EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Superhandig training plan tool: EVEMON

Post new topicReply to topic
Poll :: /5

niets
0%
 0%  [ 0 ]
1
0%
 0%  [ 0 ]
2
0%
 0%  [ 0 ]
3
6%
 6%  [ 1 ]
4
6%
 6%  [ 1 ]
5
86%
 86%  [ 13 ]
Total Votes : 15

Author Message
HoMecoRe
‍

belgium.gif

PostPosted: 11.05.2006, 10:16 Reply with quoteBack to top

In vergelijking met Eve Character Manager is deze véél handiger in gebruik. Je kan eender welke skills, items of ships ingeven en het programmatje rekent voor je uit welke skills je nodig hebt en hoe lang dat nog zal duren met je huidige implants en learning skills.
Superhandig, nu weet ik bijvoorbeeld tegen wanneer ik de Ishtar deftig zal kunnen vliegen.

De link: http://evemon.evercrest.com/
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's website
Tresher
Admin
Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: Pandemic Legion

belgium.gif

PostPosted: 11.05.2006, 16:43 Reply with quoteBack to top

Super, ga ik even nakijken.

Eve character manager werkt bij mij enkel wanneer ik het net ge√Įnstalleerd heb, daarna gaat het altijd mis.
OfflineView user's profileSend private messageMSN MessengerSkype Name
horad
‍

belgium.gif

PostPosted: 11.05.2006, 16:44 Reply with quoteBack to top

same here. Dus vanavond ga ik dat ook eens checken.
OfflineView user's profileSend private message
Moab Nos
‍

blank.gif

PostPosted: 11.05.2006, 18:57 Reply with quoteBack to top

Inderdaad een heel handig programma, start snel op/crasht niet in tegenstelling tot ECM Wink

Iemand uit mijn corp, Six Anari, heeft het helemaal alleen geschreven, is nu al bijna 2 maand in ontwikkeling maar er komen elke week features bij, en elke suggestie die gemaakt wordt neemt hij in overweging.
horad
‍

belgium.gif

PostPosted: 11.05.2006, 19:03 Reply with quoteBack to top

welke corp is dat?

goonfleet?
Smithy
‍

netherlands.gif

PostPosted: 11.05.2006, 19:20 Reply with quoteBack to top

Ziet er veelbelovend uit, maare is het wel veilig om je userid en wachtwoord op te geven in dat soort proggies vraag ik me af.

Gelukkig kun je ook een xml importeren.

Ik ga het zeker proberen.

blank.gif

PostPosted: 11.05.2006, 19:28 Reply with quoteBack to top

^Het verschil tussen een xml file importeren en je ID/wachtwoord erin zetten is puur psychologisch, aangezien als je slechte bedoelingen hebt je er gewoon een keylogger in kan steken.
Dat gezegd zijnde ben ik er 100% zeker van dat er niets onveiligs is aan dit programma, de source code kan trouwens door iedereen worden bekeken Cool

« horad » wrote:
welke corp is dat?

goonfleet?

Yep
sandshark
Admin
Admin<br>

Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 29.05.2006, 13:17 Reply with quoteBack to top

btw deze tool ROXXORZ Download Thumbup

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
sandshark
Admin
Admin<br>

Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 05.09.2006, 11:12 Reply with quoteBack to top

Btw, ze zijn van adres veranderd...
Nu is het http://evemon.battleclinic.com

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
krasje
‍

netherlands.gif

PostPosted: 07.09.2006, 13:27 Reply with quoteBack to top

Ziet er prachtig uit maar crast elke x aan deze kant Sad

Quote:
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.
at EVEMon.Common.EveSession.ProcessCharacterXml(XmlDocument xdoc, Int32 characterId, Int32& cacheExpires) in C:\Documents and Settings\Tim Fries\Desktop\EveCharacterMonitor\EVEMon.Common\EveSession.cs:line 155
at EVEMon.Common.EveSession.UpdateGrandCharacterInfo(GrandCharacterInfo grandCharacterInfo, Control invokeControl) in C:\Documents and Settings\Tim Fries\Desktop\EveCharacterMonitor\EVEMon.Common\EveSession.cs:line 658
at EVEMon.Common.EveSession.<>c__DisplayClass9.<UpdateGrandCharacterInfoAsync>b__8(Object ) in C:\Documents and Settings\Tim Fries\Desktop\EveCharacterMonitor\EVEMon.Common\EveSession.cs:line 598
at System.Threading._ThreadPoolWaitCallback.WaitCallback_Context(Object state)
at System.Threading.ExecutionContext.Run(ExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state)
at System.Threading._ThreadPoolWaitCallback.PerformWaitCallback(Object state)

Al 4 x een reset gedaan Sad iemand een idee ?
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN Messenger
Corto
‍

belgium.gif

PostPosted: 07.09.2006, 13:42 Reply with quoteBack to top

« krasje » wrote:
Ziet er prachtig uit maar crast elke x aan deze kant Sad

Quote:
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.
at EVEMon.Common.EveSession.ProcessCharacterXml(XmlDocument xdoc, Int32 characterId, Int32& cacheExpires) in C:\Documents and Settings\Tim Fries\Desktop\EveCharacterMonitor\EVEMon.Common\EveSession.cs:line 155
at EVEMon.Common.EveSession.UpdateGrandCharacterInfo(GrandCharacterInfo grandCharacterInfo, Control invokeControl) in C:\Documents and Settings\Tim Fries\Desktop\EveCharacterMonitor\EVEMon.Common\EveSession.cs:line 658
at EVEMon.Common.EveSession.<>c__DisplayClass9.<UpdateGrandCharacterInfoAsync>b__8(Object ) in C:\Documents and Settings\Tim Fries\Desktop\EveCharacterMonitor\EVEMon.Common\EveSession.cs:line 598
at System.Threading._ThreadPoolWaitCallback.WaitCallback_Context(Object state)
at System.Threading.ExecutionContext.Run(ExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state)
at System.Threading._ThreadPoolWaitCallback.PerformWaitCallback(Object state)

Al 4 x een reset gedaan Sad iemand een idee ?

heb je die van battleclinic gedownload?
Je kan via google ook andere versies downloaden maar die zijn door CCP geband.

Indien je toch al die van battleclinic gebruikt, tracht die dan te re-installen.
LittleHorror
‍

Race: Caldari

netherlands.gif

PostPosted: 07.09.2006, 13:56 Reply with quoteBack to top

Je voldoet ook aan die .NET Framework versie ?
krasje
‍

netherlands.gif

PostPosted: 07.09.2006, 18:18 Reply with quoteBack to top

Ja van battleclinic .net Framework hmm zal is is ff chekken ,ja 1.1 versie

Wel reinstall wel ,weet niet zeker of ik dat al een x gedaan had.

K probleem opgelost ,heb de Binary gedownl ipv de Installer. Very Happy

Btw die skills moet je zeker wel eerst gekocht hebben voor je ze kan trainen ? Rolling Eyes
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN Messenger
HoMecoRe
‍

belgium.gif

PostPosted: 08.09.2006, 13:55 Reply with quoteBack to top

Uiteraard, het is alleen een manier om te plannen hoe je de skills gaat trainen, het doet verder niks, dus je moet de skills zelf aanzetten en kopen in EVE.

Btw je kan altijd bug reports doorspelen op het forum hier, 2 van de developers zitten in m'n corp dus dan speel ik ze wel door aan hen. Mijn corp = Phoenix Industries, btw wink
Smithy
‍

netherlands.gif

PostPosted: 19.09.2006, 09:28 Reply with quoteBack to top

Werkt prima bij mij, in het begin wel een paar crashes gehad, maar na laatste update niet meer.
Guest

PostPosted: 10.11.2006, 13:59 Reply with quoteBack to top

ik gebruik deze tool al geruime tijd, perfect om offline alles bij te houden, maar ook handig om te plannen.
Tresher
Admin
Admin<br>

Corporation: Pandemic Legion

belgium.gif

PostPosted: 10.11.2006, 14:00 Reply with quoteBack to top

Heb het op men pc staan, maar gebruik het niet zoveel.

Ik houd me meestal toch niet aan de lijst van skills die ik maak. Razz
Maar is wel handig om eens te kijken hoe lang om bijvoorbeeld interdictors te trainen, of of het effect van implants te checken.
OfflineView user's profileSend private messageMSN MessengerSkype Name
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.