EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Eve biljoenaire

Post new topicReply to topic
Author Message
lubricator
‍

netherlands.gif

PostPosted: 01.08.2007, 13:28 Reply with quoteBack to top

Bijelkaar speel ik Eve nu een maand of 5 maar ik snap nog steeds niet
hoe sommige mensen zo waanzinnig veel isk,s hebben dat ze bijv officers items
kunnen kopen van ongeveer 500 mil isk .
Mijn battleship koste me bloed zweet en tranen m.b.v. missions . En af en toe wat gebouwd maar duurde zo lang voordat ik het voor een leuke prijs kon verkopen
trade ben ik nou eenmaal niet zo goed in .
Ik doe nou een tijdje level 4 missies en ben wel leuke loot tegengekomen
maar waar vind je in hemelsnaam de officer items? het dure spul ?

en waar vind je bijvoorbeeld een blueprint van een 1400mm 'scout' artillery canon?
of een officer large smart bomb ?
zijn de meeste Eve biljoenairs zo rijk geworden d.m.v. trade? of weten zij geheime plekken in 0.0 waar zeldzame blueprints en implants te vinden zijn?
Is dat zo? vind je die alleen in 0.0?
Iemand in Eve zei dat als je level 4 missions doet in low sec sector dat je daarvoor meer betaald krijgt is dat zo?

Om deze vraag in te korten : is er een kans in Eve om zo rijk te worden als je geen trade routes weet , gewoon niet weet welk item veel isk waard is in een andere region , dus de handel wel kan vergeten en heb geen zin heb om te mijnen in 0.0

Mischien moet ik die officer items gewoon vergeten , maar ik dacht dat ik ze wel zou tegenkomen in level 4 missions of zeldzame blueprints.
Als je de Eve-online forums leest valt het ook vaak wel mee met de loot die te vinden zijn in deadspace complexes in 0.0 , lees de verhalen maar van Sephirioth , dat zijn flinke tegen vallers . Maar waar vind je ze dan?
OfflineView user's profileSend private message
sandshark
Admin
Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 01.08.2007, 15:46 Reply with quoteBack to top

Je vind officer spawns enkel in 0.0, er is maar een kleine kans dat je een officer tegenkomt.
Faction spawns kom je daarintegen regelmatiger tegen. Zo had ik onlangs geluk met een Dread Guristas Control Tower Blueprint, waarmee ik een smak geld mee heb verdient.
Gewone named items dan weer vallen uit gewone en commander spawns in 0.0.
Welke loot je krijgt hangt af van de locatie waar je in 0.0 rat, zo heb je bv in detorid region angels, in stain sansha's, in syndicate serpentis of in het noorden guristas.

En de allerrijksten zijn de T2 BPO owners dat weet bijna iedereen denk ik Rolling Eyes

Als je van deze rijkdommen wil genieten join dan een gevestigde 0.0 corp waar je het beste bij past. Maar daarvoor zal je wel je space ect moeten defenden, meer risk, dus meer reward.

Exploration in 0.0 kan ook items opleveren die +1B waard zijn, maar die kan je eigenlijk niet alleen runnen, dus je zal de winst moeten delen dan in de meeste gevallen.

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Tresher
Admin
Admin<br>

Corporation: Pandemic Legion

belgium.gif

PostPosted: 01.08.2007, 21:39 Reply with quoteBack to top

Ja kan ook soms geluk hebben met pvp loot.

Heb onlangs nog een Pith X-type large shield booster van een sleipnir geloot. Verkocht voor 650mill, en ben eindelijk eens boven 1 bill geraakt. (Na bijna 2 jaar eve Razz)
OfflineView user's profileSend private messageMSN MessengerSkype Name
lubricator
‍

netherlands.gif

PostPosted: 02.08.2007, 13:13 Reply with quoteBack to top

Bedankt voor de tips Thumbup

Gisteravond heb ik een Gallente Navy Comet Blueprint van een agent gekocht
voor 20 miljoen en 18000 LP
Deze heb ik op de escrow gezet en er is al 50 miljoen op geboden , dit wordt mijn grootste winst tot nu toe .
Black Mirror
‍

belgium.gif

PostPosted: 02.08.2007, 18:54 Reply with quoteBack to top

Billions hebben op je wallet is naar mijn mening in eve iets standaards geworden. Toch herken ik vaak het soort spelers met veel ongeloof hoe anderen het doen.En ze hebben veelal gelijk, velen scheppen maar al te graag op doe ik zelf ook wel eens graag omdat ik het gewoon niet kan laten als je sommige dingen leest.

Maar ik begrijp, je denkt altijd maar hoe kan het beter hoe kan ik meer...En hoe speel ik de game met veel spel plezier en voldoening naar wat ik zelf wil.
Kzou zeggen keuzes maken.Er zullen altijd verschillende paden zijn die je kan bewandelen maar in men eigen spelomgeving in EvE of zover ik EvE ken is iskies maken een makkie ik hoef gewoon maar te scheppen met een grote shop en ik kan verder.Het ligt er gewoon dus ja.Je voelt dan gewoon anderen denken van daar heb je er weer eentje.Zelf bezit ik ongeveer 40 a 50 T2 cruisers en 30 Battleships met volledige gear plus een T2 stock van 20 K cargo.Ik gebruik ook altijd een full set inplants (10 stuks) kga wel niet hoger dan standards omwille ik wel eens makkelijk gepod word in pvp.Kheb een revelation en 3 archons .Binnen een maand zal ik 5 archons klaar hebben voor verkoop.En echt ga zo maar door er komt geen einde aan ook heb ik een berg capital bpo's .Faction mods begint vrij normaal te worden op men pvp schepen omdat ik geen weg meer weet met al die iskies ik verkoop dat spul gewoon weg niet meer.Enfin uitdagingen genoeg in EvE daar niet van dus ga ik gewoon voor een Mothership.Een gemiddelde member in B-S heeft billions op zen wallet en ik ben er vrij zeker van dat meer dan de helft van corp meer verdient dan eenders welke andere ned / vl corp in totaal.

Mischien een best een arrogant verhaaltje voor sommige maar alles in EvE draait rond keuzes maken in wat je wil doen met welke mensen en hun doelen in EvE.Als iskies maken niet werkt voor jezelf in combinatie met spelplezier en alles wat daarmee te maken heeft tja kijk dan hoef je ook niet te gaan klagen.Iedereen en das net het toffe in eve kan zijn unieke weg bewandelen hoe zijn spel te spelen en alles draait rond fun !!!

Zelf geloof ik erin dat een goed draaiende corp waarin de mensen leute en fun hebben en ook een beetje op niveau willen gamen je de mogelijkheid zowiezo bied om billions op je wallet te hebben , slim aanpakken die hap.
OfflineView user's profileSend private messageSend e-mail
Dhrazul
‍

Race: Amarr
Corporation: Black Sun

netherlands.gif

PostPosted: 03.08.2007, 11:09 Reply with quoteBack to top

je kan ook Black Mirror lief aankijken Razz

sandshark
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 03.08.2007, 11:37 Reply with quoteBack to top

Haha let's try In Love
nope nog geen donaties Laughing

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Tresher
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 03.08.2007, 12:24 Reply with quoteBack to top

De vraag is dan natuurlijk wat je met al die biljoenen bent.

Het is één ding om zoveel isk te hebben, het is een ander om het te gebruiken.
Ik ken zo nog mensen met 300bill op hun wallet, maar die er niks mee doen en soms zelfs gewoon gierig zijn.

Een member van men corp heeft zo'n hoop isk, maar die kan absoluut niet pvpen. Daar wordt nu wel aan gewerkt uiteraard. En af en toe ligt er eens een nieuwe curse in men hangar ofzo. Smile

Ik heb zelf nogal een gat in men wallet. Ik had 2 dagen gelden 1,5bill. Nu net 2 ishtars, 5 deimos en nog wat schepen gekocht. Daar kan ik dan weer een paar weken mee pvpen voor ik weer arm ben. Razz
Tara
‍

belgium.gif

PostPosted: 03.08.2007, 19:29 Reply with quoteBack to top

Denk wel dat Black Mirror een beetje overdrijft. Ik geraak persoonlijk bijna nooit meer over de 500M op mijn wallet. En faction spawns zie ik ook zelden tot nooit meer.
Paar shipkes kopen met fitting en ben weer blut voor een eind... Sad
lubricator
‍

netherlands.gif

PostPosted: 08.08.2007, 14:25 Reply with quoteBack to top

[quote="sandshark"]Je vind officer spawns enkel in 0.0, er is maar een kleine kans dat je een officer tegenkomt.
Faction spawns kom je daarintegen regelmatiger tegen. Zo had ik onlangs geluk met een Dread Guristas Control Tower Blueprint, waarmee ik een smak geld mee heb verdient.

Waar vond je die Faction Spawn? Zitten die ook verborgen in 0.0 asteroid belts ?
Waren die moeilijk te verslaan? Deed je dat solo?
flashfreak
‍

Alliance: Executive Outcomes

belgium.gif

PostPosted: 08.08.2007, 16:40 Reply with quoteBack to top

Faction Spawns zitten in:
Asteroid Belts
Exploration
Zijn iets moeilijker wegens de grotere hoeveelheid extre NPC-schepen die erbij zijn (meestal 6-7) waardoor je een iets sterkere tank moet hebben.
Verder zijn de vrij eenvoudig te solo'en

OfflineView user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's website
Tresher
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 08.08.2007, 19:23 Reply with quoteBack to top

Gewone faction spawns, de commanders (Shadow serp, true sansha, dread guristas, ...) zijn normale spawns. De commanders zelf zijn even gemakkelijk neer te halen als de normale npc's waarop ze gebaseerd zijn.

De officer spawns hebben 6-8 schepen en zijn idd iets moeilijker.

Als je een van deze tegenkomt, schiet dan altijd eerst de commander of officer neer. Als je eerst met zijn support begint gaat hij lopen. (Hij verdwijnt gewoon.)
lubricator
‍

netherlands.gif

PostPosted: 12.08.2007, 12:35 Reply with quoteBack to top

Bedankt , dat is goed om te weten ,

Nou....dan wil ik toch hier serieus naar op zoek gaan ,
maar ik moet nog even wachten tot mijn skills klaar zijn zodat ik een
Cloaking Device kan gebruiken .
Als ik bezig ben in een asteroid belt en er verschijnen een paar pirats in frigates wil ik het er wel op wagen
maar eentje in een battleship zeer waarschijnlijk met tech2 wapens
, dan wil ik toch liever zo snel mogelijk in cloack hoor Razz
(slechte ervaring gehad met een raven , ik had maar net zijn shield voordat ik
explodeerde Crying or Very Sad )
Dus met zo,n cloacking device kan ik dan PvP (die ik niet ziet zitten) vermijden
hoop ik .

Bijvoorbeeld : Ik zit in een asteroid belt in 0.0 , heb 2 NPC battleships gelocked en ben hiermee bezig , maar op dat moment verschijnen
er 4 pirats en die willen mij natuurlijk zo snel mogelijk scramblen en vernietigen,
kan ik dan in cloack te gaan? of moet ik eerst mijn targets unlocken?
lubricator
‍

netherlands.gif

PostPosted: 12.08.2007, 13:47 Reply with quoteBack to top

Antwoord al gevonden , alle forums even goed doorgelezen ,

"Je cloaking device kan niet activeren als er actieve locks zijn op jou"

oke...jammer, zo in dat geval gebruik ik dan mijn quad lif fueled booster rockets

en ga dan in warp.

Kan je wel scannen als je gecloacked bent?
Tresher
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 14.08.2007, 17:49 Reply with quoteBack to top

Je kan scannen met cloak aan.

Oh, en pas een beetje op met die mwd als je in warp wil.
Zorg er altijd voor dat je schip aligned is naar waar je wil warpen voor je die mwd aanzet. Anders kan het wel eens heeeel lang duren voor je schip in warp gaat. Zo ben ik zelfs al een paar inti's kwijtgeraakt. Razz
quatrE
‍

blank.gif

PostPosted: 25.08.2007, 11:16 Reply with quoteBack to top

« Tresher » wrote:
Je kan scannen met cloak aan.

Oh, en pas een beetje op met die mwd als je in warp wil.
Zorg er altijd voor dat je schip aligned is naar waar je wil warpen voor je die mwd aanzet. Anders kan het wel eens heeeel lang duren voor je schip in warp gaat. Zo ben ik zelfs al een paar inti's kwijtgeraakt. Razz

lag + 180graden draaien = mijn eerste verloren schip ._.

netherlands.gif

PostPosted: 30.08.2007, 15:28 Reply with quoteBack to top

Heb toch redelijk snel wat gevonden , gebruikte een gravimetric comb probe in
UTK5-5 , en deze vond een object . dus ik warp er naartoe
Omdat ik een gravimetric probe gebruikte had ik een verborgen asteroidbeld verwacht , maar het was een bizar grote energie bol/shield met een paar structures erin en wat schepen geloof ik , dat was niet echt duidelijk , werd ook niet aangegeven op mijn display .
Het werd goed beveiligd , te goed eigenlijk voor in mijn uppie waarschijnlijk,
Dus na een tijdje wou ik wegwarpen en dat ging niet , ook niet toen ik mijn afstand verlengde .
Volgende keer toch maar een warpcore stabilizer (hoehetdatookalweer) fitten
Ik fitte dat ding niet omdat dan je targetting range met 50 % word verminderd
dat is zwaar kut , maarja devolgende keer fit ik er eentje ,
Maaar niet huilen , maar goed dat je je schip goed kan verzekeren in Eve .

Wat was dat voor een bol die die probe had gevonden ???

Ok volgende keer eerst die beveiligers weer proberen af te knallen , maar daarna?
De objecten in de bol kon ik niet locken , dan moet je zeker eerst de bol vernietigen , is dat te doen in je eentje ? zonder tech 2 turrets?
flashfreak
‍

belgium.gif

PostPosted: 30.08.2007, 15:58 Reply with quoteBack to top

uh, ik denk dat je een POS hebt gevonden....
Alle, kwenie, mr je beschrijving lijkt vrij veel op een POS...

lubricator
‍

netherlands.gif

PostPosted: 30.08.2007, 16:26 Reply with quoteBack to top

Shit!!!....dat moet het geweest zijn ! ik snapte er geen reet van ,
er blinkte wel wat "off line" dingetjes in de bol , wtf is that ?? dacht ik nog.
En ik maar knallen daarzo. dan heb ik nog geluk gehad dat ik niet gepod killed ben en al mijn implants nog heb. haha.
Tresher
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 30.08.2007, 16:51 Reply with quoteBack to top

UTKS?

Das niet zover van waar ik leef. Razz
flashfreak
‍

belgium.gif

PostPosted: 30.08.2007, 17:50 Reply with quoteBack to top

Yup, da was ne POS allright xD

shapeshifter
‍

indonesia.gif

PostPosted: 17.09.2008, 08:59 Reply with quoteBack to top

« Black Mirror » wrote:
Billions hebben op je wallet is naar mijn mening in eve iets standaards geworden. Toch herken ik vaak het soort spelers met veel ongeloof hoe anderen het doen.En ze hebben veelal gelijk, velen scheppen maar al te graag op doe ik zelf ook wel eens graag omdat ik het gewoon niet kan laten als je sommige dingen leest.

Maar ik begrijp, je denkt altijd maar hoe kan het beter hoe kan ik meer...En hoe speel ik de game met veel spel plezier en voldoening naar wat ik zelf wil.
Kzou zeggen keuzes maken.Er zullen altijd verschillende paden zijn die je kan bewandelen maar in men eigen spelomgeving in EvE of zover ik EvE ken is iskies maken een makkie ik hoef gewoon maar te scheppen met een grote shop en ik kan verder.Het ligt er gewoon dus ja.Je voelt dan gewoon anderen denken van daar heb je er weer eentje.Zelf bezit ik ongeveer 40 a 50 T2 cruisers en 30 Battleships met volledige gear plus een T2 stock van 20 K cargo.Ik gebruik ook altijd een full set inplants (10 stuks) kga wel niet hoger dan standards omwille ik wel eens makkelijk gepod word in pvp.Kheb een revelation en 3 archons .Binnen een maand zal ik 5 archons klaar hebben voor verkoop.En echt ga zo maar door er komt geen einde aan ook heb ik een berg capital bpo's .Faction mods begint vrij normaal te worden op men pvp schepen omdat ik geen weg meer weet met al die iskies ik verkoop dat spul gewoon weg niet meer.Enfin uitdagingen genoeg in EvE daar niet van dus ga ik gewoon voor een Mothership.Een gemiddelde member in B-S heeft billions op zen wallet en ik ben er vrij zeker van dat meer dan de helft van corp meer verdient dan eenders welke andere ned / vl corp in totaal.

Mischien een best een arrogant verhaaltje voor sommige maar alles in EvE draait rond keuzes maken in wat je wil doen met welke mensen en hun doelen in EvE.Als iskies maken niet werkt voor jezelf in combinatie met spelplezier en alles wat daarmee te maken heeft tja kijk dan hoef je ook niet te gaan klagen.Iedereen en das net het toffe in eve kan zijn unieke weg bewandelen hoe zijn spel te spelen en alles draait rond fun !!!

Zelf geloof ik erin dat een goed draaiende corp waarin de mensen leute en fun hebben en ook een beetje op niveau willen gamen je de mogelijkheid zowiezo bied om billions op je wallet te hebben , slim aanpakken die hap.

ALLEJEZUS!!!! Dat is wel heel krankzinning exteem waanzinnig !!!! 30 fully fitted battleships ?! Black Mirror ik heb wel duizend vragen , dit gaat te zo ver bizar.
maar een paar vragen dan oke ?
1 speel jij Eve elke dag minsten 10 uur ?

2 Ben jij ( ik ga niet slijmen anders zou ik U zeggen ) al sinds 2003 erbij in de wereld van Eve?

3 Belangrijkste vraag : hoe deed jij het de eerste jaar in Eve ? , ben je toen jezelf gaan specializeren in trade ? ben je toen snel bij een corps gegaan het eerste jaar ?
bij wat voor en corps heb je toen de meeste isk,s verdiend in je eerste jaar ?
was dat een mijningcorps of een industriecorps? of ben je al snel gaan PVP,en ?

4 Wat moet je in godnaam met zoveel battleships?

5 Biljoenen isk op je wallet hebben is iets standaard geworden in Eve? heeft iedereen dan tech 2 blueprints ? Ik snap er geen reet van ... Shit volgens mij ben ik gewoon te stom voor Eve misschien kan ik maar beter space invaders gaan spelen . Sad

6 Waarom ben je geen familie van mij ?

7 Waar heb je heb meeste verdient in je Eve carriere ? missions ? building ? trade? bounties ?

8 Wil je 1 van je geheimen verklappen op dit forum ?

9 Hoeveel kills heb je op je naam ?

10 Wanneer ben je zelf voor het laatst vernietigd ?

11 Heb je welleens met Pvp in je eentje meerdere tegenstanders vernietigd??

Oke ik hou op ,maar ik heb er nog een paar duizend hoor Smile
OfflineView user's profileSend private messageSend e-mail
Yared
‍

Corporation: [V3COM]

netherlands.gif

PostPosted: 17.09.2008, 11:25 Reply with quoteBack to top

LOL, mss moet je bm eens bellen en met je CU2 vragenlijstje naar zo'n Antwerpse pubmeet gaan meneer de journalist .

Ik heb alvast fotootje van BM gevonden op Google voor je interview:

INGAME CHANNEL: V3SPA
V3COM Twitter
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerICQ Number
Guest

PostPosted: 17.09.2008, 16:30 Reply with quoteBack to top

lijkt mij eerder dat sommigen'' hun isk'tjes niet eerlijk verdienen maar eerder inkoopt via $pegeltjes vanuit het echte leven.

Last edited by Guest on 20.09.2008, 13:31; edited 1 time in total
RiotRick
‍

Corporation: Red Federation
Alliance: RvB - RED Federation

netherlands.gif

PostPosted: 17.09.2008, 17:30 Reply with quoteBack to top

Fotootje klopt uiteraard niet. Dit is de echte BM:

AKA Mobutu Smile

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.