EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Cache leegmaken

Post new topicReply to topic
Author Message
Tresher
Admin
Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: Pandemic Legion

belgium.gif

PostPosted: 06.03.2006, 12:52 Reply with quoteBack to top

Open de EVE folder.

* Open 'Capture'. Daarin staan 5 mappen, die kan je helemaal leegmaken, maar de mappen moeten blijven staan!

* Open 'Cache'.
- Open 'Browser'. Open de map 'Img', deze leegmaken. (De 2 .text files laten staan.)
- Open 'Machonet'. Daarin zitten één of meerdere mappen. Verwijderen die handel.
- Open 'Pictures'. Daarin staan 5 mappen, delete weer alles daarin, maar laat de mappen zelf staan! Eventueel kan je de map 'Portraits' laten staan zodat je niet al die images terug moet laden.
- Open 'Temp'. Daarin staat de map 'Mapbrowser', die leegmaken.

Dat is wat ik regelmatig doe. Zolang je van de rest afblijft garandeer ik u dat alles in orde blijft. Als er mensen zijn die weten wat er nog verwijderd mag worden, let me know, dan kan ik deze post aanpassen.

Last edited by Tresher on 03.10.2006, 18:57; edited 3 times in total
OfflineView user's profileSend private messageMSN MessengerSkype Name
horad
‍

belgium.gif

PostPosted: 06.03.2006, 12:56 Reply with quoteBack to top

Je bent toch niets kwijt van je bookmark maps, je buddies, enz.
OfflineView user's profileSend private message
Tresher
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 06.03.2006, 13:00 Reply with quoteBack to top

Nee, enkel hun pictures dan. wink

Als je die wil bewaren, kan je de map Portraits in Cache -> Pictures laten staan.
horad
‍

belgium.gif

PostPosted: 06.03.2006, 13:01 Reply with quoteBack to top

en de map browser, ben ik dan mijn favorites kwijt?
Tresher
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 06.03.2006, 13:02 Reply with quoteBack to top

Oops, even aanpassen.

Die .txt file moet je inderdaad laten staan.
Guest

PostPosted: 15.04.2006, 15:44 Reply with quoteBack to top

lekker zeg - kan je dat niet ff aanvullen geheel bovenin, in plaats van dat je dit nu pas kan lezen ?
Tresher
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 15.04.2006, 15:48 Reply with quoteBack to top

Strange, ik dacht dat ik dat al gedaan had.

Aangepast nu.

Edit: Er stond duidelijk dat je enkel de map 'Img' moest leegmaken. Maar heb het nu verduidelijkt.
Tresher
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 03.10.2006, 18:58 Reply with quoteBack to top

Kleine update gedaan.
Tara
‍

belgium.gif

PostPosted: 03.10.2006, 20:41 Reply with quoteBack to top

Inhoud van de capture folder heb je niet nodig om te spelen. Deze bevat enkel logs en zelfgegenereerde screenshots en portraits. Je kiest zelf wat je hiervan wil bewaren of niet.

In de cache folder kan je gewoon alles deleten (inclusief mappen), behalve:

EVE\cache\Browser\bookmarkedSites.txt (houdt je IGB favorites bij)
EVE\cache\Browser\ignoredSites.txt (houdt je IGB ignored trust-popup sites bij)
EVE\cache\Browser\trustedSites.txt (houdt je IGB trusted sites bij)

EVE\cache\Settings\* (houdt local client & character settings bij)

EVE\cache\prefs.ini (houdt global client settings bij)

Tenminste, dit werkt voor mij toch. Smile
En als je niet zeker bent kan je altijd een zipke van je cache maken ofzo, als backup.
Smithy
‍

netherlands.gif

PostPosted: 11.10.2006, 07:00 Reply with quoteBack to top

Om mijn instellingen te bewaren heb ik het volgende toegevoegd.
De directory waar EVE staat alleen aanpassen mocht je EVE op een andere lokatie hebben geinstalleerd.

Tevens de folders Settings1 t/m 3 aanmaken in de CCP directory.
Quote:

@ECHO ON
@ECHO Copying Settings Files
xcopy /q /y /s /r "C:\Program Files\CCP\Settings2" "C:\Program Files\CCP\Settings3"
xcopy /q /y /s /r "C:\Program Files\CCP\Settings1" "C:\Program Files\CCP\Settings2"
xcopy /q /y /s /r "C:\Program Files\CCP\EVE\cache\Settings" "C:\Program Files\CCP\Settings1"
xcopy /q /y /s /r "C:\Program Files\CCP\Settings2\prefs.ini" "C:\Program Files\CCP\Settings3\prefs.ini"
xcopy /q /y /s /r "C:\Program Files\CCP\Settings1\prefs.ini" "C:\Program Files\CCP\Settings2\prefs.ini"
xcopy /q /y /s /r "C:\Program Files\CCP\EVE\cache\prefs.ini" "C:\Program Files\CCP\Settings1\prefs.ini"

Mocht er door een crash je settings verloren gaan dan kun je uit settings 1, 2 of 3 je bestanden terugzetten. Alleen de prefs.ini komt in een andere folder te staan dan de andere files. Namelijk in : C:\Program FilesCCP\EVE\cache\Settings.

Mocht je EVE altijd zo op willen starten, maak dan een shortcut aan op je desktop en vraag de eigenschappen op.
Verander het icoon en browse naar eve.exe om daaruit het standard EVE icoon te gebruiken, staat wat mooier op je desktop dan zo'n snelkoppeling naar een batfile Smile

Mocht iemand hulp nodig hebben dan weet je mij te vinden.

Lees nu net de hele post Rolling Eyes Embarassed
Er is dus een bat filetje dat ervoor zorgt dat je VOOR het opstarten van EVE de cache leeggooit. Ik heb deze iets aangepast zodat ook mijn settings blijven en worden gekopieerd.
Indien je het filetje wilt hebben stuur dan een PM met:

- Je installdirectory van EVE (bv C:\Program Files\CCP\EVE)
- Je mailadres (ik zal het bestand als een tekstfile versturen, deze moet je opslaan in je EVE directory en hernoemen naar bijvoorbeeld.bat dit ivm virusscanners die moeilijk doen met BAT bestanden)

Je krijgt: Het tekst filetje, een 2de tekstfiletje om eenmalig de directories aan te maken, een beschrijving wat je moet doen en een snelkoppeling die meteen het icoon van EVE heeft.

Dit alles voor een simpele glimlach en als je toch te veel ISK hebt dan is Smithy altijd bereid dat in ontvangst te nemen Rolling Eyes Laughing

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.