EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Fitting Hurricane

Post new topicReply to topic
Author Message
Orin'n
‍

belgium.gif

PostPosted: 16.02.2007, 17:25 Reply with quoteBack to top

hey zeg kunnen jullie me helpen ... ik heb net een hurricane aangekocht na lang sparen (yezz !!) ... ik zou zeker wat tips kunnen gebruiken om het te equipen ... het is voornamelijk voor PvP .... help

grtz
OfflineView user's profileSend private message
sandshark
Admin
Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 17.02.2007, 05:00 Reply with quoteBack to top

Als je er zo lang voor hebt moeten sparen...
Zou je er dan wel mee pvp-en?

/me kijkt naar het gezegde op de muur: "Don't fly ships you can't afford to loose"

Peroonlijk ken ik niet veel van minmatar dus dat ga ik aan iemand anders overlaten...

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Orin'n
‍

belgium.gif

PostPosted: 17.02.2007, 11:31 Reply with quoteBack to top

maar dan moet ik nix doen he ... iedereen zal wel eens lang moeten sparen hebben ... ik veronderstel dat dit een dik schip is waar ik mee kan kicken ... eventueel ook voor pirates ... mss op die manier een vooraadje ISK'jes opbouwen

grtz
Tara
‍

belgium.gif

PostPosted: 17.02.2007, 12:42 Reply with quoteBack to top

Kzou zeggen, leer eerst doeltreffend de Rupture vliegen in pvp. En stap dan eventueel later over naar de Hurricane.
flashfreak
‍

Alliance: Executive Outcomes

belgium.gif

PostPosted: 17.02.2007, 13:03 Reply with quoteBack to top

is idd vrij dom om je eerste schip te wasten aan pvp, doe wat missies etc, bouw wat iskies op

OfflineView user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's website
sandshark
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 17.02.2007, 14:54 Reply with quoteBack to top

« Orin'n » wrote:
maar dan moet ik nix doen he ... iedereen zal wel eens lang moeten sparen hebben ... ik veronderstel dat dit een dik schip is waar ik mee kan kicken ... eventueel ook voor pirates ... mss op die manier een vooraadje ISK'jes opbouwen

grtz

Geen probleem hoor, als je bereid bent om m te verliezen...

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Orin'n
‍

belgium.gif

PostPosted: 17.02.2007, 18:54 Reply with quoteBack to top

ok op dat vlak ben ik dan overtuigd ... maar vertel dan eens hoe iedereen dan zoveel geld heeft en er aan geraakt aléja ik tast zowa in het duister ... rupture is dat ook een dik schip ? geschikt voor de lagere regionen ?
mss een paar setupjes voor de rupture ik heb al een buy order geplaatst bij m'n corp ... vriendelijke groeten
Tara
‍

belgium.gif

PostPosted: 17.02.2007, 19:54 Reply with quoteBack to top

De Hurricane is eigenlijk hetzelfde als de Rupture, maar gewoon een klasse hoger. Als je weet hoe je een Rupture moet vliegen, dan ga je ook weten hoe je een Hurricane moet vliegen. En een Rupture is veel goedkoper! wink
sandshark
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 17.02.2007, 21:46 Reply with quoteBack to top

De meesten verdienen hun geld denk ik door te rathunten in 0.0... of daar te minen.

PHP
horad
‍

belgium.gif

PostPosted: 18.02.2007, 12:49 Reply with quoteBack to top

missies brengt ook aardig wat op (niet zoveel als 0.0 weliswaar). De lvl1 en lvl2 duren even maar vanaf lvl3 is dat al niet mis.
Jukio
‍

Race: Gallente Minmatar Caldari traitor
Corporation: The Executives
Alliance: IT

belgium.gif

PostPosted: 19.02.2007, 12:45 Reply with quoteBack to top

Speed fitten en close range wtfpwnage (PvP easy mode imho) is FOTM in eve Smile

OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's website
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.