EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Brutix?

Post new topicReply to topic
Author Message
HoMecoRe
‍

belgium.gif

PostPosted: 28.02.2006, 02:11 Reply with quoteBack to top

Ik ben daarnet seriéus met mijn gat in de boter gevallen. Ik was gezellig op escrow aan 't neuzen, zonder zelfs naar iets specifieks op zoek te zijn. Ik zag daar toevallig "Brutix - please inspect" aan 23 miljoen staan, dus ik inspect die handel. Onder quantity stond "2" Cool Razz !
Maw, ik heb nu dus 2 Brutixen, maar ik heb geen flauw idee hoe ik die moet vliegen, kmoet er de battlecruiser skill nog voor trainen en zo ook. Ondertussen kan ik hier misschien tips krijgen van mensen die weten wat ik hier zoal op zou kunnen smijten?
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's website
Ilrikus Marinus
‍

netherlands.gif

PostPosted: 28.02.2006, 09:15 Reply with quoteBack to top

Mooie deal! Brutix is een brute boot, alleen erg skill afhankelijk als je hem leuk wil fitten (slot/cpu/power ).

Maar waar wil je hem voor gebruiken? PvP? Missies? Mining?

Voor missies zou ik zoiets doen:
HIGH
7x Dual 150mm rails
OF
5x 250mm rails
2x 125mm rails

MED
10mn AB
Webber
2x Cap rechargers (liefst T2 of eutetics)

LOW
Medium armor repairer T2
3x Active hardeners
Cap power relay

Ilrikus Marinus on Quad 3500mm Siege Artilleries

N-MNA CO-CEO
OfflineView user's profileSend private message
HoMecoRe
‍

belgium.gif

PostPosted: 28.02.2006, 12:02 Reply with quoteBack to top

Van PvP blijf ik nog een tijdje weg, 'k zit met basic implants in bijna alle slots en met de huidige prijzen...'k moet eerst gunnery-skills trainen en op deftig niveau krijgen. Maar lvl 2-3 missies en een occasionele mining operation zijn inderdaad mijn doelen momenteel.
sandshark
Admin
Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 28.02.2006, 12:26 Reply with quoteBack to top

ik heb nu de dual 150 mm met dmg met en traking comp, man die dingen kunnnen goed frigs mollen Smile

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Black Mirror
‍

belgium.gif

PostPosted: 04.03.2006, 21:29 Reply with quoteBack to top

Nice Trade
OfflineView user's profileSend private messageSend e-mail
HoMecoRe
‍

belgium.gif

PostPosted: 17.03.2006, 12:42 Reply with quoteBack to top

't Is in eerste instantie vooral om missies te doen dat ik de Brutix wil vliegen.
'k Zou ook graag es een blaster-setup hierop proberen, iemand suggesties? Of is dat volledig af te raden voor missies en eerder geschikt voor rats van het zwaardere type? (want ik vermoed dat er in missies nogal veel frigs dood moeten en zo...als ge daar dichtbij wilt geraken Confused )
Tresher
Admin
Admin<br>

Corporation: Pandemic Legion

belgium.gif

PostPosted: 17.03.2006, 12:57 Reply with quoteBack to top

Blasters in een missie zou ik niet aanraden.

Met een blastersetup heb je echt een mwd nodig. Er zijn uitzonderingen natuurlijk, maar voor missies is dat niet praktisch.
Lvl2 best die dual 150mm rails, voor lvl3 zijn 250mm's misschien iets beter.
OfflineView user's profileSend private messageMSN MessengerSkype Name
Alpine 69
‍

netherlands.gif

PostPosted: 07.04.2006, 23:50 Reply with quoteBack to top

5x ion blasters in de high slots, en een webber + ab, dan doe je nog wel meer dmg als met railguns.....

belgium.gif

PostPosted: 11.04.2006, 12:01 Reply with quoteBack to top

moet je wel in range geraken. Battlecruisers zijn toch vrij trage schepen, eventueel met mwd zou ik blasters gebruiken.
OfflineView user's profileSend private message
RiotRick
‍

Corporation: Red Federation
Alliance: RvB - RED Federation

netherlands.gif

PostPosted: 24.08.2006, 09:42 Reply with quoteBack to top

Ja en in al die leuke deadspace missions doet je mwd het niet. Voor missies kan je beter rails + ab fitten. Oh en vergeet de drones niet, die helpen ook wel flink mee met de kleine scheepjes.

netherlands.gif

PostPosted: 26.08.2006, 17:07 Reply with quoteBack to top

Een fijne 20 km setup met aardige tank:

High:

5 * 250 mm met Uranium/Antimatter
2 * 150 mm met Uranium/Antimatter

Med:

3 keer cap recharger, 1 AB

Low:

1 tech II armor repair
2 hardeners nagelang de DMG's
1 damage control
power control unit

Very Happy

NB: Train die Battlecruiser skill tot 4 en liefst 5 ; die bonussen op je armor repair en medium turrets zijn lekker Cool
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.