EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Megathron fitting

Post new topicReply to topic
Author Message
Sethi
‍

blank.gif

PostPosted: 06.06.2006, 15:24 Reply with quoteBack to top

ok, I heb de meeste skills voor T2 rommel nog niet, dus heb ik alles in T1 moeten nemen, hier gaat ie

High Slots (Cool:

5x Modal Mega Electron Particle Accelerator
3x Heavy 'Diminishing' Power System Drain

Med slots (4):

1x Quad Lif-Fueled I Booster Rocket
1x J5B Phased Prototype Warp Inhibitor I
1x Heavy F-RX Prototype I Capacitor Boost
1x x5 Prototype I Engine Enervator

low slots (7):

3x 1600mm Reinforced Crystalline Carbonide Plates I
1x N-Type Explosive Hardener I
1x N-Type Thermic Hardener I
1x N-Type Kinetic Hardener I
1x Large 'Accomodation' Vestment Reconstructer I

ik wil nog een 2e LAR fitten en dan 1 plate verwijderen, maar ben engineering 5 nu aan het doen dus, gaat nog ff duren...

maar wat denken jullie ervan? slecht? of kan er mee door? hehe

bedankt voor alle raad op voorhand! =)
OfflineView user's profileSend private message
sandshark
Admin
Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 06.06.2006, 15:28 Reply with quoteBack to top

Kan er zeker mee door imho, je gaat mooi wat armor hebben en nasty zijn met al die NOSsen Shocked

Eventueel later die electrons vervangen door T2's of ions...
Misschien is het ook wel handig een magnetic field stab te steken in 1 van je lowslots.

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Tresher
Admin
Admin<br>

Corporation: Pandemic Legion

belgium.gif

PostPosted: 06.06.2006, 15:39 Reply with quoteBack to top

Hmm, gaat dat allemaal fitten? :p

Paar opmerkingen:

- 3 plates geven je heel veel armor, maar ook heel veel mass. Daardoor ga je een stuk trager accelereren, en je moet toch zo snel mogelijk bij je target komen vanwege de blasters. Rolled Tungsten plates zijn trouwens beter.

- Als je electrons fit, ga je onrechtstreeks ook voor meer uithoudingsvermogen aangezien die electrons niet zo veel damage doen. (In vergelijking met ions en neutrons) Daarom zou ik zeker een 2e repairer fitten.

- 3 nos zijn niet echt nodig. Met 2 kan je de meeste andere battleships wel counteren (Daarmee bedoel ik dat veel andere bs standaard nos fitten tegenwoordig, zoals raven, tempest, domi, ...) Daarbij komt dat je cap injector jou van cap voorziet, je hangt dus niet af van die nos.

Ik heb bijvoorbeeld in men lowslots 2 LAR's, 1 1600mm plate, 3 hardeners en een Energized adaptive nano II.

Kijk trouwens ook eens naar de prijzen van je modules voor je ervan begint te dromen. wink
OfflineView user's profileSend private messageMSN MessengerSkype Name
SirSmokeVeryMuch
‍

belgium.gif

PostPosted: 06.06.2006, 15:42 Reply with quoteBack to top

ik veronderstel dat het de bedoeling is om lvl4 missies te runnen?
definetly 2LARs dan (accomo's work fine for me) 'k ben ook geen voorstander van plates, is niet zoals met shield dat die dan in princiepe sneller rechargen/meer dmg per min. aankunnen, maar zo werkt het niet met plates, plates geven u gewoon uitstel van executie... but that's just my humble oppinion wink

ik neem voor LVL4 te tanken het volgende:

Dominix

4x 350mm
2x 250mm

1x named webber
4x T2 cap rechargers

2x Large Accomodation Armor rep
5x active hardners (welke dmg is afhankelijk van de missie)

Er zijn namelijk genoeg LVL4 missies waar je maar 2 dmg types bij hebt dan zie je enkel nog naar wat ze het meeste doen (per sec, en dit kan je allemaal checken op www.eveinfo.com)

PS: als dit een PVP setup is, just don't ask, I hate PVP :p

ahja klein detail, die domi is een TANK die kan geen LVL4 BS afknallen (alleen) daarvoor heb ik nog een Raven Very Happy (2nd account)

Greetz,
Smoke
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
sandshark
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 06.06.2006, 15:45 Reply with quoteBack to top

SirSmokeVeryMuch, fit jij een scram voor lvl4's? Razz
Ik denk eerder dat ie voor pvp bedoeld is...

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Beautifull Death
‍

netherlands.gif

PostPosted: 06.06.2006, 15:55 Reply with quoteBack to top

Ik weet niet zoveel van BS en PvP tegelijk, zal wel anders gaan dan met Frigs/Cruisers etc. Maar een scrambler? Scrambler lijkt me eigenlijk een must Twisted Evil.

Al die hardeners lijken me wel goed, maar ik zou dus inderdaad die Rolled Tungsten plates nemen (2x) en dan nog 2x LAR. Kan je heel wat tanken Wink.

En die NOSs, als je iets als een Frig/Cruiser/BC tegen komt is zijn cap in no-time leeg, en mocht hij een of twee NOSs hebben counter je hem inderdaad netjes. Tja... Ik weet niet of 3 nou echt nodig is. Doe dan een Smartbomb ofzo tegen drones, of een rocket launcher of whatever je wilt (ja, NOS kan dus ook, maar ik denk dat ik iets anders had genomen Wink).
SirSmokeVeryMuch
‍

belgium.gif

PostPosted: 06.06.2006, 16:00 Reply with quoteBack to top

ja shark hoe gaat gij anders de scramblers afschieten met 2 BSen (en bol af me small drones webben en ogres derop ja :p)
Tresher
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 06.06.2006, 16:00 Reply with quoteBack to top

Smartbomb is absoluut niet aan te raden. In de meeste gevallen zal je zelf drones gebruiken, en aangezien je met blasters close range gaat blaas je je eigen drones mee op. Daarbij komt dat een smartbomb veel cap verbruikt in vergelijking met de damage die je doet.

En ik geef maar raad over pvp he, niet over missies.

Nogmaals over die plates: Je moet er rekening mee houden dat resistances ervoor zorgen dat je minder damage moet repairen. Veel armor hebben is leuk, maar zonder resists is dat zo weg. Het hangt er natuurlijk vanaf wat je zelf wil.
sandshark
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 06.06.2006, 16:07 Reply with quoteBack to top

/me remembers smartbombs op de testserver in zn moros...
Tresher ook nog denk ik
Twisted Evil podkill :lazer:

PHP
SirSmokeVeryMuch
‍

belgium.gif

PostPosted: 06.06.2006, 16:28 Reply with quoteBack to top

en de échte clue is eigenlijk, met goeie skills en fitting kan je 1 LAR laten draaien, 2 LAR's constant laten draaien is zo goed als onmogelijk (behalve op een morros ofzo :p)
dus 1 LAR met de helft van de dmg (hardners) en 2 LARS die ge toch niet kunt laten draaien (wel tot uw cap leeg is natuurlijk, wat 30 sec duurd ofzo)
Sethi
‍

blank.gif

PostPosted: 06.06.2006, 17:08 Reply with quoteBack to top

eigenlijk zou ik de 2 LARs redelijk lang kunnen laten draaien. Ik heb cap booster charges 800 bij, die cancelen de activeringskost van beide LAR. en de 3 nos is om de rest gaande te houden of om andere nos tegen te gaan.
Tresher
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 06.06.2006, 18:43 Reply with quoteBack to top

Ik ga nog maar eens aannemen dat het hier om pvp gaat.

Dan moeten die 2 LAr's niet onbeperkt draaien. Cap booster met 800 charges zorgt ervoor dat je die 2 Lar's, je guns en soms je mwd lang genoeg kan laten draaien. Meestal zijn jij of de hostiles al dood voor je zonder boosters zit.
batalion
‍

belgium.gif

PostPosted: 11.09.2006, 12:11 Reply with quoteBack to top

Ik gebruik een passive/active shadow tank met 2 x 1600mm rolled thungsten plates, en een tech2 raven kan de tank niet breken, alle resists zijn boven de 63% met 15k armor HP(lang leve shadow \o/), ik kom toe met 1 LAR(shadow of corse)
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's website
Mi Lai
‍

netherlands.gif

PostPosted: 14.09.2006, 21:14 Reply with quoteBack to top

Vergeef me mijn noobness, maar je Propulsion ding is een MWD neem ik aan? Zo ja, lijkt me een interessante fitting. Wel oppassen met een goede Pest piloot, aangezien die allicht buiten je range zal blijven.
MrBramme
‍

belgium.gif

PostPosted: 13.05.2007, 13:23 Reply with quoteBack to top

wat denken jullie over deze? (PvE setup)

High's: 5* 425mm carbine railgun I [Antimatter charges]
1* missile bay [Defender I]
1* Tractor beam
1* Salvager

Med's: 2* Eutectic I capacitor charge array
1* Heavy tapered capacitor infusion [Cap booster 800]
1* Alumel wired sensor augmentation

Low's: 2* large 'accomodation' vestment reconstruction
3* Armor hardeners
1* Beta reactor controll: capacitor power relay
1* DC II

der is nog veel werk aan maar dit is een ruwe eerste schets. Speel met het idee om 1 LAR te vervangen met een tech II med repper om dan die defenders te vervangen met torpedoes ofwel nog een rail. en dan ook ofwel de DC II ofwel de cap power relay te vervangen door een stabber voor die rails...
en rigs weet ik nog niet, speel ermee om weer eens auxillary nano-pumps en Nanobot accelerators te zetten om nog beter te tanken.

owjah, ik gebruik drones tegen frig's, daarom dat ik rails verkies boven blasters.

Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 13.05.2007, 22:22 Reply with quoteBack to top

Voor welk level missies?

Lvl3, gebruik een dominix.

Lvl4, gebruik een dominix. Razz

Megathron is niet zo goed in missies. Zeker niet als je maar 5 guns fit, tenzij je er echt wel 7 nodig hebt. (In lvl4 missies dan toch.)

Voor lvl3's zou ik eerder 350mm's fitten, of misschien zelfs 250mm's (Ja, medium guns.)

Kan je niet veel meer zeggen, want als ik al eens missies doe, zijn het lvl4's in een raven. Heb ooit wel lvl3's gedaan in een mega, en dat was met medium guns.
Embarassed
MrBramme
‍

belgium.gif

PostPosted: 14.05.2007, 07:46 Reply with quoteBack to top

ik gebruikte men domi voor lvl III, enkel offensief met tech II drones terwijl ik meteen de missie salvage ook aangezien ze toch niet door men tank geraken Smile
voor lvl IV verkies ik toch een megathron hoor, heb wel niet de setting die hierboven staat, maar een die zelfs nog iets minder offensief is... maar dat is enkel omdat hij zich bewezen heeft als een echte bulldozer :p

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.