EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Rokh

Post new topicReply to topic
Author Message
MECHcore
‍

belgium.gif

PostPosted: 24.10.2006, 23:14 Reply with quoteBack to top

Heb vandaag een testritje gedaan met de nieuwe tier 3 caldari bs en kmoet zeggen ik ben onder de indruk Surprised

men fit was:

HI:
- 8x neutron blasters T2

MED:
-1x XL shieldbooster T2
-1x em hard T2
-1x invul field T2
-1x shieldboost amp T2
-1x fleeting web
-1x 20km fleeting scrambler

LOW:
-1x mag field stab T2
-4x PDU T2

Heb een optimal van 15km en een falloff van 16km met null ammo Shocked

Met deze fit heb ik nog 5K powergrid en bijna een 100 tal cpu over Shocked

Wanneer ik nog eens de kans krijg om in te loggen op testserver dan zal ikwaarschijnlijk een cap injector fitten inplaats van een invul field T2.

Kheb geen ervaring met L blasters maar die zullen waarschijnlijk veel cap zuipen Razz

OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's website
sandshark
Admin
Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 25.10.2006, 00:09 Reply with quoteBack to top

« MECHcore » wrote:
Kheb geen ervaring met L blasters maar die zullen waarschijnlijk veel cap zuipen Razz

t.o.v. missile launchers zeker ja Laughing

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Waut
‍

belgium.gif

PostPosted: 25.10.2006, 09:24 Reply with quoteBack to top

Ik ben alleen bang dat hij te traag gaat zijn. Ben benieuwd naar de nieuwe gallente

Coming again to save the motherfucking day Yeah!
OfflineView user's profileSend private message
Miesalex
‍

belgium.gif

PostPosted: 25.10.2006, 12:22 Reply with quoteBack to top

Dit heb ik er gisteren ff op men rokh gefit

HI:
- 8x 425mm prototype i gauss gun T1

MED:
-1x XL shieldbooster T2
-3x 'copasetic' i particle field acceleration
-2x sensor booster I

LOW:
-1x magnetic field stabilizer II
-2x tracking enhancer II
-2x reactor control unit I

Hoewel men fitting skills zeer goed zijn kwam ik niet toe met men stroom, cpu was er echter wel in overvloed.
Hoewel dit mss prob gaat vormer als je T2 rails gebruikt.

Had en optimal range van 198km met iron charges (60%) en medium skills.
Das dus makkelijk over de 250km met t2 en betere skills.

Men cap vormde wel een enorm probleem, hij stabiliseerde ergens rond de 60% met enkel men rails op, iets anders dan de missiles die ik gewoon ben Razz

Maar denk dat als ik alles passief harden (met max skills zijn die even goed als actief) en de 3 rigs ook gebruik om de hardenen alle damage types rond de 80% zitten Smile

Waarmee het tekort aan cap dus geen prob nimmer vormt.
OfflineView user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
Tresher
Admin
Admin<br>

Corporation: Pandemic Legion

belgium.gif

PostPosted: 25.10.2006, 12:46 Reply with quoteBack to top

Ik heb ergens gelezen dat een Rokh pilot met AWU4 maar 1 pdu nodig heeft om een volledige set 425mm II's te fitten.

Niet slecht, alhoewel ik er nooit in zal zitten.

By the way, je fitting is niet super Miesalex. Aan een shielbooster heb je weinig of niks in een fleetbattle. En zijn dat 3 shield boost amplifiers? Razz

Je kan beter nog 1 of 2 sensor boosters fitten, een mwd of ab voor fleetmovement en dan een paar shield extenders. Misschien een medium of large booster om te reppen op een ss.
OfflineView user's profileSend private messageMSN MessengerSkype Name
flashfreak
‍

Corporation: LFC
Alliance: Executive Outcomes

belgium.gif

PostPosted: 25.10.2006, 13:04 Reply with quoteBack to top

idd, Rokh is vooral handig bij fleet engagements, fit daar 2 Tracking Computers en een Multispectral hardener in de plaats van die amplifiers

OfflineView user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's website
Miesalex
‍

belgium.gif

PostPosted: 25.10.2006, 18:06 Reply with quoteBack to top

twas dan ook een test setup, maar toch bedank voor de hints Cool
OfflineView user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
Alpine 69
‍

netherlands.gif

PostPosted: 26.10.2006, 19:34 Reply with quoteBack to top

ik kan zonder pg mods een full rack 425's online krijgen Smile

skills is het woord

belgium.gif

PostPosted: 03.12.2006, 19:37 Reply with quoteBack to top

dit is een sniper schip.... caldari zijn railgun georienteerd, kijk maar naar de bonusses.
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteAIM AddressYahoo MessengerMSN MessengerICQ Number
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.