: 23.09.2008, 10:47 Reply with quoteBack to top

1 miljard isk verdienen is niet het moeilijkste in EVE... wachten met shoppen is pas moelijk.

Nog uren, wellicht zelfs minuten en ik zit op TWEE miljard cash... en moeilijk dat het is!!!

Hang als een kind voor Sinterklaas al week rond in Jita Smile
En dan flikken ze het om een visitorcap erop te gooien!! Very Happy

V3COM Twitter
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerICQ Number
Tresher
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 23.09.2008, 12:01 Reply with quoteBack to top

Inderdaad, ik had al lang miljarden kunnen hebben.

Als ik zo heel even snel kijk ben ik al bijna 2bill aan taranis verloren, nog eens 2bill aan curses, enzovoort... Nog geen moment spijt van gehad.
Dhrazul
‍

Race: Amarr
Corporation: Black Sun

netherlands.gif

PostPosted: 28.09.2008, 00:05 Reply with quoteBack to top

ik heb maar aan 1 ding spijt. Ik kan niet zonder eve Jester

Black Mirror
‍

belgium.gif

PostPosted: 28.09.2008, 15:53 Reply with quoteBack to top

Ow is de thread terug leven in geblazen Smile

En wa lachen met mij ook hehe

Toen ik men eerste reactie hier gepost had zat ik in de beste omstandigheden die je maar kan hebben om iskies te maken.Het was toen op de moment een main goal voor me en voor rest van corp ook.Wel al even geleden hoor.

Nooit heb ik iskies gekocht of zoiets dergelijks gedaan , never.Velen in BS zullen kunnen bevestigen dat ik er heel hard voor gewerkt heb plus yup ik speel al van in 2003.Ik verloor ook niet veel in die fase omwille pvp een beetje bijzaak was.Na al dat poenscheppen heb ik wel een mom gekocht met pure isk's 18 B en toch wel minstens 20B uitgegeven voor de fit.Ook heb ik altijd veel geinvesteerd in men eigen babytje "Black-Sun" toen we een smerige corptheft meemaakten bv heb ik 10 B in de corp gegooid om T2 schepen en mods mee te kopen voor al wie klappen had gekregen anderen deden dit ook sommige 5 B zelfs.Op een manier heb ik mezelf zo verrijkt in de hoop ik nooit meer zulke isk rushes zou hoeven te doen.Me simpelweg een beetje onderhouden houd al veel instand plus -B-S- vertoeft in eve graag op goede bodems.Ik geef graag schepen aan members als ze door omstandigheden geen pvp ship bij de hand hebben , overlaatst gaf ik een dread af.Mij maakt het allemaal niet uit ik zie -B-S- ook als 1 geheel en voor een man meer in de gangs heb ik veel over .Dat zijn investeringen in team play.

Als ik je vragen zo lees heb ik het al een beetje samengevat zie ik.
Doch het begin van EvE toen in 2003 kan je absoluut niet vergelijken met het eve van nu of 3 jaar geleden.In het begin was de makkelijkste manier traden maar door non stop te traden zie je niet veel van eve dus iets later in EvE ben ik begonnen met high end mining ook nog vrij vroeg in de game.Later ging ik meer richting pvp en toen werd ratting interessant om dat te combineren.Ratting met alles dat daarbij hoort zoals , named officer spawns die kans heb je altijd , hauler spawns afvoeren terwijl je verder rat met je andere account.Of gewoon loot haulen en omzetten in minerals met je tweede account.Uren en uren aan een stuk dag in dag uit soms maand na maand. In de voorbije jaren waren er altijd veel items die je kon verkopen in empire dat deed ik met massa's.Je moe ergens altijd wat op de evolutie van eve inspelen en hoe het spel veranderd en er zullen altijd manieren zijn voor de gewone ever om veel iskies te maken.En ik ben ook maar een gewone hoor, in -B-S- als ceo verdiende ik daardoor geen iskies meer hoor Smile.Verder kan ik hier ure over doorgaan maar een simpel praatje op teamspeak ofzo zou alles veel duidelijker maken dan hier wat te liggen stoefen.Want zo komt dat over lol
Terwijl het maar een gewoon verhaal is als een ander , ik ben echt geen uitzondering hoor ...Benelux is beperkt en velen hebben hun eigen goede manieren om iskies te verdienen.Plus ge moe doen wa ge leuk vind staar je niet zot op iskies
Yared
‍

netherlands.gif

PostPosted: 29.09.2008, 10:05 Reply with quoteBack to top

mooi verhaal, maar we missen de pix Very Happy

V3COM Twitter
Tresher
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 29.09.2008, 11:14 Reply with quoteBack to top

Er is 1 ding dat je niet mag doen als je op deze moment rijk wil worden in eve, en dat is GTC's met isk kopen om je subscription te betalen.

Heb er net een paar gekocht, ben terug arm! Crying or Very Sad
RiotRick
‍

Corporation: Red Federation
Alliance: RvB - RED Federation

netherlands.gif

PostPosted: 29.09.2008, 12:10 Reply with quoteBack to top

Isk moet rollen wink

netherlands.gif

PostPosted: 29.09.2008, 12:45 Reply with quoteBack to top

/signed! moet rollen!

/me denkt en vooral van jouw zak naar de mijne Very Happy

V3COM Twitter
RiotRick
‍

Corporation: Red Federation
Alliance: RvB - RED Federation

netherlands.gif

PostPosted: 29.09.2008, 18:44 Reply with quoteBack to top

Prima hoor, contract je titan maar aan mij wink

netherlands.gif

PostPosted: 30.09.2008, 08:47 Reply with quoteBack to top

lol mijn Titan?

Als ik ooit een Titan krijg is dat voor de handelscommissie!

Heb nu net nieuw 2.4 miljard cash record, ga mezelf binnenkort eens verwennen met een dikke nieuwe Mamoth! Sailor

V3COM Twitter
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.