EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

agent levels

Post new topicReply to topic
Author Message
MrBramme
‍

belgium.gif

PostPosted: 06.02.2007, 12:34 Reply with quoteBack to top

ik weet hoe dit werkt (missies doen, standing krijgen, nieuwe levels beschikbaar) maar men vraag is: als ik missies doe voor vb gallente federation navy. en dus die standing gaat omhoog, gaan er dan enkel level II agents beschikbaar worden voor het navy of ook andere corps?
ik heb missies namelijk links laten liggen in het begin en nu vlieg ik door level I missies met men brutix alsof het niets is :-D gewoon invliegen, smartbomb gebruiken, mission completed Razz
en nog een ondergestelde vraag: ik heb nu specifiek federation navy gekozen omdat ik graag faction schepen zou krijgen (ik begrijp wel dat dat niet in lvl I zal zijn wink ), is dit een juiste redenering? of geven alle corps van gallente faction schepen weg?
en nog een ondergestelde vraag (ik ben weer goed bezig :-p ) : enige tips/hints in het algemeen? (fitting van men brutix, keuze van divisions, ...)

THX
OfflineView user's profileSend private message
sandshark
Admin
Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 06.02.2007, 14:13 Reply with quoteBack to top

Federation navy geeft Navy issue megathrons, en die zijn echt wel nice...

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
MrBramme
‍

belgium.gif

PostPosted: 08.02.2007, 11:03 Reply with quoteBack to top

heb gisterenavond de missie "human cattle" gedaan voor gallente. dat was mega raar op een gegeven moment: er waren 2 elite frig's waar men railguns geen grip op kregen (90% miste en de rest schrampte enkel). en het heeft niets te maken met snel bewegende doelen want ikhad ze gewebbed ...

belgium.gif

PostPosted: 08.02.2007, 12:51 Reply with quoteBack to top

gebruik eens een dual webber.
HoMecoRe
‍

belgium.gif

PostPosted: 09.02.2007, 13:47 Reply with quoteBack to top

« MrBramme » wrote:
ik weet hoe dit werkt (missies doen, standing krijgen, nieuwe levels beschikbaar) maar men vraag is: als ik missies doe voor vb gallente federation navy. en dus die standing gaat omhoog, gaan er dan enkel level II agents beschikbaar worden voor het navy of ook andere corps?
ik heb missies namelijk links laten liggen in het begin en nu vlieg ik door level I missies met men brutix alsof het niets is :-D gewoon invliegen, smartbomb gebruiken, mission completed Razz
en nog een ondergestelde vraag: ik heb nu specifiek federation navy gekozen omdat ik graag faction schepen zou krijgen (ik begrijp wel dat dat niet in lvl I zal zijn wink ), is dit een juiste redenering? of geven alle corps van gallente faction schepen weg?
en nog een ondergestelde vraag (ik ben weer goed bezig :-p ) : enige tips/hints in het algemeen? (fitting van men brutix, keuze van divisions, ...)

THX

Standing werkt per faction en daarnaast ook per corporation. Voor bepaalde agenten moet je dus ook faction standing hebben. Maar als je lvl 2 agents krijgt bijvoorbeeld, zal dit meestal alleen voor de corp waarvoor je werkt zijn. Het kan wel zijn dat je door je faction standing al aan lvl 2 agents van andere corps kan, vermoed ik. Federation navy geeft inderdaad faction ships. Maar het aantal LP dat je daarvoor nodig hebt zal je pas halen met (véél) lvl 4 missies. Dus dat duurt nog wel enkele maandjes. Smile
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's website
HoMecoRe
‍

belgium.gif

PostPosted: 09.02.2007, 13:50 Reply with quoteBack to top

ps: als je de lucratieve toer op wil, kan je eventueel overwegen om al cosmos missions te gaan doen. Die geven speciale bpc's en items weg, maar je hebt wel telkens maar één kans. Eens je met de agent praat, moet je zijn missie dus binnen de 2 weken afgehandeld hebben. (Je kan 1 week wachten tot je accept en dan nog es een week om de missie af te werken).
horad
‍

belgium.gif

PostPosted: 09.02.2007, 20:17 Reply with quoteBack to top

Zo te horen is Mrbramme nog niet te lang bezig en die cosmos missies zijn niet altijd even gemakkelijk, toch zeker niet vanaf lvl 3.
Als je ze toch doet, zorg dat je met een stevig groepje die zowel stevig kan tanken, serieuze damage en support kan geven.
MrBramme
‍

belgium.gif

PostPosted: 13.02.2007, 17:15 Reply with quoteBack to top

jah, cosmos is nog niet echt in mijn klasse :p ben al tot 0.1 gegaan maar dat bleef ook bij wegwarpen bij het eerste teken van problemen. alleszins bedankt voor de info :-)

belgium.gif

PostPosted: 13.02.2007, 20:33 Reply with quoteBack to top

Er zijn ook heel doenbare lvl 1 en lvl 2 cosmos missions in 0.5, dus veilige, systemen. Maar je moet natuurlijk wel kunnen inschatten of je ze aankan. Als je elke lvl 2 missie vlotjes kan, mag je ook zeker al es een shotje wagen op zo'n cosmos lvl 1.
MrBramme
‍

belgium.gif

PostPosted: 13.02.2007, 23:34 Reply with quoteBack to top

lvl 2 missies zijn soms makkelijk, soms al wat moeilijker ... dus denk toch nog eventjes te trainen :p ben namelijk hoofdzakelijk miner/trader dus heb wel de basics voor combat maar niet meer (momenteel) :-) na men modulated strip miner II gaat er terug wat combat skill worden getraint

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.