EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

PvP - Jaguar

Post new topicReply to topic
Author Message
Beautifull Death
‍

netherlands.gif

PostPosted: 27.11.2006, 16:57 Reply with quoteBack to top

Eigenlijk was dit mijn 'secret' setup, maarja, kan mij het schelen.

High:
---
3x 250mm ArtillerY II

Medium:
---
1x Fleeting Propulsion Inhibitor
1x J5B Prototype Disruptor
1x Medium Shield Extender II (of best named)
1x Passive Kinetic Amplifier (best named)

Low:
---
3x PDS (moest named gebruiken om het te laten fitten, doe gewoon 3x Beta's wink )

Gebruik Quake en Tremor. Inty's op zowieso 30Km kan je raken met Tremor, ik weet niet of je ze nog kan tracken op 20Km, maar ik zou zowieso niet proberen direct op een Inty te komen, warp in op 60Km ofzo, allign een andere kant op. Als de Inty approached blijf gewoon schieten, als het niet veel uithaalt gewoon weg warpen voordat hij in scramble range is.

AF's daar en tegen gaan vrij snel dood, vooral Enyo's ghehe. Gebruik hiervoor Quake, web hem en houdt hem op 8~9Km, je arty's zullen snel door hem heen gaan en als hij blasters heeft (wat vaak het geval is) dan zal hij je niet eens kunnen raken (en dan nog heeft hij 1560hp shield met minimaal 59.5% resistances te verwerken met shit skills). Ishkurs probeer ik liever te ontwijken omdat die drones redelijk pijn doen, maar misschien dat je net iets sneller door hem heen zal gaan. En voor andere AF's, alles binnen 10Km is min of meer dood. Ik had een wrecking van 493.3 dmg ofzo op een Brutix lol. Maar je moet goed je targets kiezen, anders zal je denk ik zelf vaker dood gaan.

Nu wil ik wel eens een Rapier gaan vliegen Twisted Evil.
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
Hoder
‍

Corporation: 0utbreak

belgium.gif

PostPosted: 17.12.2006, 10:10 Reply with quoteBack to top

Iemand van mijn corp had een 700 dmg wrecking met dit beestje, wss had em dmg mods zitten maar toch :-).
OfflineView user's profileSend private message
Tara
‍

belgium.gif

PostPosted: 17.12.2006, 10:43 Reply with quoteBack to top

Die wrecking hit lag eigenlijk meer naar de 1000 op... Twisted Evil

Fit daarvoor:
3x 280mm arty II
1x AB II
1x warp disruptor
2x cap recharger
3x gyro stab II

Deze fit is puur voor Quake ammo.

Long range T2 ammo (Tremor, Spike, Aurora) zijn niet meer interessant met Kali. Ge bent beter af met de T1 60% range ammo.

Met kali is Hail ammo wel boosted (speed penalty is removed). Dus een AC Wolf wordt nu ook nog interessanter als een alternatief op de Jaguar.
OfflineView user's profileSend private message
Beautifull Death
‍

netherlands.gif

PostPosted: 19.12.2006, 07:15 Reply with quoteBack to top

Ja,

Ik had met Hail altijd zoiets van: 'Misschien eventueel voor een Vagabond wanneer je per ongeluk in web range komt ofzo'. Maar nu... ik zie mijn Hurricane met 6x 220mm T2 + Hail al rondvliegen ghehe. Zorg gewoon voor een 90% web Wink.
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.