EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Prijsveranderingen na revelations?

Post new topicReply to topic
Author Message
HoMecoRe
‍

belgium.gif

PostPosted: 17.12.2006, 18:39 Reply with quoteBack to top

Ahoy!

Ik speel al een tijdje niet meer, maar ik schik na de examens misschien wel een comback te maken. Hoe zit het ondertussen met de prijzen van de HAC's? Ik hoopte altijd stiekem dat Kali daar iets aan zou veranderen, maar ik ben niet blijven spelen tot Kali, dus: tell meh!
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's website
Tresher
Admin
Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: Pandemic Legion

belgium.gif

PostPosted: 17.12.2006, 19:01 Reply with quoteBack to top

Er is eigenlijk nog niet zoveel veranderd denk ik.

Alleen deimos is goedkoper geworden, pech voor mij want ik was vergeten hem voor revelations ter verkopen. Razz

Maar volgens mij moet invention nog op gang komen, en naargelang wat ik tot nu toe heb gehoord werkt het niet zo goed. Ik kan me natuurlijk totaal vergissen, het enige wat ik doe is pvp.

De mineral prices zijn ook gestegen, maar dat is normaal want iedereen weel die nieuwe schepen bouwen/vliegen.
OfflineView user's profileSend private messageMSN MessengerSkype Name
redrevenge
‍

belgium.gif

PostPosted: 18.12.2006, 00:19 Reply with quoteBack to top

Ravens zijn wat omhoog gegaan. Voor de rest weet ik het niet echt.

Race: Amarr
Corporation: Black Sun

netherlands.gif

PostPosted: 18.12.2006, 08:20 Reply with quoteBack to top

Minmatar is nog steeds de underdog Razz

OfflineView user's profileSend private message
Beautifull Death
‍

netherlands.gif

PostPosted: 19.12.2006, 07:19 Reply with quoteBack to top

Er zijn al een paar rigs op de markt, niet bepaald goedkoop Rolling Eyes. HAC's, en dan voornamelijk de duurdere, zijn zo'n beetje het zelfde gebleven. Volgens mij zijn er wel een paar faction items goedkoper geworden, of ze vallen nu eens een keer op met dat contract system gedoe Razz. DG Multi ECm voor 10M en zo'n beetje 11K DG faction ammo van allerlei maten voor 1.1M en SS EANM voor 1M... Ik vind het best.
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
flashfreak
‍

Corporation: LFC
Alliance: Executive Outcomes

belgium.gif

PostPosted: 19.12.2006, 13:25 Reply with quoteBack to top

Rigs zullen over een maand ferm droppen, de prijzen zijn atm zo hoog omdat geen kat precies weet wat ze moeten doen, en de resources moeten uit 0.0 komen (100+ mil is echt te veel)

OfflineView user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's website
Beautifull Death
‍

netherlands.gif

PostPosted: 19.12.2006, 14:10 Reply with quoteBack to top

Ja, ik weet het. Ik ben er wel heel erg in geintereseerd, maar je moet veel dingen afwegen, bv gebruik je dmg rigs en nano's of juist dmg mods en speed rigs etc. Ik wil er liever nog even op SiSi mee 'spelen' (omg, hoe fout klinkt dat heh). Probleem op SiSi is dat je allemaal van die sloebers hebt die dan met elkaar samenwerken Evil or Very Mad. Zie je twee Brutix, eentje approached (alle twee 50Km), denk je, ahy mooie test vs mijn Hurricane en dan blijkt die 2e Brutix rails en een shitload aan dampeners te hebben lol Crying or Very Sad.

En ga zo maar door Rolling Eyes. Niet dat dit iets met eventuele prijsveranderingen heeft te maken maarja Laughing.

Maar zover ik weet zijn er niet zo zeer echt prijzen veranderd. Wel van de Local Hull Expanders, zijn zo'n 8~10M naar beneden gegaan omdat er nu T2 Expanders zijn. Ook zijn er T2 Shield Boost Amps, maar zolang een faction SBA beter is zou ik niet in kunnen zien waarom die minder waard zouden moeten zijn. 36% (T2) vs 37.5% (Dread Guristas) is niet veel maar nog altijd iets. Ze liepen er vet over te zeiken dat die prijzen naar beneden zouden gaan lol. Nog niet veel van gemerkt.

Mocht je het hebben meegemaakt dat de Machariels zwaar in prijs stegen (waarschijnlijk omdat RA tijdelijk geen complexes deed), maar die zijn nu weer netjes rond de 500~600M ipv 1B Shocked.
Tresher
Admin
Admin<br>

Corporation: Pandemic Legion

belgium.gif

PostPosted: 19.12.2006, 16:43 Reply with quoteBack to top

Op Sisi moet je om 1v1's vragen, anders is het ganken of geganked worden.

En dat van die machariels, dat was volgens mij enkel en alleen omdat er veel mensen die bpc's zijn gaan kopen nadat de complexes waren aangepast. Gewoon uit schrik dat de prijs zou stijgen, terwijl het aanbod toch groot genoeg blijkt te zijn.
OfflineView user's profileSend private messageMSN MessengerSkype Name
Waut
‍

belgium.gif

PostPosted: 21.12.2006, 08:34 Reply with quoteBack to top

« Dhrazul » wrote:

Zou ik toch niet durven zeggen (toch niet in PvP in ieder geval).

Coming again to save the motherfucking day Yeah!
Beautifull Death
‍

netherlands.gif

PostPosted: 21.12.2006, 12:52 Reply with quoteBack to top

« Waut » wrote:
« Dhrazul » wrote:

Zou ik toch niet durven zeggen (toch niet in PvP in ieder geval).

Meh, Volgens mij is Gallente alsnog veel beter Sad. Vanmorgen was ik alleen in mijn Tempest, beetje zoeken voor een gank. Zie ik een neutral (die eigenlijk + zou moeten zijn maar wij zijn uit FLA dus moeten elke corp van een alliance + hebben). Maarja, ik scram die Bthron dus en zie aan de ticker dat hij dus + zou moeten zijn, ik verontschuldig me, maar hij locked en approached. Uit wat hij in local typte dacht ik dat het hem niks kon schelen en ik dact dat hij in blaster range wilde komen. Dus ik engage alsnog.

Toen zag ik wel in dat ik best wel dood ging en dus probeerde ik hem te tanken en van 8Km webbed naar de gate te komen. Scheelde 100m en toen zei mn schip pop Crying or Very Sad. Gelukkig wel de dag ervoor nog verzekerd, maar alsnog. Ik vond het zwaar kut, en dan te bedenken dat ik een ander soort tank had bedacht voor Minmatar, die had het nooit zolang uitgehouden (3 hardeners, 1600mm plate, DCU en repper). Maarja, ik heb het nou wel gehad met BS warfare, tijd voor Cruiser/BC sized warfare en ECM drones. Enigste manier om Gallente te killen denk ik zo Rolling Eyes. En uiteraard tijd om voor Gallente troep te trainen. Ik ben niet zo geintereseerd meer in BS's tbh. Het is alleen maar duur en je kan door een HAC al gekilled worden (zijn wel duurder maar veel beter in de meeste gevallen). Misschien later een Bthron of Pulse geddon, maar dat zie ik dan wel weer heh.

En uiteraard weer iets toegevoegd wat niet veel met prijzen te maken heeft... Ik ben slecht in on-topic Laughing.
Sokratesz
‍

Race: Caldari
Corporation: Rionnag Alba
Alliance: Triumvirate.

netherlands.gif

PostPosted: 10.01.2007, 22:59 Reply with quoteBack to top

T1 schepen zijn duurder geworden door de hogere mineral-prijzen (maar dat komt niet door revelations)

Bepaalde T2 schepen en mods zijn omlaag gegaan - veel named mods sterk omhoog door de verandering in attributes.

belgium.gif

PostPosted: 11.01.2007, 16:12 Reply with quoteBack to top

iedereen wil die tier 2 bc en tier3 battleschepen. De minerals die dingen nodig hebben, zijn vrij hoog. Dat betekent dat de vraag verhoogd
Voor miners is er geen update gedaan. Dus het aanbod blijft hetzelfde.
Conclusie verhoogde vraag maar aanbod blijft hetzelfde is verhoging in prijzen.
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.